Kauhean surullista tuo Kirsi Westerlundin menehtyminen.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä toimi aikoinaan instant karma. Eka lapsesta halusivat tyttöä, kuulemma jos tulee poika niin laitetaan takaisin. Takaisin poika meni, kuoli 5 päivän ikäisenä.
Vihdoin joku muu, joka muistaa saman naistenlehtileikkeen. Olin silloin nuori, mutta ihmettelin, kun lehdessä luki, että jos se on poika työnnetään se takaisin. Oli poika ja eli tosiaan viisi päivää. Surullista.
Varmasti osasivat jatkossa arvostaa kahta lastaan. Kaikkea hyvää ja osanotto omaisille.
Onko surullista. Lehden mukaan istukka repesi ja lapsi kuoli muutaman päivän ikäisenä.
Itse muistan lukeneeni, että lapsi oli todettu jo ultrassa hyvin vaikeasti vammaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
On paljon tuoniäkäisiä, jotka kuolevat. Hän nyt sattui vain olemaan julkisuuden henkilö.
Tai pikemminkin entinen julkisuuden henkilö. Eipä häntä missivuotensa jälkeen juurikaan julkisuudessa näkynyt. Eniten hänestä on missivuotensa jälkeen kirjoitettu, kun hänen sairaudestaan kerrottiin, eikä nekään mitää ykköslööppejä olleet.
Vierailija kirjoitti:
Heillä toimi aikoinaan instant karma. Eka lapsesta halusivat tyttöä, kuulemma jos tulee poika niin laitetaan takaisin. Takaisin poika meni, kuoli 5 päivän ikäisenä.
Jäi saamatta se, mitä ei alunperinkään haluttu.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia kuolee syöpiin paljon. Se vasta on surullista. Mutta he eivät kiinnosta ketään kun eivät ole missejä. Tämö Kirsi eli kuitenkin melko pitkän elämän.
Suomessa, länsimaisessa valtiossa, ennenaikaisen kuoleman raja on 70 vuotta eli jäi 20 vuotta siihen verrattuna elämättä ja lähes 30 prosenttia oletuselämästä eli ei se, että joku muukin kuolee nuorena tai nuorempana, vähennä sitä, että aikaisin kuoli.
Vierailija kirjoitti:
On paljon tuoniäkäisiä, jotka kuolevat. Hän nyt sattui vain olemaan julkisuuden henkilö.
Toki tällainen omaisille on surullista, mutta minulle täysin outo ihminen, never heard, en ole surullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa tätä on alapeukuttaa, totta joka sana.
Se lienee ollut läpällä heitetty kommentti, jonka he itse ymmärsivät vitsiksi.
Alapeukkua tulee, kun tällaisessa tilanteessa kehtaatte nostaa tuollaisen vanhan jutun esille! Etenkin kun se oletettavasti oli huumoria. Ja vielä suuremmalla syyllä törkeää/ilkeää, kun se lapsi tosiaan menehtyi.
Muistan sen kosinnan, se tuntui ihan prinsessasadulta silloin. Ei ihan jokapäiväistä.
Lapsia kuolee syöpiin paljon. Se vasta on surullista. Mutta he eivät kiinnosta ketään kun eivät ole missejä. Tämö Kirsi eli kuitenkin melko pitkän elämän.