Jos mies käskee että pakkaa tavarasi ja häivy
Niin lähdettekö te pois? Minne jos ei ole ystäviä sukulaisia tai ketään?
Kommentit (67)
En lähtisi, mies muuttakoon. Jos kuitenkin lähtisin niin aluksi hotelliin, siitä varmaan joku AirBnb tai muu kalustettu kämppä.
Vierailija kirjoitti:
Vuokraan asunnon, tietysti. Tämä on sovittu ja jo kerran kokeiltu, kun oli suhde katkolla. Kesti pari päivää löytää yksityinen vuokra-asunto, johon olisin päässyt muuttamaan parin viikon kuluttua. Viime hetkellä päätettiin kuitenkin jatkaa. Jos olisimme eronneet, olisin ne pari viikkoa asunut talon toisessa osassa ja/tai lähtenyt muutamaksi yöksi hotelliin.
Täsmennän, että tämä ei siis ollut "pakkaa kamasi ja häivy" -tilanne vaan yhteinen päätös erota.
No meillä on yhteinen asunto, josta mä siis omistan puolet. Toisaalta jotta mieheni tuolla tavalla mulle sanoisi, niin aika kamalalla tavalla mun olisi pitänyt itse mokailla. Eli saattaa olla että lähtisin vaikka äidin tai systerin helmoihin. Sitten en lähtisi jos miehellä ei olisi mitään järjellistä syytä noin sanoa.
Kerran joku sanoi minulle, että joutuisit sinäkin lähtemään asunnosta, jos mies käskisi. Oletus sillä perusteella, että en ole työelämässä. Ei minun tarvitse kenenkään käskystä lähteä omasta kodistani, sillä omistan tästä puolet, ja omistan kaikesta omaisuudesta puolet. Mökistä, ja kaupunkiasunnosta, ja rahavaroista. En asuisi päivääkään toisten asunnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto näitä keskusteluita missä aloittaja ei vaivaudu kertomaan aloituksensa taustoja, jokainen lukija joutuu kysymään erikseen tarkentavan kysymyksen johon tämä urpo vastaa yhdella sanalla..
Etkö tunnista Ammattivalittajaa? Palstan vanha tuttu.
Osalla meistä on muutakin elämää kuin av. En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta "kuuluisuudesta". t.eri
Palstalla on omat hahmonsa ja heidät oppii ajan mittaan tunnistamaan.
Aivan varmasti, jos viettää täällä kaiken aikansa. Satunnaiskävijä ei opi, koska ei ehdi/halua perehtyä palstan sisäpiiriin, kun on se muukin elämä, mihin keskittyä.
Muistuttaisin että omistan asuntomme ja ottaisin avaimet pois ;-)
Vierailija kirjoitti:
Minun Ex oli tyyppiä, jolle riitti se, että aloin itkeä hänen haukkumisistaan. Käski kylmästi häipyä, koska ei kuulemma katsele itkeviä (hankalia) naisia. Onneksi en koskaan luopunut omasta asunnostani, jonne sain mennä, eikä hän voinut ajaa pois. Eli ei sitä kaikki tarvitse mitään isoja syitä siihen, että käskevät pihalle.
Surku, että sinua kohdeltiin noin huonosti. Loppujen lopuksi hyvä, että pääsit hänestä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto näitä keskusteluita missä aloittaja ei vaivaudu kertomaan aloituksensa taustoja, jokainen lukija joutuu kysymään erikseen tarkentavan kysymyksen johon tämä urpo vastaa yhdella sanalla..
Osalla meistä on muutakin elämää kuin av. En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta "kuuluisuudesta". t.eri
Aivan varmasti, jos viettää täällä kaiken aikansa. Satunnaiskävijä ei opi, koska ei ehdi/halua perehtyä palstan sisäpiiriin, kun on se muukin elämä, mihin keskittyä.
Turhaan loukkaannuit. En minäkään vietä täällä kaikkea aikaani, en ole sisäpiiriä koska sellaista ei ole ja minullakin on muuta elämää. Turha vihjailla, että olen joku riippuvainen debiili vain siksi, että tunnistin palstan vakiohahmon ja sinä et. Relaa vähän.
Mä olisin mennyt tukka putkella kohti uusia seikkailuja. Jos minun koti mistä käskytetäis pihalle, lähtis muut kun minä. Ei ole tapana jäädä paskaan makaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan loukkaannuit. En minäkään vietä täällä kaikkea aikaani, en ole sisäpiiriä koska sellaista ei ole ja minullakin on muuta elämää. Turha vihjailla, että olen joku riippuvainen debiili vain siksi, että tunnistin palstan vakiohahmon ja sinä et. Relaa vähän.
Loukkaannuin? En todellakaan :D Ihan neutraali toteamus tuo kommenttini, jota lainasit. Minulle on täysin merkityksetöntä kuka tunnistaa ketäkin, kunhan kerroin, miten asia minun mielestäni on. Relaa ihan itse, jos/kun tuollaisesta pillastut.
Pakkaisin kamani ja häipyisin. Emme asu vielä miehen kanssa yhdessä, joten palaisin kotiin tavaroineni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se älähtää kehen kalikka kalahtaa" Minä vietän täällä suuren osan ajastani enkä silti löydä lainauksestasi mitään vihjailuja. Ihan vain toteamuksen siitä, miten asiat ovat. Tottakai me vakiokävijät tunnistamme "palstajulkkikset", mutta satunnaiskävijät välttämättä eivät. Ei siitä tarvitse hernettä vetää nenään. Jos tarvitsee, on aika vähentää palstailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet sen uuden äijäsi luo.
Ei ole uutta äijää.
Niinpä. Se onkin mies, jolla on uusi nainen, siks vanha muija pitää heivata kuvioista.
Kattoisin peiliin ja ja pakkaisin.
Mä en ole ikinä ymmärtänyt näitä, kun kumppani muka käskee ulos talosta tai vaikka sohvalle nukkumaan. Mun koti 50% ja mun parisänky 50%. Jos kumppanilla on tarve päästä eroon minusta, niin hän saa ihan itse poistua tai mennä sohvalle.
Mutta eipä ole kummankaan kaltaista tilannetta koskaan kyllä ollut.
Mikäli olet kirjoilla ko kämpässä. Mies ei pysty sinua noin .vaan häätämään. Toki me asumme minun asunnossani, joten mies on se joka lähtee.
Heìttäisin ukon ulos ja pyytäisin huoltoyhtiötä deletoimaan hänen avaimensa. Asunto on minun.
En ikinä hankkiutuisi tuollaiseen tilanteeseen, mutta mieluummin häivyn vaikka sillan alle kun olisin tuollaisen nurkissa. Ties mitä tekee.
Onneksi en tarvitse varautua tuollaiseen. Omistan talon jossa asumme, joten lähtijä olisi joku muu.
Minun Ex oli tyyppiä, jolle riitti se, että aloin itkeä hänen haukkumisistaan. Käski kylmästi häipyä, koska ei kuulemma katsele itkeviä (hankalia) naisia. Onneksi en koskaan luopunut omasta asunnostani, jonne sain mennä, eikä hän voinut ajaa pois. Eli ei sitä kaikki tarvitse mitään isoja syitä siihen, että käskevät pihalle.