Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies huono suutelija...

Vierailija
06.07.2006 |

Tapasin ihanan miehen, tosi mukava ja kaikkea mahdollista, mutta huono suutelemaan...

Mitäs tollaselle voi tehdä? Ei kai sellasen takia voi " jättääkään" ? Ja entäs, jos on huono sängyssäkin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun mietin, miten paljon aviomieheni kanssa enää nykyää suudellaan. Sillai kunnolla meinaa.

Olenko väärässä, jos väitän, että varsinaiset suutelot kuuluvat alkuhuumaan?

Vierailija
2/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että se on aika ujo...

Yleensä miehet heti on vonkaamassa, mut me ollaan vietetty jo (heh...) 2 yötä yhessä, eikä mitään silittelyä ja kainalossa pitämistä enempää oo tapahtunu. Mä en uskalla kamalasti " painostaa" , ettei se säikähdä, kun sano iteki, et on tosi ujo. Hitto, et on vaikeeta.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suutelot on pikkupusuja silloin tällöin :) Ja yhdessä oltu 14 vuotta.

Vierailija:

Varsinkin kun mietin, miten paljon aviomieheni kanssa enää nykyää suudellaan. Sillai kunnolla meinaa.

Vierailija
4/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka aina suudellessa ynisi ja uikutti hiljaa.

Musta se oli niin epämiehekästä, etten voinut mennä sen pidemmälle ja juttu kuivui siihen:(

Että pienestä voi olla kiinni!

Ollaan ystäviä ja mies on edelleen älykäs ja ihana, muuten osaa ajatellä häntä Miehenä;-)

Vierailija
5/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
6/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv. se 14 vuotta miehensä kanssa ollut

Vierailija
7/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin hiljattain kivan uuden miehen, jonka kanssa viihdyn ja ollessani hänen seurassaan huomaan ajattelevani seksiä... Hyvä siis. Mutta: vaikka pussailu hänen kanssaan on kivaa ja haluan sitä, hän ei suutele niinkuin tykkäisin...

Olen hidas nautiskelija itse, ja suudellessakin etenen hitaasti. Mies sen sijaan haluaa käyttää heti kieltä, ja tuikkaa sen aika syvälle suuhuni. En myöskään pidä siitä että hänen kielensä on " piukka" .

En haikaile exää missään muussa mielessä, mutta hänen kanssa suutelu oli jotain aivan uskomatonta... Hänellä on hellä, pehmeä kieli, jonka sain houkutella suuhuni pikkuhiljaa. Meillä kyllä kemiat toimivat muutenkin huipusti, seksi oli aivan mahtavaa.

Tämän uuden miehen kanssa en ole vielä mennyt sänkyyn, ja pelkäänkin että suutelu korreloi muuta (seksuaalista)kemiaa...

Muita kokemuksia??

Vierailija
8/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sama kuin pussaisi kuolaavaa bulldoggia, yök.

Alkuun koetin häntä vään opettaa, mutta eihän siitä mitään tullut. Sitten tuumasin, ettei sillä nyt niin väliä ole, mutta 10 vuoden jälkeen voin sanoa, että KYLLÄ on. Minulle suuteleminen on parasta kiihotusta ollut aina, joten seksielämä on ankeaa, kun ei oikein koskaan pääse vauhtiin.

Vierailija
9/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi miesystäväni on aika päällekäyvä..haluaa selvästi hallita tilannetta. Suutelee liian kiihkeästi, seksissä ihan sama juttu. Liiankin kiihkeä ja hallitseva.

Exäni kanssa seksi ja suutelu oli mahtavaa. Se oli vuorovaikutusta ja yhteistyötä. Vuoroin hellää ja rajua. Hidasta ja nopeaa. Exäni tiesi aina tarkalleen mitä tarvitsen.

Sitä olenkin miettinyt että vaikka nykyinen onkin todella ihana ihminen monella tapaa niin meillä ei kuitenkaan ehkä kemia pelaa kuten pitäisi.

Vierailija
10/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää osata suudella niin, että mun takaraivossa soi ja raketit lentää.

Vierailija
11/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ei siis huonoimmasta päästä, mut on ollut parempia. Alku huumassa en sitä tajunnut. Mut olut yhdessä 5-vuotta ja muut avut niin paljon parempia et suutelon kestää. hyvä, sängyssä, taloudellisesti vakaa, mahtava isä ym. En vaihatisi vain sen takia et suuteleminen ei ole täydellistä!!!

Vierailija
12/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli mielestäni kuolaava eikä tajunnut yhtään suutelemisesta, eikä minun kielikorusta ollut apua...

ollaan kuitenkin oltu yhdessä 5 vuotta eikä tuo asia enää juuri vaivaa, suutelemme vain seksiä harrastaessamme ja silloin sillä ei niin suurtamerkitystä olekkaan.

on kai suhteessa muitakin seikkoja kuin miehen taito suudella?!

Vierailija
13/16 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen oraaliraiskaajan tyyli (kieli nopeesti tönkkönä kurkkuun) jopa ällöttää. Toinen mistä en tykkää yhtään on kuivat ja rohtuneet huulet. hyihyi hyi. kerran sattui vastaan sellainen jolla oli nuo molemmat ominaisuudet. Voi jeesus, jäi ainoaksi kerraksi sinänsä ihan mukavan miehen kanssa.

Vierailija
14/16 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painin uudessa blogitekstissäni tämän ongelman kanssa ja sain myös täältä inspiraatiota tekstiini. Tervetuloa tutustumaan ja seuraamaan muutenkin blogiani.

naisenblogi.wordpress.com

Vierailija
15/16 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli huono suutelija, kun tavattiin. Olen kuitenkin tässä 6 vuoden aikana onnistunut opettamaan häntä :D Olen itse yrittänyt viedä suudelmia siihen suuntaan kun haluan ja näyttää esimerkillä, että kuinka paljon kieltä haluan yms. Joskus olen myös sanonut miehelle millaisesta suutelusta tykkään. Ihan hyvin tuo on oppinut :D

Vierailija
16/16 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2006 klo 12:16"]

Tapasin ihanan miehen, tosi mukava ja kaikkea mahdollista, mutta huono suutelemaan...
Mitäs tollaselle voi tehdä? Ei kai sellasen takia voi " jättääkään" ? Ja entäs, jos on huono sängyssäkin?

[/quote] Me ollaan varmaan tavattu sama mies.