Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla 20kg tai enemmän ylipainoa? Mitä puette päälle nyt kun ilmat taas lämpenee?

Vierailija
26.05.2020 |

Kaipaan vinkkejä. Olen tiimalasimuotoinen, mutta pienet tissit. Farkut ja t-paita on mennyt nyt päällä..

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolijoukkueteltan.

Vierailija
22/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se parinkymmenen kilon laihdutuskaan autuaaksi tee. Löysää nahkaa polvien yläpuolella, järkyt roikku-allit ja ryppyjä joka paikassa... eikä mitään päälle pantavaa kun kaikki vaatteet on vääränkokoisia eikä nyt korona-aikaan ole päässyt kaupoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko lihavat miettinyt, että mm tällaiset ongelmat ratkeaisi ihan vaan laihduttamalla? Itse olen hoikka ja treenattu, samat vaatteet näyttää vuodesta toiseen hyvältä.

Vierailija
24/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimekkoja, midihameita, vajaamittaisia housuja, puseroita... kyllä maailmasta vaatetta löytyy joka kokoiselle ja näköiselle, etenkin netistä. 

koko 46/48, omasta mielestäni pukeudun oikeinkin kivasti. Eri mieltä olevien mielipiteitä en kuuntele.

Vierailija
25/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käsivarret on kamalin kohta, ovat todella paksut ja lörpöt. Muualta kroppa ei edes ole niin paha, mutta noi kädet on kamalat. Mitä pukea päälle kun käsivarret nolottaa?

T. 25 kg ylipainoa ja laihdutus meneillään.

Osta jotain ilmavia ja kevyitä kaftaaneja, viittoja ja kimonoita, pitkiä neuletakkeja ja vastaavia. Sinne alle voi laittaa jotain ohutta.

Mutta ole tarkkana materiaalin kanssa! Ei ainakaan hiostavaa polyesteriä tai puuvillaa, vaan jotain kevyempää. Silkkiä, jos on varaa.

Vierailija
26/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt 53v. Ylipainoa reilusti. Varmaan 10v normaalikokoisesta lapsesta asti en ole halunnut pitää hihattomia paitoja kun on niin paksut kädet. Nyt pidän!!

Nauttikaa kesästä ja terveestä toimivasta vartalosta! Nytku eikä sitku!!

Vierailija
27/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itse t-paidan lisäksi hupparia ja verkkareita. En tosin käy ulkona päiväsaikana ettei ihmiset näe minua kun oon tämmönen läski. Kunpa olisi jo talvi niin saisi laittaa taas paljon vaatteita ettei makkarat ja läskit näy. Laihduttaa en aio. Haluan syödä enkä kitua.

Vierailija
28/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan mene ulos 😂 en tiiä, vihaan kesää ja kuumuutta. Kesä paljastaa kaikki virheet.

Vierailija
29/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko lihavat miettinyt, että mm tällaiset ongelmat ratkeaisi ihan vaan laihduttamalla? Itse olen hoikka ja treenattu, samat vaatteet näyttää vuodesta toiseen hyvältä.

Vedä kuule vttu päähäsi.

Vierailija
30/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin ajatellut ja tsempannutkin että tänä kesänä pidän kaikkia ihania kesämekkoja ja viis veisaan kiloistani. No, pitkin kevättä sovittelin ihania mekkoja mutta ei, se peilikuva on vaan niin kamala etten halua näyttää siltä. Ihan sama katsooko joku tai kukaan, muiden mielipiteillä ei ole väliä vaan ainoastaan sillä että itseä vtuttaa ja yököttää. Näytän superlihavalta ihan kaikissa vaatteissa enkä ole oma itseni tässä kropassa.

Nyt sitten todennäköisesti menee koko tämäkin kesä hupparissa ja verkkareissa/tuulihousuissa koska en tosiaan aio liikkua ulkona valoisaan aikaan tämän näköisenä.

Eli en osaa ap auttaa.

Ymmärrän. Sama tilanne ja täällä paistaa aurinko läpi yön.

Vierailija
31/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spagettiolkaiminen toppi ja anopille kylään.

Vierailija
32/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko miettinyt että kaikki ei vaan laihdu?

Vierailija
33/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kiva että sulla on helppoa.

Vierailija
34/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran ylipainoa mutta vartalonmalli omppu-suora ilman tissejä. Hirveän leveä lantio mutta ei vyötäröä. Ei käy naiselliset vaatteet ja nyt sain mieheltä t-paidan niin sitä voin juuri ja juuri pitää mutta se on miesten t-paita.

Olen jotenkin sellainen kookas, roteva nainen. En kyllä hirmu pitkä. Minussa ei ole mitään naisellista.

Sama ongelma oli jo nuorena vaikka olin laiha. Mikään vaate ei ole koskaan istunut :( Vartalo on eri paria joka kohdasta.

Vierailija
35/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkin verran ylipainoa mutta vartalonmalli omppu-suora ilman tissejä. Hirveän leveä lantio mutta ei vyötäröä. Ei käy naiselliset vaatteet ja nyt sain mieheltä t-paidan niin sitä voin juuri ja juuri pitää mutta se on miesten t-paita.

Olen jotenkin sellainen kookas, roteva nainen. En kyllä hirmu pitkä. Minussa ei ole mitään naisellista.

Sama ongelma oli jo nuorena vaikka olin laiha. Mikään vaate ei ole koskaan istunut :( Vartalo on eri paria joka kohdasta.

Eikö tunika & caprit käy?

Vierailija
36/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmani on läskin lisäksi aivan hirvittävä hikoilu. Yritän pitää ilmavaa vaatetta, joka ei kuitenkaan olisi liian teltta, jopa hihattomia paitoja, vaikka vihaan myös käsivarsiani - hihattomien paitojen päällä pidän erilaisia kimonotyyppisiä liehutakkeja. Sääret on ihan ok, niin pidän hameita ja mekkoja just pyöräilyshortsien kanssa, vaikka ne hikoiluttaakin.

Vierailija
37/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko miettinyt että kaikki ei vaan laihdu?

Miten se on mahdollista? Uhmata fysiikan lakeja?

Ymmärrän että jollain voi olla sairaus ja lääkitys mutta eihän se jokaisella voi niin olla.

Vierailija
38/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tunika & caprit käy?

Näytän kaikissa vaatteissa ihan hirveältä. Joku on pyöreä ja runsas mutta olen leveä lättänä ilman naisellisia kaaria. Minulla on laatikkolantio eli lantionluut ei ole pyöreät vaan kulmikkaat ja kylkiluut ja lantionluut lähellä toisiaan joten vyötärökaistale lähes puuttuu :(

Vierailija
39/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuskailin ihan samaa. Jotenkin ärsyttävää, että tämä hellekausi alkaa aina yht'äkkiä eikä sitten olekaan mitään kivaa päällepantavaa. Kokeilin siis vaikka ja mitä, mutta ei mikään näyttänyt tai tuntunut päällä hyvältä (tai ei mahtunut) eli jäin sitten sisälle kun meni fiilis taas ihan kokonaan. Ei oikein innostanut nuo kamalat reisitaskucaprit ja t-paita, kun jotenkin näytin niissä ihan mieheltä :-(

Itse siis tykkäisin ihan vaan nätti yläosa ja farkkusortsit-combosta, mutta näytän tuossa asussa vaan hassulta ja ihan liian paksulta. Lisäksi reidet hinkkaantuu yhteen. Ihan suosikki olisi sellainen rennosti valuva, ohut pellavaneule tai jokin ohut pitkähihainen pusero josta voisi kääriä hihat ja jonka kaula-aukko paljastaisi vähän olkaa.. Siihen sitten pariksi hyvin istuvat farkkusortsit ja sandaalit tai espadrillot. Sellainen romanttisen boheemi-look siis on jotenkin omin tyyli. Ei vaan sovi yhtään ylipainoiselle.

Vierailija
40/70 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-linjainen, säkkimäinen leninki ja kummarivyötäröiset pökät! Näillä mennään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi