Naurettavimmat instagrampäivitykset
Kerätään tähän tai jaetaan ajatuksia liittyen aiheeseen. :D
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Oman naamansa videokuvaajat. Seuraan erästä itseni ikäistä (25v) tuttuani, joka laittaa Instagramiin säännöllisesti videoita, joissa on laittanut pisama- tai meikkifiltterin naamalleen, katsoo ”seksikkäästi”/”kohtalokkaasti” kameraan ja vain yksinkertaisesti kuvaa muikistelevaa naamaansa 10-20 sekuntia. Joskus taustalla on musiikkia, joskus pelkkä hiljaisuus. Nämä videot on äärimmäisen kiusallista katsottavaa, enkä vaan yksinkertaisesti ymmärrä niiden pointtia.
Samaa harrastaa mm. Sofia Belorf:
https://www.picuki.com/media/2229056781206991743
Toi belorf on oikeasti jo pelottava noiden päänkeikutusten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oman naamansa videokuvaajat. Seuraan erästä itseni ikäistä (25v) tuttuani, joka laittaa Instagramiin säännöllisesti videoita, joissa on laittanut pisama- tai meikkifiltterin naamalleen, katsoo ”seksikkäästi”/”kohtalokkaasti” kameraan ja vain yksinkertaisesti kuvaa muikistelevaa naamaansa 10-20 sekuntia. Joskus taustalla on musiikkia, joskus pelkkä hiljaisuus. Nämä videot on äärimmäisen kiusallista katsottavaa, enkä vaan yksinkertaisesti ymmärrä niiden pointtia.
Samaa harrastaa mm. Sofia Belorf:
https://www.picuki.com/media/2229056781206991743
Täällä joku kommentoi samasta aiheesta mistä minäkin. Onko näillä ihmisillä oikeaa elämää, vai onko hieman suuret luulot itsestänsä.
Elämässä täytyy olla mielenkiinnon kohteita, sisältöä, tekemistä. On epätervettä keskittyä ainoastaan vain itseensä ja omaan vartaloon.
Miksi seuraajat olisivat vain kiinnostuneita henkilön ulkonäöstä?? Aivan varmasti ihmiset kiinnostuisivat ihan oikeistakin asioista ja ajatuksista.
Identtisten selfieiden ottajat. Siis sillä tavalla, että kun feediä katsoo kokonaisuudessaan, niin se on täynnä tismalleen samasta kulmasta, tismalleen samalla ilmeellä otettuja selfieitä. Vain vaatteet ja kuvateksti vaihtuvat. Tällaisia profiileja löytää nopeasti tägeillä #finnishgirl ja #suomityttö.
Vierailija kirjoitti:
Lähes nelikymppinen mamma esittelemässä treenaamatonta paljasta vartaloaan. Tai oikeastaan kaikkien kaikki vähäpukeiset kuvat.
Miksi ei saisi? Taidat katsoa asiaa pinnallisesti, mikä juuri tekee somekulttuurista naurettavan.
Ikävinä päivityksiä pidän äitejä, jotka lataavat kuvan tyyliin: " voitte muut suksia hevonxxxxx, olen ihan vixxx yhtä hyvä äiti vaikka omaankin tatskoja, hv kaikki arvostelijat" - lapsi siinä samassa kuvassa tatuoidun äidin kanssa.
Miksi se lapsi on pitänyt laittaa samaan kuvaan siihen kiroilupäivitykseen jossa todistellaan äitiyttä ja hyvää itseluottamusta?
Ei hyvää itsetuntoa tarvi todistella tai omia valintoja, kun ollaan oikeasti siihen tyytyväisiä. Omia valintoja ei tarvitse silloin selitellä ulkopuolisille.
Entinen työkaveri julkaisee kuvia itsestänsä. Kuvat ovat tätä luokkaa: käsillä puristettu rintavöli yhteen näyttämään isommalta. :D ja yhdessä kuvassa hän on lähdössä illan viettoon ja kuvassa on lasiin laitettu siideri jossa pilli ( miehen elin muotoiltu pilliin) ja seksistinen teksti. Loppuhuipenmus: kuitenkin tämä koulutukselta hoitaja nainen saattaa kommentoida miesten kuolaaviin kuviin loukkaantuneita vastauksia että miksi kommentoidaan niin seksistisiä kommentteja hänelle.
Aivan kuin se tulisi jotenkin yllätyksenä :D :D
Aina mietin mitähän hänen muut työkaverit ajattelevat tai vaikka se pomo kun näkee näitä päivityksiä :D
En käytä instagramia, mutta olen törmännyt sinkkuna ollessa siihen, että miehet pyytävät heti jo keskustelun alussa koko vartalokuvaa, vaikka livenä oltaisiin jo nähty. Olen myös saanut jo hyvin keskustelun alussa vähäpukeiset kuvan mieheltä?
En ymmärrä tätä, enkä aijo jatkossakaan lähettää ainuttakaan kuvaa, en omasta takapuolesta enkä muustakaan.
Kyllä tämä kertoo jotain jo nykypäivästä ja mihin ollaan menossa.
Belindaaa kirjoitti:
Sofia Belorf. Hän kuvaa aivan liikaa itseään. Huolestuttavaa, kuinka paljon on kiinni puhelimessa. Kuvat ei itsessään ole edes mielenkiintoisia. Asiasisältöä ei ole.
On paljon muitakin kyllä, ketkä näin tekevät.
Samaa tekee myös monet muut julkkiset, myös Martina. Kuvaa itseään vessan pelistä, juoksulenkillä, syömässä aamupalaa, kävelemässä autolle, kävelemässä autolta pois, halaamassa koiria tai lapsia. Ihan samaa minä-minä-minä-kuvamaamista kuin Sofialla, Nannalla, Karita Tykällä jne. Seurasin hetken Karitaa instassa, mutta lopetin aika nopeasti, kun siellä tulee melkein pelkästään niitä omakuvia, jopa silloin kun ei liity mitenkään aiheeseen, mutta omaa pärstää pitää esitellä jatkuvasti. Meni maku ja lopetin. Enkä seuraa noita muitakaan.
Naurettavimpia ovat kuvat joissa on käytetty photoshopia ihan liikaa.
Esim. olet kattellu jonkun tutun lukuisia shopattuja kuvia somessa ja sitten näet hänet sattumalta kaupungilla, etkä ole tunnistaa tyyppiä. Poissa on kapea vyötärö, ylisileä iho ja tuuhea tukka.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavimpia ovat kuvat joissa on käytetty photoshopia ihan liikaa.
Esim. olet kattellu jonkun tutun lukuisia shopattuja kuvia somessa ja sitten näet hänet sattumalta kaupungilla, etkä ole tunnistaa tyyppiä. Poissa on kapea vyötärö, ylisileä iho ja tuuhea tukka.
Tää on kyl hauskaa. Oon tehny aika paljon kirppiskauppoja fb:n kautta ja 90 %:lla ostajista on lähes tunnistamaton profiilikuva. Aina niin hämmentävä tilanne.
Muistan joskus instagramin alkuajoilta yhden somejulkkiksen, joka valitteli rankkaa päiväänsä. Piti päivittäin kuvata pari videota juutuubiin, päivittää fb pariin otteeseen ja instaan lisätä 5 kuvaa. Oli se elämä rankkaa.
"Mukavaa alkuviikkoa ja pus pusi (kuvassa kahvikuppi ja päivän kukka)"
Kaikki typerät netistä lainatut englanninkieliset aforismit.
"Mulle sattu ihan kauheita mut en mä nyt voi kertoa enempää, tää on siis täysi katastrofi"
Piilomainokset.
Kuva vauvasta nukkumassa, kasvot peitettyinä sydämellä tms. Hyvä juttu kyllä ettei kasvoja näytetä, mutta nuo kuvat saisi jättää postaamatta kokonaan, eihän noissa ole järkeä.
Minulla on pieniä lapsia ja monet seuraamani tavismammat ovat alkaneet instablogata tai jotain sellaista. Jotkut tilit ovat oikeasti ihan kiinnostavia, mutta osista on tullut ärsyttäviä. Aina se sama tyyli
”Hei ihanaa päivä JUST SULLE! <3 Me ajateltiin Keijulin ja Jormukan kanssa lähteä puistoileen, kun täällä on aivan ihana sää. Tässä tämä *kaupallisessa yhteistyössä saamamme super kätevä retki-istuin vaikka sinne hiekkalaatikon reunalle. Minkäslainen sää teillä on?”
Sitten nää kaikki muut instabloggaajat tulee kertoon tyyliin ”Täällä on vähän pilvistä” ja tää aloittaja ”Voi vitsit, harmi kuulla. Toivottavasti sielläkin paistaa pian aurinko” Jotenkin niin epäaidon oloista
Tää on kyllä niin totta :D Jos ollaan jossain lomalla, niin laitetaan kuva Instagramiin tekstillä ”kyllä näissä maisemissa kelpaa rentoutua