Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi varmaan tsekata mitä mun omakannassa tapahtuu

Vierailija
26.05.2020 |

Ihmettelin, kun sekä psykiatrinen sairaanhoitaja että onkologi tekivät sivuhuomautuksen siitä, että minulla on Panacod lääkkeenä. Korjasin molemmille, että minulla on krooniseen kipuun eri lääke ja Panacod on määrätty nielurisaleikkauksen jälkeen viime vuonna, ei pysyvästi.
Miksi psykiatrinen sairaanhoitaja ylipäätään tietää/saa katsoa lääkityksiäni? Eihän hänellä taida olla niihin koulutusta. Myös onkologin kommenttia ihmettelin, kun hän tietää - pitäisi tietää, että minulle on tehty monta leikkausta viime vuonna - silti olettaa, että krooniseen kipuun napsin noita Panacodeja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sellainen olo, että Panacod, joka on määrätty ilman mitään omaa pyyntöäni on nyt punainen vaate. Panacod reseptilistassa + krooninen kipu = ilmiselvä huumeiden kinuaja? Ap

Vierailija
2/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään lääkelistojen tarkistelu on ykkösprioriteetti sairaaloissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se kansallinen omakanta teettää. Ei siinä että muut sairaanhoitopiirien tietojärjestelmä räpellykset sen parempia. Kukaan ei perehdy tarpeeksi lukemaansa ja oletetaan mielummin aina ensin kun kysytään.

Vierailija
4/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä se kansallinen omakanta teettää. Ei siinä että muut sairaanhoitopiirien tietojärjestelmä räpellykset sen parempia. Kukaan ei perehdy tarpeeksi lukemaansa ja oletetaan mielummin aina ensin kun kysytään.

Eikä sille psykiatriselle sairaanhoitajalle voi puhua mitään muuta kuin sellaista, mitä nyt kenen tahansa muunkin kadunkulkijan kanssa voisi jakaa. Vähän vesittää alkuperäisen tarkoituksen...

Vierailija
5/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, että on määrätty voimakas kipulääke nielurusaleikkauksesta johtuviin kipuihin!

Yleensä ei kipulääkettä saa, vaikka olisi avohaavaleikkaus. Ei muuta kuin buranaa ja barasetamolia kotihoidoksi kipuun.

Vierailija
6/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärikään ei jaksa plärätä potilaansa tietoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi