Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla 20kg tai enemmän ylipainoa? Mitä puette päälle nyt kun ilmat taas lämpenee?

Vierailija
26.05.2020 |

Kaipaan vinkkejä. Olen tiimalasimuotoinen, mutta pienet tissit. Farkut ja t-paita on mennyt nyt päällä..

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kimonoita, pitkiä neuletakkeja ja vastaavia

Kimono on japanilainen puku, se näyttää oudolta suomalaisella.

Vierailija
42/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kerran kysyi täällä mitä laatikkolantiolle voi pukea? Kun lantio on vielä valtavan leveä. Pömppö maha pullistuu sivusta kun katsoo sivuprofiilia. Tissit puuttuu joten moni isompi paita on iso rinnan kohdalta vaikka helma olisikin ok. Se paita näyttää sitten teltalta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko lihavat miettinyt, että mm tällaiset ongelmat ratkeaisi ihan vaan laihduttamalla? Itse olen hoikka ja treenattu, samat vaatteet näyttää vuodesta toiseen hyvältä.

Ootko miettinyt että kaikki ei vaan laihdu?

Miten se on mahdollista? Uhmata fysiikan lakeja?

Ymmärrän että jollain voi olla sairaus ja lääkitys mutta eihän se jokaisella voi niin olla.

Korjaan että vaikka ”laihtuisikin” niin kroppa voi silti olla perseestä jolloin sitä ei halua esitellä joissain kesähepeneissä oli miten laiha tahansa.

Itellä keskivartalo on aina ollut ongelma, normaalipainoisenakin se erottuu rumasti muusta vartalosta.

Vierailija
44/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kimonoita, pitkiä neuletakkeja ja vastaavia

Kimono on japanilainen puku, se näyttää oudolta suomalaisella.

Vaatemaailmassa kimonolla tarkoitetaan muutakin kuin sitä perinteistä japanilaista asua. Kokeile vaikka googlata, niin näet mitä tarkoitetaan.

Vierailija
45/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortseja ja toppeja. Ihan sama mitä muut ajattelee.

Vierailija
46/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko lihavat miettinyt, että mm tällaiset ongelmat ratkeaisi ihan vaan laihduttamalla? Itse olen hoikka ja treenattu, samat vaatteet näyttää vuodesta toiseen hyvältä.

Ootko miettinyt että kaikki ei vaan laihdu?

Miten se on mahdollista? Uhmata fysiikan lakeja?

Ymmärrän että jollain voi olla sairaus ja lääkitys mutta eihän se jokaisella voi niin olla.

Korjaan että vaikka ”laihtuisikin” niin kroppa voi silti olla perseestä jolloin sitä ei halua esitellä joissain kesähepeneissä oli miten laiha tahansa.

Itellä keskivartalo on aina ollut ongelma, normaalipainoisenakin se erottuu rumasti muusta vartalosta.

Tämä. Olen ollut laiha ja pulleampi. Ikinä ei ole mikään vaate istunut. Vartalon malli on karmaisevan

huono.

Vierailija
47/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesä on hankalaa aikaa kun ei voi oikein pitää shortseja. On niin iso vehje että se pullottaa melko huomattavasti etenkin jos on kimmoisia misuja lähistöllä.

Aha. No kuule tässä ketjussa ei kimmoisia misuja ole.

😂😂😂

Mimmoisia kisuja sit?

Vierailija
48/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoa XXXXXL olevat bikinit päälle ja biitsille!

Vierailija
49/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin ajatellut ja tsempannutkin että tänä kesänä pidän kaikkia ihania kesämekkoja ja viis veisaan kiloistani. No, pitkin kevättä sovittelin ihania mekkoja mutta ei, se peilikuva on vaan niin kamala etten halua näyttää siltä. Ihan sama katsooko joku tai kukaan, muiden mielipiteillä ei ole väliä vaan ainoastaan sillä että itseä vtuttaa ja yököttää. Näytän superlihavalta ihan kaikissa vaatteissa enkä ole oma itseni tässä kropassa.

Nyt sitten todennäköisesti menee koko tämäkin kesä hupparissa ja verkkareissa/tuulihousuissa koska en tosiaan aio liikkua ulkona valoisaan aikaan tämän näköisenä.

Eli en osaa ap auttaa.

Story of my life :(

Minun myös :(

Vierailija
50/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Kaikki vaatteet näyttää päällä tyhmältä ja kaikissa näyttää lihavalta eli sinänsä olisi ihan sama mitä päälleen panee, mutta kun haluaisi näyttää kivalta edes omasta mielestä. Jotenkin se peilikuva on ihan täydellinen vastakohta ja ihan erilainen kuin miten itsensä ajattelee ja sitten sitä saa aina pettyä kun sovittaa jotain uuttakin vaatetta eikä se päällä ole yhtään sen näköinen kuin mitä ajatteli.

Tänään olin lähdössä kävelylenkille ja ajattelin laittaa ihan vaan teknisen t-paidan ja polvipituiset ulkoiluhousut, mutta eihän ne näyttänyt mun päällä "oikealta" kun en näyttänyt sporttiselta ja treenatulta vaan löysältä ja lihavalta. Oikeastaan ihan kuin joltain vieraalta tädiltä.

Vierailija
51/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot ja collegepaita. Oon kuitenkin hyvässä lihaskunnossa ja liikun paljon.

Vierailija
52/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä milloinkin sattuu huvittamaan. Jos jonkun herkkiä silmiä kirvelee niin voi katsoa muualle.

Tänään oli hihaton maksimekko💁‍♀️

Vierailija
53/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shortseja ja toppeja. Ihan sama mitä muut ajattelee.

Niin? Aika monikin tässä ketjussa on kertonut, että ongelma on ihan se mitä itse ajattelee. Ja kun peilikuva ei miellytä itseä, niin se on aivan sama mitä muut ajattelee tai on ajattelematta.

Vierailija
54/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on helteillä päällä capri-housut (ohutta liukasta kangasta, en tiedä materiaalia) joita ostin vuosia sitten useampia värejä. Niiden kanssa käytän tunikoita, puuvillaisia, hihat kyynärpäihin saakka. Inhoan kesää tai itseäni vielä enemmän mutta paino ei lähde pois millään konstilla. 

Vierailija
55/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes muuten näytä niin läskiltä, mutta maha on ihan järkyttävä. Tyyliin kuudennella kuulla raskaana -näköinen. Johonkin kaapuun sen saa ehkä verhoiltua, tai sitten vaan ottaa kiltisti raskausonnittelut ja vatsantaputtelut vastaan...

Vierailija
56/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huppari, farkut ja niiden päällä trenssi. Lenkkarit jalassa. N23 168cm/98kg

Vierailija
57/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mullakin on se ongelma, että oma olo on kamala ja vaatteet ei tunnu kivalta. Huomaa, ett

on lihonut, kun nyt jo pohkeetkin tuntuu ällöiltä. Ja kyllä laihdutus on käynnissä ja mulla tavoitteena painaa elokuun lopussa se 65 kg, nyt siis 82 kg. Tai siis jo 70 kiloon olen tyytyväinen, kuitenkin niin, että paino olisi reilusti laskenut.

Vierailija
58/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkin verran ylipainoa mutta vartalonmalli omppu-suora ilman tissejä. Hirveän leveä lantio mutta ei vyötäröä. Ei käy naiselliset vaatteet ja nyt sain mieheltä t-paidan niin sitä voin juuri ja juuri pitää mutta se on miesten t-paita.

Olen jotenkin sellainen kookas, roteva nainen. En kyllä hirmu pitkä. Minussa ei ole mitään naisellista.

Sama ongelma oli jo nuorena vaikka olin laiha. Mikään vaate ei ole koskaan istunut :( Vartalo on eri paria joka kohdasta.

Eikö tunika & caprit käy?

No nuo ei kyllä käy kenellekään.

Vierailija
59/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pin-up tyylinen kellomekko, minusta myös tosi naisellinen.

Tertuin, 30kg ylipainoinen nainen

Vierailija
60/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim hm+ (mallikuvista) nettikaupasta voi katsella tyylivinkkejä. 👌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi