Järkyttävä olo! Kiskoin punkkua kaatokänniin saakka
En voi sietää punkkua, mutta sitä oli tarjolla ja näköjään upposi kuitenkin. Miten tästä olosta selvitään? Auttakaa viisaammat!
Kommentit (13)
Punaviini on yksi pahimmista krapulan aiheuttajista. Neuvoni: älä juo. Jos kuitenkin juot, vain hyvälaatuista kirkasta ja zakuskaa väliin.
Olisit vetänyt brenkkua niin ei olisi mitään trabelsia.
Punkun tanniinit ja rikki yms. on saablarista.
Ota 2 litran kannu täyteen vettä. Juo se ja anna veden huuhdella kroppa kuntoon. Huomenna on päivä uus.
Juo tuoremehua myös koska kännäilyn jälkeen voi olla verensokerit alhaalla. Siitä saat myös C vitamiinia.
Jos on ihan järkyttävä olo niin ota pari olutta ruuan kanssa tasoittamaan.
Vettä, särkylääkettä (ei parasetamolia) ja unta.
Vaadi päättäjiä kieltämään alkoholinmyynti, koska sinä et osaa oikein ottaa, kukaan muukaan ei sitten niin tee
Teit urhean teon! Itse en pystyisi. Sen sijaan valkkaria voisin juoda litratolkulla.
Mutta asiaan:
● jos on kylmää sidukkaa niin hörpi - ei liikaa
● juo kylmää vettä
● pese hampaat, jos pystyt
● käy suihkussa, jos pystyt
● siemaile varovasti lihalientä
● makoile välillä
● kokeile jotain kiinteämpää, jotain lempeää keittoa (pinaattikeitto?)
● älä tilaa rasvaista pitsaa
● muista seuraavalla kerralla: EI punaviiniä! 🍷
Vedä lisää viinaa ja ota asenne että krapula tulee kyllä, mutta sinä määräät päivän.
Puoli pulloa kossua. Ei enempää ettei mene viihteen puolelle.
Itse en selviä enää krapulapäivistä niin kuin opiskelijana. Olo yleensä selättyy jossain iltapäivän tienoilla, siihen asti pysyn pedissä, juon paljon, ehkä teen munakokkelia tai tilaan pizzan. Sokerinin juoma kuten appelsiinimehu auttaa myös.
Mulla on kanssa paha rapula. Oi miksi, oi miksi join eilen kossua?!!
Aamupäivällä suunnittelin hakea korjaussarjan, mutta onneksi tulin järkiini eikä olis kyllä jaksanutkaan kävellä kauppaan.
Nyt on vaan kärvisteltävä. Jääkaapissa on keitettyjä parsoja ja hollandaisekastiketta. Ehkä sitä pystyisi kohta syömään.
Aika auttaa. Juo vettä.