Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla 20kg tai enemmän ylipainoa? Mitä puette päälle nyt kun ilmat taas lämpenee?

Vierailija
26.05.2020 |

Kaipaan vinkkejä. Olen tiimalasimuotoinen, mutta pienet tissit. Farkut ja t-paita on mennyt nyt päällä..

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkin verran ylipainoa mutta vartalonmalli omppu-suora ilman tissejä. Hirveän leveä lantio mutta ei vyötäröä. Ei käy naiselliset vaatteet ja nyt sain mieheltä t-paidan niin sitä voin juuri ja juuri pitää mutta se on miesten t-paita.

Olen jotenkin sellainen kookas, roteva nainen. En kyllä hirmu pitkä. Minussa ei ole mitään naisellista.

Sama ongelma oli jo nuorena vaikka olin laiha. Mikään vaate ei ole koskaan istunut :( Vartalo on eri paria joka kohdasta.

Eikö tunika & caprit käy?

No nuo ei kyllä käy kenellekään.

No todellakin käy! T-paidoissa ja muissa topeissa nykyään niin lyhyt helmaosa että ei voi käsiänsä nostaa ilman että läskit ja napa näkyy.

Vierailija
62/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut ja puseron. -Ihan kuten muinakin vuodenaikoina. Nyt vaan kevyemmät versiot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim hm+ (mallikuvista) nettikaupasta voi katsella tyylivinkkejä. 👌

No jaa. Itselle nuo on toimineet lähinnä päinvastoin ja sinänsä ihan silmiä avaavana juttuna, että ilmankos mikään ei nykyisin näytä ikinä mun päällä kivalta, kun ei ne vaatteet istu kivasti ylipainoisen mallinkaan päälle. 

Mä en kyllä muutenkaan viihdy yhtään tässä kropassa kun tämä ei jotenkaan tunnu omalta eikä "minulta".

161/85

Vierailija
64/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin ajatellut ja tsempannutkin että tänä kesänä pidän kaikkia ihania kesämekkoja ja viis veisaan kiloistani. No, pitkin kevättä sovittelin ihania mekkoja mutta ei, se peilikuva on vaan niin kamala etten halua näyttää siltä. Ihan sama katsooko joku tai kukaan, muiden mielipiteillä ei ole väliä vaan ainoastaan sillä että itseä vtuttaa ja yököttää. Näytän superlihavalta ihan kaikissa vaatteissa enkä ole oma itseni tässä kropassa.

Nyt sitten todennäköisesti menee koko tämäkin kesä hupparissa ja verkkareissa/tuulihousuissa koska en tosiaan aio liikkua ulkona valoisaan aikaan tämän näköisenä.

Eli en osaa ap auttaa.

no mikset sitte laihduttanut ? mikä estää?  selkeästi kärsii kiloista vaan ei halua laihduttaa .

Vierailija
65/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golitzin tai leesen.

Vierailija
66/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan HM+ puolen vaatteita. Samanlaisia mutta isompia. Halpoja, koska olen työtön. En osta mitään laadukasta koska A. ei varaa B. en halua olla aina plus 40kg.

Toisaalta viime kesän vaatteet nafteja....

Vierailija
67/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lihonut lisää korona-aikana, niin nyt on varmaan jo 45 kiloa ylipainoa.... Koitin just vanhoja kesävaatteita kaapista tänään. Mulla on pari Lidlin mekkoa, jotka näyttää hyvältä päällä itselläni. Vanhat shortsit ei menneet enää kiinni ja melkein kaikissa topeissa maha näytti rumalta. :(

Vierailija
68/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina lyhyt ja lihava, mutta pelastukseni on tiimalasivartalo, isoilla rinnoilla, leveällä lantiolla, pyöreällä pyllyllä ja kokoon nähden kapealla vyötäröllä. Ongelmakohdat ovat roikkuva maha, rumat polvet ja olkavarret, mutta olen oppinut valikoimaan vaatteet, jotka istuvat oikeista kohdista. Parhain ostoni oli parivuotta sitten suora viskoosihame, joka yltää vyötäröltä polviin asti. Olen aina haaveillut suorasta jakkupukuun sopivasta hameesta, mutta niissä on aina todella tiukkaa kangasta päällä ja alla liian pieni aluhame. Vaikka päälykangas menisikin, niin aluhame jää reisiin kiinni ja vetskari ei mene kiinni, ja jos joskus harvoin menee, niin maha korostuu liikaa tiukassa kankaassa. Tämä viskoosihame näyttää aivan tämmöiseltä hameelta, mutta ilman vetoketjuja tai alushameita, ei ole läpinäkyvä ja vyötäröltä kiristetään narulla. Näyttää todella siistille. Pidän sen kanssa vaaleaa t-paitaa, jossa on sopiva leikkaus kaula aukossa ja hihoissa. Helteellä pidän myös kevyttä valkoista viskoosimekkoa, jossa on pitkät hihat, jotka käärin kyynärpäihin ja helma joka ylettää juuri polven yli. Rinnan kohdalla pieniä laskoksia vyötärölle asti. Oli viimevuonna suosittu malli ainakin h&mllä. Toinen mekko jota tulen varmasti tänä kesänä pitämään, on Ted Bakeriltä mekko, jossa on laskostettuun midihameeseen yhdistetty t-paita. Itselleni olen huomannut parhaimmaksi materiaaliksi viskoosin. Myös kankaat joihin sekoitettuna elastaania ovat sopivia.

Pidän myös valkoisia farkkuja tai vaaleamman sävyisiä suoria housuja. Paperipussihousut ovat hienoja myös, mutta pilasin omani pesemällä ne liian kuumalla ja ne kutistuivat eivätkä istu enää ollenkaan. Hankinnassa täksi kesäksi uudet.

Shortsit ovat jokavuotinen ongelma, joita tulee ostettua kun sovituskopissa näyttävät hyvälle, mutta käytännössä jos on leveämmät lahkeet, ne nousevat haaroihin asti kävellessä. Ja jos on tiukemmat lahkeet, ne puristavat reiden ruman näköiseksi.

Vierailija
69/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, ihan samat ongelmat on hoikallakin: oikein mikään ei näytä hyvältä päällä. Olen vuosien aikana kokeillut sekä kaupassa että tilannut kotiin sovitettavaksi kymmeniä mekkoja. Jos jollain on vinkkejä, jolla lyhyt mutta isopeppuinen hoikka tiimalasi löytää mekon, niin tänne vain. Itsekin oikein alkanut pelkäämään helteitä, kun ei oikein ole mitään, mitä laittaa päälle. Samalla tavalla ainakin itselläni on selluliittia takareidet/peppu täynnä kuin monella ylipainoisellakin ja allitkin roikkuvat. Eli ehkä monet vaateongelmat eivät ole laihduttamisen arvoisia. 

Vierailija
70/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän pitkiä liehuvia hameita ja mekkoja. Vaikka olen kokoa 46-48 kuljen ryhdikkäästi pää pystyssä ja tykkään pitää omasta mielestäni nättejä vaatteita. Viime kesänä parikymppinen tyttö tuli kysymään mistä olin ostanut pitkän värikkään hameeni että voisi ostaa samanlaisen, joten ei se kovin pahalta voinut näyttää ylipainoisenkaan päällä! Tärkeää on ostaa sopiva koko joka ei kiristä ja tuntuu mukavalta päällä. Kun vaatteet ovat kauniit, oma olokin tuntuu kivalta ja rennolta, ankeat ja rumat vaatteet laskevat fiilistä entisestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän