Ristiäisiin viikko. Elma vai Alma?
Kumpi olisi parempi. Toinen nimi on Kaarina ja kommattakin saa ehdottaa
Kommentit (78)
Annetuilla spekseillä päätyisin seuraavaan nimeen:
Elma Alma Kaariina
Kumpikin kivoja. Alma nyt enemmän muodissa, Elmalle ei kovin todennäköisesti satu toista samannimisttä kaveripiiriin. Ja juu, Elma on turkiksi omena, Anne turkiksi äiti, mitä väliä.
Elma on lehmän nimi. Almasta tulee mieleen yksi itsensä joka paikkaan tunkeva julkkis.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin kivoja. Alma nyt enemmän muodissa, Elmalle ei kovin todennäköisesti satu toista samannimisttä kaveripiiriin. Ja juu, Elma on turkiksi omena, Anne turkiksi äiti, mitä väliä.
Alma on ehkä enemmän muodissa, mutta El-alkuisia nimiä annetaan muuten tosi paljon sekä tytöille että pojille.
Elma, mutta itse harkitsisin myös Elviiraa ja Alvaa.
Ehdotuksia koko nimeksi
Elma Aurora
Elma Karoliina
Elma Olivia
Elma Ida Maria
Elma Anniina
Alma.
en oo koskaan kuullut Elma-nimeä ja omaan korvaan se kuulostaa vähän oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan. Elma tarkoittaa turkiksi omenaa.
Sinä olet ihan suomeksi ääliö,
Ai siksi, että en pidä kummastakaan mainitusta nimestä? Kummallinen syy sinulla haukkua tuntemattomia ihmisiä ääliöiksi. Tuo omena-maininta oli ihan vsin sivumennen heitetty fakta.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Elma.
Almasta tulee mieleen keltahiuksinen lihava lesbo.
Tämä. Almasta tulee juurikin tuo mieleen enkä haluaisi assosioida lastani tuohon hirvitykseen.
Kummallinen tämä tapa, että lapselle annetaan nimi niin myöhään. Monessa maassa pitää olla nimi valmiina, kun vauva syntyy ja saman tien lähtee rekisteriin. Minä olen laittanut nimipaperin eteenpäin, heti kun olen kotiutunut sairaalasta.
Kahdesta pahasta jos pakko valita niin Elma. Emma tosin olisi kauniimpi. Almasta tulee tosiaan mieleen eräs keltahiuksinen julkkis.
Koko nimeksi ehdotan:
Elma Loviisa.
Elma Alexandra.
Elma Helmiina.
Elma Meliina.
Elma Aureelia.
Elma SuviTuuli.
Elma Tilda Kaarina.
Elma Juuli Kaarina.
Elma Helmi Kaarina.
Elma Miia Kaarina.
Elma Jade Kaarina.
Elma Vadelma Kaarina.
Elma Kirsikka Kaarina.
Elma Heini Kaarina.
Elma Viola Kaarina.
Elma Mette Kaarina.
Elma Minja Kaarina.
Elma Netta Kaarina.
Ehdottomasti Elma.
Almasta tulee mieleen keltahiuksinen lihava lesbo.