Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona tartuntoja kerrottua enemmän?

Eurocypria
26.05.2020 |

Onkohan niitä oikeasti enemmän?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

on.

Vierailija
2/10 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampurissa ollut kaikkiaan yli 5000 tartuntaa, mutta taudinkantajia arvioidaan olleen yli 4000 enemmän. Joten miksi Suomen tilanne eroaisi tästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Tongassa ennen tätä korona hässäkkää. Tonga oli miellyttävin kokemus kaikista maista, joissa olen käynyt. Thaimaa on seuraavana suunnitelmissa.  Botswanassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Ruanda. Ruandassa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa  maksavasta (ruandan frangeista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että Thaimaassa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Meksikon kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Burundin kulttuurin rinnalla se ei oli mitään.  ( Menkä btw seuraamaan Andrés Manuel López Obradorin yt kanava ( Hän on Meksikon presidentti) ) Vanuatussa en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 50 000 Vanuatun Vatua (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.

Vierailija
4/10 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Korona on melko vähän levinnyt eli suhteessa vaarallisempi kuin alunperin kuviteltiin.

Tai tottahan se oli tuedossa jo Kiinassa tehtyjen tutkimusten mukaan,mutta THL ja Tegnell pitivät pitkään kiinni haaveesta, että se olisi kuin flunssa, joka on lähes kaikilla ja siis suhteessa harmiton tauti. Haaveilivat laumasuojasta.

Todellisuudessa se on enemmän kuin SARS eli vähemmän levinnyt ja vaarallisempi. Siksi se on pakko vaan tukahduttaa.

Vierailija
5/10 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

DRAMAATTISELLE SUHTEELLE SOKKILOPPU: TEMPTATION ISLAND SUOMEN JOSKU JA KARIM EROSIVAT - YLLÄTTÄVÄ ILMOITUS SOMESSA!

Vierailija
6/10 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampurissa ollut kaikkiaan yli 5000 tartuntaa, mutta taudinkantajia arvioidaan olleen yli 4000 enemmän. Joten miksi Suomen tilanne eroaisi tästä?

Varmasti jonkin verran enemmän kuin on testeissä todettu,mutta ei merkittävästi enemmän.

Eli oireettomia ei oleniin paljon kuin on kuviteltu,vaan ehkä 10% sairastuneista vain.

Vierailija
7/10 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin niitä on enemmän

Vierailija
8/10 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo Hampurin tilanne on Saksan viranomaisten arvio.

Vierailija
9/10 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa olen katellut videoita kun amerikkalaiset ovat käyneet vasta-ainetestissä, ja kaikilla se on negatiivinen vaikka luulivat sairastaneensa covid19:n.

Ilmeisesti se tarttuu tosi huonosti, mutta on sitten aika vakava jos se tarttuu.

Vierailija
10/10 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi enemmän tartuntoja, olisi kuolleisuus suhteessa pienempi, kuin tilastot antavat ymmärtää. Jos taas tartuntoja olisi vähemmän, niin kuolemaan johtavia tartuntoja olisi suhteessa selvinneisiin enemmän. Ikävä matemaattinen fakta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi