Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri ei tervehdi kaupassa lähikaupassakassaa. Näyttää vain hapanta ilmettä ja ihan pokkanaan jättää vastaamatta tervehdykseen.

Vierailija
26.05.2020 |

Lopulta tokaisee tylyyn sävyyn, että en tarvi kuittia. Mikä vaivaa tuollaista ihmistä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle tarkalleen ottaen kuuluu?

Vierailija
2/9 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se sulle kuuluu. Toisten kyttääminen ja niistä juoruilu ei kuulu sivistyneen ihmisen juttuihin myöskään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita on jokaisessa kerrostalossa. Älä vaivaa päätäsi asialla.

Vierailija
4/9 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittää tylyä, ettei eroottinen suhde kassahenkilöön paljastuisi naapureille.

Vierailija
5/9 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästä sinun pitää huolestua?

Vierailija
6/9 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna möllin olla. Katkeroitunut ja elämänsä pettynyt tyyppi. Ne ovat jo normaalin avun ulkopuolella. Ei kannata haaskata aikaansa tuollaiseen jurottajaan.

Vierailija
7/9 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen suomalainen perusjuntti. Ei mitään käytöstapoja.

Ilmoitettu rasistinen kommentti.

Vierailija
8/9 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tervehdin kassoja, mutta en saa aina kyllä vastausta, eivät edes katso päin jotkut tympeimmät, piippaavat vaan vauhdilla ostokset läpi. Epäilen myös, etteivät aina kuule edes tervehdystäni, kun puhun niin hiljaa ja kaupassa usein muutakin hälyä.

Naapureita taas en tervehdi, koska eivät ikinä itsekään ole tervehtineet minua, katsoneet vain pistävästi (röökiä imien)ohi mennessänni. Joku rikkoi myös pyöräni, kun muutin taloon, joten ei paljon kiinnosta tervehtiä., nyt ei ole enää edes pyörää eikä varaa hankkia uutta. Ja varmasti sekin vaan hajotettaisiin taas/varastettaisiin näköjään asuinalueeni on sellaista.Tervehtimättä jättämiseen voi olla paljonkin erilaisia syitä.

Vierailija
9/9 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä miettinyt näinä aikoina että pitäisikö se kaupassa puhuminen lopettaa noissa ns. tarpeettomissa tilanteissa.

Viimeksi ajauduin keskusteluun jonkun tuntemattoman ihmisen kanssa kun rupesi omia ostoksiaan kassalla vieressä kommentoimaan ja ihan hävetti jälkeenpäin, siinä sitä mahdollisesti löyhytellään koronaa menemään...

Se on pakko sanoa että nykyään kassat kyllä tervehtivät ja ovat ystävällisiä aina, ja käytävillä kulkevatkin myyjät aina tervehtivät jos sattuu katsekontakti tulemaan.

Joskus oli hapannaamamyyjiä enemmän kuin nykyisin.