Ristiäisiin viikko. Elma vai Alma?
Kumpi olisi parempi. Toinen nimi on Kaarina ja kommattakin saa ehdottaa
Kommentit (78)
Valitsisin Elman, tai vaikka Selman koska Almasta tulee mieleen Kalma ja myös se lihava laulaja.
Alma on ihana :). Elmasta tulee mieleen emla, se puudutusaine.
Vierailija kirjoitti:
Alma, kuten meillä 😊
Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Alma on ihana :). Elmasta tulee mieleen emla, se puudutusaine.
ALMA on typerä nimi, tulee mieleen ALMA media ja se keltahiuksinen lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Vanhojen mummojen nimiä.Ei voi ymmärtää.
Aiotko vaihtaa oman nimesi, jos saat elää vanhaksi? Vai joko sinullakin on vanhan mummun nimi? Luulen kyllä, että nimesi on Ääliö!
Alma tarkoittaa sielua espanjaksi.
Elma.
Almoja on nykyään joka toisella, ainakin meilläpäin, lapsen ryhmässä kolme.
Mulla on koira nimeltä Alma, niin en jotenkin osaa nähdä sitä ihmisen nimenä. Elma taas on jotenkin mitäänsanomaton, mullekin tulee mieleen Emla. Selma olis kiva.
Ihan järkyttävät nimet. Elsa tai Helvi parempi ja toiseksi nimeksi mieluummin Katariina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Elma.
Almasta tulee mieleen keltahiuksinen lihava lesbo.Tämä. Almasta tulee juurikin tuo mieleen enkä haluaisi assosioida lastani tuohon hirvitykseen.
Rakas isotätini Alma oli naimisissa, jäätyään leskeksi suht nuorena, hänellä oli useitakin ihailijoita nimenomaan vastakkaisen sukupuolen edustajissa. Hän oli hurjan lapsirakas, mutta jäi itse lapsettomaksi, mikä suretti häntä ja muitakin. Minulle hän oli kiltti ja tärkeä ihminen, joka vielä kuolinvuoteellaan huolehti, että pärjäänkö varmasti - olin tuolloin nuori äiti.
Jos olisin tuolloin älynnyt, olisin hyvinkin omille tytöilleni voinut laittaa Alman yhdeksi nimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan. Elma tarkoittaa turkiksi omenaa.
Alma tarkoittaa unkariksi omenaa. =) Juuri siksi minusta hyvä nimi.
Alma. Eikös Elma ole jotkut kotieläinmessut? Vai muistanko ihan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Alma tarkoittaa sielua espanjaksi.
alma mater = mother goddess
Todella ihana sielukas nimi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Alma
Myös Elma-nimellä on perinteitä https://fi.wikipedia.org/wiki/Elma.
Ihania nimiä molemmat :) Kerro sitten ap jos olet ihan oikea tyyppi, että kumman valitsitte.
Vierailija kirjoitti:
Alma. Eikös Elma ole jotkut kotieläinmessut? Vai muistanko ihan väärin.
Joo, Elma-messuilla on lehmiä ja possuja. Mullekin tuli nää messut mieleen Elmasta.
Almasta tulee vain mieleen se ylipainoinen keltahiuksinen **ttua hokeva laulaja.
Elma ehdottomasti. Pohjantähden Elma Laurila ja Kaarina Koskela tulevat mieleen.
Elma ja Kaarina sopivat hyvin yhteen koska ovat saman ikäkauden nimiä. Eikä missään nimessä kolmatta nimeä!
Vanhojen mummojen nimiä.Ei voi ymmärtää.