Laitatteko lapselle illalla aurinkorasvaa?
Kommentit (11)
En laita. Ja liian laiskasti päivälläkin.
Laitatko uimapukua jos vie kello 17 jälkeen uimaan
Ilmatieteen laitoksen sivuilla on UV-indeksi josta voi katsoa että mihin kellonaikaan suojautumistarve alkaa, kuinka korkeaksi UV-säteilyn määrä nousee ja mihin aikaan suojautumisen voi lopettaa.
En tähän aikaan vuodesta, sillä kello 17 ei ole enää UV-säteilyä.
Vierailija kirjoitti:
En tähän aikaan vuodesta, sillä kello 17 ei ole enää UV-säteilyä.
Mihin aikaan vuodesta on?
Minä luin viime kesänä jonkun ihotautilääkärin artikkelin siitä miten aurinkorasvaa pitäisi käyttää vuoden ympäri ja myös vaatteiden alla ja jopa sisällä jos huoneessa on ikkuna, ja ajattelin että v**ut, me kuollaan kuitenkin johonkin.
Saisi jotkut tolkun ohjeet niin niitä voisi noudattaa, mutta ei, ei aiota olla hellehatut päässä rasvattuina kellarissa kunnes kuolema korjaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä luin viime kesänä jonkun ihotautilääkärin artikkelin siitä miten aurinkorasvaa pitäisi käyttää vuoden ympäri ja myös vaatteiden alla ja jopa sisällä jos huoneessa on ikkuna, ja ajattelin että v**ut, me kuollaan kuitenkin johonkin.
Saisi jotkut tolkun ohjeet niin niitä voisi noudattaa, mutta ei, ei aiota olla hellehatut päässä rasvattuina kellarissa kunnes kuolema korjaa.
Mä oon lukenut nää ohjeet ja noudatan näitä: aurinkosuojaus klo 11–15. Usein on lapsille riittänyt pelkkä vaatteilla suojaus, mutta nyt on ollut aika ärhäkkä paiste ja on pitänyt rasvata. Niska ja jotkut kaistaleet naamasta on palaneet.
Sitä kovasti kadehditaan aasialaisten täydellisen sileää ja kuulasta ihoa ja ihmetellään "miksi mun naama levisi käsiin 30 vuotiaana". Korealaiset ja japanilaiset naiset käyttävät jatkuvasti aurinkosuojaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kovasti kadehditaan aasialaisten täydellisen sileää ja kuulasta ihoa ja ihmetellään "miksi mun naama levisi käsiin 30 vuotiaana". Korealaiset ja japanilaiset naiset käyttävät jatkuvasti aurinkosuojaa.
Miten helkkarissa tämä nyt liittyy tähän ketjuun? Syytätkö äitiäsi naamasi leviämisestä, vai?
Jos aurinko paistaa, eikä ole suojaavia vaatteita, niin kevyttä suojainkerrointa kyllä.