Kärsin fyysisesti käydä ihmisten ilmoilla
En voi oikein mennä enää kauppaankaan.
Tänään rupesi henkeä ahdistamaan ja silmissä pimenemään kaupassa ja eilen putosin polvilleni kun takaraivoon pisti voimakkaasti ja silmissä rupesi pimenemään.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut tuota samaa, verenpaine ollut matalalla ja ferrit myös, muuta syytä ei löydy.. voi tietty olla niskat jumissa
Minulta ei saa mitata verenpainetta eikä ferrejä.
Minulla tuo johtuu kaupassa olevista ihmisistä ei mistään muusta.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut tuota samaa, verenpaine ollut matalalla ja ferrit myös, muuta syytä ei löydy.. voi tietty olla niskat jumissa
kannattaa tästä lähtien pysyä tiukasti neljän seinän sisällä :)
Ennen kuin menet kauppaan, juo vettä ja syö monipuolisesti ruokaa. Ruuassa täytyy olla myös proteiinia. Älä siis mene kauppaan nälkäisenä! Jos on silti huono olo, liiku hitaammin. Mene tutkimuksiin, ellet tiedä syytä huonoon oloosi.
Putosit polvillesi siellä törkyisessä HUS:ssa verikokeen ja rahvaalle altistumisen takia? Liimaantuiko polvet lattiaan?
Ettei vaan johdu ylipainosta, diabeteksesta ja syömättömyydestä.
Päätellen sunnuntain riehumisestasi taisit eilen romahtaa toiseen ääreen.
Muakin kiinnostaa, miten sait polvesi irti permannosta?
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin menet kauppaan, juo vettä ja syö monipuolisesti ruokaa. Ruuassa täytyy olla myös proteiinia. Älä siis mene kauppaan nälkäisenä! Jos on silti huono olo, liiku hitaammin. Mene tutkimuksiin, ellet tiedä syytä huonoon oloosi.
Tiedän syyn huonoon olooni. Se on kaupassa olevat köyhät.
Vierailija kirjoitti:
Putosit polvillesi siellä törkyisessä HUS:ssa verikokeen ja rahvaalle altistumisen takia? Liimaantuiko polvet lattiaan?
En käynyt verikokeissa enkä tule menemäänkään niihin.
Vierailija kirjoitti:
Putosin polvilleni kaupassa.
Mulla ei ole ylipainoa, diabetesta ja olin syönyt päivällä Haijin pataa ennen kauppaan menoa.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putosin polvilleni kaupassa.
Mulla ei ole ylipainoa, diabetesta ja olin syönyt päivällä Haijin pataa ennen kauppaan menoa.
Mitä on Haijin pata?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kerro nyt mitä se haijin pata on?
Hieman naurattaa tämä sananvaihto.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jos siellä kukki omenapuu takahuoneessa? Ampiaispesän vieressä?
Ainahan voit pyytää kauppiasta pakkaamaan ja lähettämään sulle taksilla kaikki punalapputuotteet.
Takapihan siivoaminen rojusta ja verikoe suisti hänet polvilleen K-marketin jäätelöpakastimen ääreen Premium-jätskien kohdalle kauas rahvaanjäätelöistä.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan voit pyytää kauppiasta pakkaamaan ja lähettämään sulle taksilla kaikki punalapputuotteet.
En suostu maksamaan mitään taksi ajelutusta ruualle.
Vierailija kirjoitti:
Takapihan siivoaminen rojusta ja verikoe suisti hänet polvilleen K-marketin jäätelöpakastimen ääreen Premium-jätskien kohdalle kauas rahvaanjäätelöistä.
Takapihallamme ei ole rojua. En käynyt verikokeissa. En ostanut jäätelöä.
Kai aikuisellekin voi tulla uhmaikä?