Kaipaan seuraa, jutteletko kanssani?
Kysy, vastaan. Haluan tietää myös sinusta jotain :)
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu? :)
Voisi kuulua parempaakin. Aika stressaava elämäntilanne tällä hetkellä. Mutta elämä jatkuu. Mitä sulle kuuluu? ☺️ Ap
Vierailija kirjoitti:
Tärkeimmät ensin.
Pituus, paino, rintaliivien koko.
T. M 181/85/12.
168cm, 61kg ja 80a
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tumma vai vaalea?
Enemmän tumma, en oikeastaan kumpikaan noista :) entä sinä?
Ap
Tumma
Täällä on ollut tänään lämmin päivä ja läheisellä uimarannalla oli paljon väkeä. Kävelin siitä vain ohi, en itse ollut rannalla. En tykkää makoilla rannalla. Tykkäätkö sinä? Entä millaisesta säästä pidät? Itse pidän alkusyksyn kirpakoista, mutta suht lämpimistä päivistä.
Miksi sun elämäntilanne on stressaava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko seksuaalisesti turhautunut ja 50 wee?
Kärsin haluttomuudesta, vaikka haluaisin haluta enemmän. Ja olen reilu 30v.
Mites sinä? ☺️
Ap
Miten reilu?
T. Kiltt i mies
Minkä ikäiset lapset sinulla on? (ei ole pakko vastata, jos liian yksityinen kysymys)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ollut tänään lämmin päivä ja läheisellä uimarannalla oli paljon väkeä. Kävelin siitä vain ohi, en itse ollut rannalla. En tykkää makoilla rannalla. Tykkäätkö sinä? Entä millaisesta säästä pidät? Itse pidän alkusyksyn kirpakoista, mutta suht lämpimistä päivistä.
Rakastan lämpöä, ei liian kuumaa. Kylmästä en pidä. Toki lämmin talvisää mukava. Jokaisessa vuoden ajassa on ihanat puolensa. Syksyn värit, kevät aurinko, luonto herää , talvinen aurinkoinen sää, kesä
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun elämäntilanne on stressaava?
Parisuhde voi huonosti, pari muuta stressaavaa asiaa siihen päälle :( ap
Ikävä kuulla, että olet ollut alamaissa. Itselläni enää kolme päivää töitä ennen kesälomaa, joten positiivinen fiilis. Kelit lämpenivät juuri sopivasti, lähden ensi viikolla vuokramökille kahdeksi viikoksi. Aion lukea paljon. Pidätkö sinä lukemisesta? Mielestäni on ihanaa uppoutua välillä ihan toisenlaiseen maailmaan. Etenkin näinä eristäytymisen aikoina kirjat ovat olleet pelastukseni. N 50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko seksuaalisesti turhautunut ja 50 wee?
Kärsin haluttomuudesta, vaikka haluaisin haluta enemmän. Ja olen reilu 30v.
Mites sinä? ☺️
ApMiten reilu?
T. Kiltt i mies
Yritän olla ainakin reilu tyyppi 😅 Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäiset lapset sinulla on? (ei ole pakko vastata, jos liian yksityinen kysymys)
Vastaan leveästi, eli taapero kotona ja kouluikäisiä muutama :) ap
Miesten keskinäistä kuhertelua teinitrollin kanssa, hi caramba
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kuulla, että olet ollut alamaissa. Itselläni enää kolme päivää töitä ennen kesälomaa, joten positiivinen fiilis. Kelit lämpenivät juuri sopivasti, lähden ensi viikolla vuokramökille kahdeksi viikoksi. Aion lukea paljon. Pidätkö sinä lukemisesta? Mielestäni on ihanaa uppoutua välillä ihan toisenlaiseen maailmaan. Etenkin näinä eristäytymisen aikoina kirjat ovat olleet pelastukseni. N 50
Ihanaa lomailua, kuulostaa ihanalta! Kirjoja on paljon, mutta tuntuu etten saa aikaiseksi lukea. Keskittyminen vaikeaa nyt. Kunhan innostun niin sinne on toden totta mukava uppoutua. Nyt yritän jotain sarjaa seurata, ettei tartte tässä todellisuudessa koko aikaa elää.
Ap
Visio kirjoitti:
Miesten keskinäistä kuhertelua teinitrollin kanssa, hi caramba
Kyllä tää mun elämä välillä tuntuu ihan trollilta. Sais jo riittää kaikki... Mut kolikon kääntöpuoli, siellä on niin paljon hyvääkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan leveästi, eli taapero kotona ja kouluikäisiä muutama :) ap
Sopiva leveys vastauksella :) Minulla on pian puolivuotias vauva. Haluaisin ison perheen.
Katson jotain vanhaa Kokkisotaa tässä samalla. Tykkäätkö ap kokkailla? Mä tykkäisin, mutta olen aika laiska sitä harrastamaan jostain syystä.
Apua, nyt pistit pahan :) En tiedä kyseistä biisiä, ehkä kuullut mutta en tiedä. Kuuntelen enemmän radio Rock:ia.
Ap