Kauhean surullista tuo Kirsi Westerlundin menehtyminen.
Kommentit (28)
Pitääkö siitäkin täällä keskustella, antaa omaisten surra rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin monen muunkin ihmisen menehtyminen on kauhean surullista.
Ei se poista surullisuutta tästä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin kuoli?
Syöpään (sarkooma).
Vierailija kirjoitti:
Heillä toimi aikoinaan instant karma. Eka lapsesta halusivat tyttöä, kuulemma jos tulee poika niin laitetaan takaisin. Takaisin poika meni, kuoli 5 päivän ikäisenä.
Vihdoin joku muu, joka muistaa saman naistenlehtileikkeen. Olin silloin nuori, mutta ihmettelin, kun lehdessä luki, että jos se on poika työnnetään se takaisin. Oli poika ja eli tosiaan viisi päivää. Surullista.
Varmasti osasivat jatkossa arvostaa kahta lastaan. Kaikkea hyvää ja osanotto omaisille.
Vierailija kirjoitti:
Heillä toimi aikoinaan instant karma. Eka lapsesta halusivat tyttöä, kuulemma jos tulee poika niin laitetaan takaisin. Takaisin poika meni, kuoli 5 päivän ikäisenä.
Turhaa tätä on alapeukuttaa, totta joka sana.
Se lienee ollut heidän keskenäistä huumoria!
Saattaa olla, että oli helpotus, kun kärsimykset loppui.
Kuuli Kurren Kuuden vuoden kuuliaisuuden ja siitä alamäki alkoi?
Vierailija kirjoitti:
Tämä sanonta ei sovi mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin joku muu, joka muistaa saman naistenlehtileikkeen. Olin silloin nuori, mutta ihmettelin, kun lehdessä luki, että jos se on poika työnnetään se takaisin. Oli poika ja eli tosiaan viisi päivää. Surullista.
Varmasti osasivat jatkossa arvostaa kahta lastaan. Kaikkea hyvää ja osanotto omaisille.
Onko surullista. Lehden mukaan istukka repesi ja lapsi kuoli muutaman päivän ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole koskaan tainnut nähdä todellista kärsimystä. Lukemattomat ovat ne kerrat, kun omaiset ja sairas itse ovat rukoilleet, että loppu jo tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole koskaan tainnut nähdä todellista kärsimystä. Lukemattomat ovat ne kerrat, kun omaiset ja sairas itse ovat rukoilleet, että loppu jo tulisi.
Vielä lukemattomattomammat ovat kerrat kun sairas ei halua kuolla ja kaikki toivovat jopa ihmettä viimeiseen hengenvetoon asti.
kuollaanme kaikki joskus mutta kyssäri kuuluukin oletko päässyt joskus sipaisemaan edesmennyttä missiä koipeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi sen sanoi? Kurrelta noin tampiota juttuja voisi kuullakin, mutta ei kai tämä Kirsi yhtä latvalaho ollut?
On paljon tuoniäkäisiä, jotka kuolevat. Hän nyt sattui vain olemaan julkisuuden henkilö.
Hyvin monen muunkin ihmisen menehtyminen on kauhean surullista.