Jos mies käskee että pakkaa tavarasi ja häivy
Niin lähdettekö te pois? Minne jos ei ole ystäviä sukulaisia tai ketään?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet sen uuden äijäsi luo.
Ei ole uutta äijää.
Miksi se mies sinun sitten käskee lähteä? Tuo oli ainut syy, joka minulle tuli mieleen, kun mietin tilannetta, jossa mies käskisi minun häipyä.
Kyllästynyt elämään yhdessä.
Siinä tapauksessa se on mies, joka lähtee ellet asu miehen omistamassa asunnossa.
Mies ei siis halua olla enää kanssasi siis, mutta haluat jäädä loisimaan miehen asuntoon.
Sinuna hankkisin silti oman asunnon pikimiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole uutta äijää.
Miksi se mies sinun sitten käskee lähteä? Tuo oli ainut syy, joka minulle tuli mieleen, kun mietin tilannetta, jossa mies käskisi minun häipyä.
Ja, mikä on tämä kyllästymisen syy? Kyllästynyt kenties elättämään sinua? Kyllästynyt seksittömään suhteeseen?
En tiedä. Mies se meillä pihtaa.
Onko keskustelu teille tuttua, ap? Jos ei, suosittelen tutustumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole uutta äijää.
Siinä tapauksessa se on mies, joka lähtee ellet asu miehen omistamassa asunnossa.
Asun miehen omistamassa asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
On keskusteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole uutta äijää.
Asun miehen omistamassa asunnossa.
No sitten lähet. Mies haluaa erota, ethän sä voi sen kämppään jäädä asumaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kämppä ei ole miehen, hänellä ei ole oikeutta ruveta komentelemaan sieltä pois. Sanoisin, että häivy itse jos et halua minua katsella.
Kämppä on miehen.
Vaikka mies omistaisi sen kämpän, hän ei voi sinua nostaa ulos, jos olet asunnossa kirjoilla. Se vaatii tuomioistuimen häätömääräyksen.
https://www.minilex.fi/a/avoliitto-ja-h%C3%A4%C3%A4t%C3%B6
Ja tuomioistuin antaa kyllä kohtuullisen ajan etsiä uuden asunnon, ei sieltä kadulle joudu.
Nyt vaan siis asuntohakemus kotikuntasi vuokra-asuntoja välittävälle taholle. Se vähän vaihtelee eri kunnissa, googleta kuntasi nimellä ja sanalla kunnan vuokra-asunnot.
Äläkä suostu kynnysmatoksi nyt. Jos miehesi on väkivaltainen ja/tai rikkoo omaisuuttasi, soitat poliisin paikalle. Se on siinä tapauksessa kyllä mies, joka putkaan lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kämppä ei ole miehen, hänellä ei ole oikeutta ruveta komentelemaan sieltä pois. Sanoisin, että häivy itse jos et halua minua katsella.
Kämppä on miehen.
No sitten sieltä pitää lähteä. Tosin en ole ihan varma että onko pelkkä suullinen poistumiskehotus juridisesti pätevä, vai pitäisikö miehen ensin järjestää sinulle virallinen häätö.
Hitto näitä keskusteluita missä aloittaja ei vaivaudu kertomaan aloituksensa taustoja, jokainen lukija joutuu kysymään erikseen tarkentavan kysymyksen johon tämä urpo vastaa yhdella sanalla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole uutta äijää.
Ja, mikä on tämä kyllästymisen syy? Kyllästynyt kenties elättämään sinua? Kyllästynyt seksittömään suhteeseen?
En tiedä. Mies se meillä pihtaa.
Koska olet turvonnut paksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Hitto näitä keskusteluita missä aloittaja ei vaivaudu kertomaan aloituksensa taustoja, jokainen lukija joutuu kysymään erikseen tarkentavan kysymyksen johon tämä urpo vastaa yhdella sanalla..
Etkö tunnista Ammattivalittajaa? Palstan vanha tuttu.
Nauran. Miten hän tässä kuvittelee asuvansa kun minä lähtiessä irtisanon vuokran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No avaisitko ap tilannetta, jos ei ole uutta äijää. Miksi mies haluaa sinut ulos?
On vaan kyllästynyt minuun, ei pettämistä, ei uutta ukkoa, ei alkoholiongelmaa, ei huumeita.
Nuorempi lapsesi jää varmaan nuohooja-miehellesi? Vanhempaan lapseesihan et edes pidä yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On keskusteltu.
Kaksi saa ei ole keskustelu. Menisi minullakin hermo, jos toinen vastailisi tuohon tyylin, kun yrittäisin selvittää asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla meistä on muutakin elämää kuin av. En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta "kuuluisuudesta". t.eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kämppä on miehen.
No sitten sieltä pitää lähteä. Tosin en ole ihan varma että onko pelkkä suullinen poistumiskehotus juridisesti pätevä, vai pitäisikö miehen ensin järjestää sinulle virallinen häätö.
Oli tai ei, mutta kuka haluaa jäädä ex-avopuolison nurkkiin vielä pyörimään jos toinen on käskenyt pakata tavarat ja häipyä?
Vuokraan asunnon, tietysti. Tämä on sovittu ja jo kerran kokeiltu, kun oli suhde katkolla. Kesti pari päivää löytää yksityinen vuokra-asunto, johon olisin päässyt muuttamaan parin viikon kuluttua. Viime hetkellä päätettiin kuitenkin jatkaa. Jos olisimme eronneet, olisin ne pari viikkoa asunut talon toisessa osassa ja/tai lähtenyt muutamaksi yöksi hotelliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla meistä on muutakin elämää kuin av. En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta "kuuluisuudesta". t.eri
Palstalla on omat hahmonsa ja heidät oppii ajan mittaan tunnistamaan.
On vaan kyllästynyt minuun, ei pettämistä, ei uutta ukkoa, ei alkoholiongelmaa, ei huumeita.