Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saksalaisturistit saavat matkustaa Euroopassa 15. kesäkuuta alkaen – Myös Suomeen

Vierailija
26.05.2020 |

Tättärää - nyt se alkaa.

Oletteko valmiit toiseen aaltoon joka vieläkin pahempi?

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/96 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa ensimmäinen maa josta kuulunut mitään asian suhteen, jännä. Olin ihan varma että turismirajoituksia jatkettaisiin syksyyn. Tämähän tarkoittaa että matkustelu muistakin EU maista tullaan hyvin todennäköisesti sallimaan samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiih :(

Vierailija
4/96 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ovat innolla ajamassa Ruotsin läpi tänne. Luulen, että majailevat Keski-Euroopassa.

Vierailija
5/96 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ovat innolla ajamassa Ruotsin läpi tänne. Luulen, että majailevat Keski-Euroopassa.

Kyllähän tänne lentäen tupataan yleensä tulemaan. Ja pointtina varmaan se, että yleensäkin turismi sallitaan noin pian. Saksa ei varmasti ole ainoa maa jota tämä koskee.

Vierailija
6/96 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin vastuutonta. Olen pettynyt tähän hallitukseen.

Vierailija
7/96 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä pääsee kyllä ihan lentokoneella.

Vierailija
8/96 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaiset sentäs ovat täsmällisiä ja kuuliaisia ihmisiä. Kaikista maista heidät kyllä hyväksyn.

Vierailija
9/96 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Eurooppalaiset matkustavat lähinnä Belgia-Hollanti-Saksa akselilla, joten sinänsä hyvä paikka meille aloitella. Kyllähän sieltä varmasti kourallinen saapuu Suomeenkin, mutta ei tästä mitään maailmanlopun turistiryntäystä tule.

Vierailija
10/96 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypilliset saksalaisturistit Suomessa ovat matkailuautoilla liikkuvia eläkeläisiä. 

Vierailija
11/96 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun Saksassa ja en kyllä haluais lähteä nyt Itävaltaa pidemmälle. Näin tuntuu ajattelevan moni muukin. Suomi saa odottaa ensi vuoden.

Vierailija
12/96 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan taas venäläisiä ostosmatkailijoita.

Ainakin kaikki nyt myynnissä olevat Lomamatkat menevät kuin kuumille kiville. Ja kun tuosta uutisoidaan, niin myynti avoin kiihtyy. Jokaisen onnsaatav lomamatka , ennen kuin ne loppuvat.

Vierailija
13/96 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypilliset saksalaisturistit Suomessa ovat matkailuautoilla liikkuvia eläkeläisiä. 

Niin, kuten sanottu, Suomi ei ole keski-eurooppalaisturistille se seksikkäin matkakohde. Eli hyvä alue aloitella turismin sallimista.

Vierailija
14/96 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaisista Suomeen taitaa eksyä eniten ne, jotka haluavat vaeltaa luonnossa ja muutenkin hakevat täältä luontoelämyksiä. Nykyisin harvemmin liikkuvat myöskään missään turistibussilaumoissa vaan yksittäin.

Mutta joo, olen pettynyt Euroopan tapaan hoitaa tämä korona-asia. Ensin sen annettiin levitä ympäri maanosaa ja nyt sitten halutaan vaan jatkaa levittämistä.

Vierailija
15/96 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi voi hyvin muuttua seksikkäämmäksi matkakohteeksi alhaisten tartuntalukujen ja väljyyden vuoksi.

Johan mökkikauppa osoittaa Suomen muuttuneen haluttavammaksi jopa meille suomalaisille. En ikinä olisi veikannut tätä viime vuonna.

Vierailija
16/96 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kuten sanottu, Suomi ei ole keski-eurooppalaisturistille se seksikkäin matkakohde. Eli hyvä alue aloitella turismin sallimista.

Saa nähdä miten tälle vuodelle käy. Aikaisempina vuosina olen huomioinut, että näitä matkailuautoeläkeläisiä (saksalaisia ja alankomaalaisia) on hyvin paljon Norjassa ja Ruotsissa, ihan Nordkappissa asti ja sieltä sitten pieni määrä "valuu alamäkeen" Suomeenkin. 

Vierailija
17/96 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa ok mutta toivottavasti turistiliikennettä Alankomaista ja Belgiasta ei sallita. :x Molemmat maat ihan hirveässä tilanteessa ja kulttuuriin kuuluvat tavat edistävät virusten leviämistä. Saksassa ei suukotella ihan joka ikistä poskelle, Alankomaissa ja Belgiassa tätä harrastetaan. 

Olen kyllä sitä mieltä että rajoituksia olisi saanut jatkaa pidempään. En jaksa uskoa että tilanne muuttuu muutamassa viikossa niin radikaalisti että tämä olisi fiksua.

Vierailija
18/96 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Saksa on vaan ensimmäinen maa joka mainittiin koska heidän valtionsa teki päätöksiä EU-turismin suhteen eilen, eiköhän tulevien päivien ja viikkojen ajan tule muitakin maita joista matkailu sallitaan. 

Vierailija
19/96 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekki avasi myös rajat Saksaan ja Itävaltaan. Nyt on ollut 30-80 tapausta päivässä ja suurin osa tietyissä hot spoteissa. Mutta ei maat voi loputtomiin kiinnikään olla...

Vierailija
20/96 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomi ole vielä antanut lupaa. Toistaiseksi pääsee vain pätevällä syyllä ja lomailu ei ole sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi