Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavimmat instagrampäivitykset

Annikki88
26.05.2020 |

Kerätään tähän tai jaetaan ajatuksia liittyen aiheeseen. :D

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Tongassa ennen tätä korona hässäkkää. Tonga oli miellyttävin kokemus kaikista maista, joissa olen käynyt. Thaimaa on seuraavana suunnitelmissa.  Botswanassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Ruanda. Ruandassa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa  maksavasta (ruandan frangeista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että Thaimaassa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Meksikon kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Burundin kulttuurin rinnalla se ei oli mitään.  ( Menkä btw seuraamaan Andrés Manuel López Obradorin yt kanava ( Hän on Meksikon presidentti) ) Vanuatussa en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 50 000 Vanuatun Vatua (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.

Vierailija
2/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes nelikymppinen mamma esittelemässä treenaamatonta paljasta vartaloaan. Tai oikeastaan kaikkien kaikki vähäpukeiset kuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tongahullu

Vierailija
4/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä itseäni ihmetyttää, on se kuinka paljon ihmiset kuvaavat itseänsä päivityksiin.

Ulkopuolisen silmin näyttää naurettavalta, jos muuta elämää ei oo kuin jatkuva hyvän asennon hakeminen kuvaa varten ja hyvältä näyttäminen kuvaa varten tai omat vartalokuva ainoastaan.

Hyvänä esimerkkinä persoonattomat lausahdukset: " I am what I am, accept it or go f yourself". Ja nuo sanat lausahdukset saattaa löytyä useammalta tuhannelta muulta!

Ei tuntuisi luonnolliselta, jos joka päivä vaan olisin kamera kädessä ja kuvaisisin vain itseäni, ahdistun ajatuksestakin.

Monesti tulee myös mietittyä ovattko nämä ihmiset oikeasti narsistisia vai onko heillä vain äärimmäisen huono itsetunto, tai elämässä ei ole oikeata sisältöä eikä paremmasta tiedetä.

Tietysti myös päivitykset, joissa aikuiset jo reilusti yli 30 ja 40v tilittävät lapselliseen sävyyn omia asioitansa tai vihjaa asti kertovat exiensä huonosta lasten hoidosta ja ihmiset vielä kommentoivat näihin symppaavia viestejä. I

Vierailija
5/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes nelikymppinen mamma esittelemässä treenaamatonta paljasta vartaloaan. Tai oikeastaan kaikkien kaikki vähäpukeiset kuvat.

Nämä on noloja jopa! Ymmärrän sen, että jos vaikka joku joka on laihduttanut ja oikeasti tehnyt jonkun painonpudotuksen. Vaikka - 30kg=>se on jo saavutus ja alkanut urheilemaan.

Selkeesti ihmiset ei enää ajattele, tehdään vaan massan mukana kaikkea.

Vierailija
6/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää_huorata_

Vierailija
7/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseheruttelija ja duckfacet. Ne on niin noloja.

Vierailija
8/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mies käy vieraissa mun nuoren tutun kaa, ja ostaa vaimolle lahjaksi luksustuotteita huonon omatunnon takia, ja sitten tää vaimo esittelee niitä leuhkana ja ylimielisenä instassa. Joko vaimo ylläpitää kulisseja tai ei tiedä.

Vierailija
9/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Facebookissa, mutta mulla on siellä yks eronnut 2 lapsen äiti joka kirjoittelee entisestään vähätteleviä viestejä. Kerran luin kuinka haukkui entisen miehensä koska mies ei ollut tajunnut viedä lasta lääkäriin ja siis ihan häpeilemättä kertoo aina oman näkökulmansa. Kukaan ei ikinä uskalla kyseenalaistaa tarkemmin mammalta asiaa, sama nainen myös kerjää autokyytejä kaikenmaailman kauppakäynteihin, ja jos joku ei vastaaniin alkaa ruikuttamaan syyllistävästi et eikö kukaan voi oikeesti auttaa ja nyt tiedän ketkä oikeita ystäviäni ovat. Mikä myötähäpeä.

Vierailija
10/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin naisilla: jos esitellään jotain menee puolet kuvasta omaan pärstään. Ostetaan verhot, kuvassa on kietouduttu kyseiseen verhoon. Leivotaan kakku, kuva otettu niin että pärstä näkyy ja kakku on sivuasia. Joku uusi koru esitellään kokovartalokuvalla, josta hyvä että erottaa kyseisen jutun.

Vierailija
11/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks mies käy vieraissa mun nuoren tutun kaa, ja ostaa vaimolle lahjaksi luksustuotteita huonon omatunnon takia, ja sitten tää vaimo esittelee niitä leuhkana ja ylimielisenä instassa. Joko vaimo ylläpitää kulisseja tai ei tiedä.

Onko kukaan keksiny miks nuo ihmiset leveilevät näillä merkkituotepäivityksillä? Mulle on opetettu ettei raha-asioitansa tarvitse tuoda esille. Tuo on kyllä jo jotain pönkitystä ja jos suhde on huono.. Tai sitten perustuu materialistiseen tyydytykseen.

Vierailija
12/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs "donatella" joka yrittää näyttää seksikkäältä törröttämällä puoliavointa pinkeäksi nakiksi pullistettua täytehuulisuuta, kaventaa vartaloa kuviin noin viidentoista kilon verran, ja väittää edelleen olevansa s-kokoa.

Vierailija
13/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 30-vuotias nainen kuvasi itseään raskauden viimemetreillä. Tämä äiti oli pysynyt ihan ok kunnossa, joka oli varmaan kuvan tarkoituskin eli näyttää miten ”fit” olen verrattuna muihin odottajiin. Sitten tämän äidin 10 kaveria kommentoineet ”ei hitto, oot kyllä terästä!” ” Ei ole perse levinnyt yhtään” jne. Sehän onkin odotuksen tarkoitus, ettei lihota yhtään :) On se jännä että tämän naisen 8-vuotias tytär, joka on hieman pullea hokee kokoajan meillä ollessaan että ”minusta tuntuu että äiti ja äidin kaverit pitävät minua lihavana”.

Muut typerät päivitykset: no, kaikki wannabefittikset eli ollaan joo ihan hienossa kunnossa, muttei se tarkoita sitä että olisi tosi kiinnostava, saati kaunis. Kuvien laatu on huonoa, ruokakuvatkin näyttävät oksennukselta eikä edes pihveistä saada houkuttelevaa kuvaa. Ketä kiinnostaa?

Mielestäni on vaarallista, jos ihmisellä on liian suuret luulot itsestään ja ulkonäöstään. Mitä tapahtuu sitten kun näkee sieltä peilistä miltä oikeasti näyttää?

Vierailija
14/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin naisilla: jos esitellään jotain menee puolet kuvasta omaan pärstään. Ostetaan verhot, kuvassa on kietouduttu kyseiseen verhoon. Leivotaan kakku, kuva otettu niin että pärstä näkyy ja kakku on sivuasia. Joku uusi koru esitellään kokovartalokuvalla, josta hyvä että erottaa kyseisen jutun.

Kietoidutaan verhoon :D nekin on naurettavia missä oikeasti se uusi paita niin sitä ei esitellä vaan todellisuudessa on esillä se oma haaroväli. Näin instagramissa yhdellä puoliyutulla päivityksen rannalta, jossa luki: "on niin hyvä ilma taas", ja tämä nainen siis oli kuvassa haarat levällään ja kuvasta erottui vain alaosa bikineitä ja taustalle kauas jäi maisemakuva rannasta ja merestä.. :D

Vierailija
15/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filttereillä tasoitettu iho ja ylisiniset silmät, kun kaikki tietää miltä tyyppi oikeasti näyttää.

Maisa Torppa ja kilometrin pituiset kapoiset jalat vaikka seiskan paparazzikuvista näkee totuuden niistäkin jaloista.

Vierailija
16/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes 30-vuotias nainen kuvasi itseään raskauden viimemetreillä. Tämä äiti oli pysynyt ihan ok kunnossa, joka oli varmaan kuvan tarkoituskin eli näyttää miten ”fit” olen verrattuna muihin odottajiin. Sitten tämän äidin 10 kaveria kommentoineet ”ei hitto, oot kyllä terästä!” ” Ei ole perse levinnyt yhtään” jne. Sehän onkin odotuksen tarkoitus, ettei lihota yhtään :) On se jännä että tämän naisen 8-vuotias tytär, joka on hieman pullea hokee kokoajan meillä ollessaan että ”minusta tuntuu että äiti ja äidin kaverit pitävät minua lihavana”.

Muut typerät päivitykset: no, kaikki wannabefittikset eli ollaan joo ihan hienossa kunnossa, muttei se tarkoita sitä että olisi tosi kiinnostava, saati kaunis. Kuvien laatu on huonoa, ruokakuvatkin näyttävät oksennukselta eikä edes pihveistä saada houkuttelevaa kuvaa. Ketä kiinnostaa?

Mielestäni on vaarallista, jos ihmisellä on liian suuret luulot itsestään ja ulkonäöstään. Mitä tapahtuu sitten kun näkee sieltä peilistä miltä oikeasti näyttää?

Kyllä, vääristää todellisuutta. Kuinkahan moni oikeasti saa itsetunnolleen nostetta näillä, tai sitten se kestää vain hetken.

Naisen keho muuttuu ja sehän on se tarkoituskin raskaana ollessa. Kokisin itse että halventaisin jossain määrin itseäni jos nyt raskaana ollessani jakaisin kuvia vaikkapa vähäpukeisena. Osa ei ymmärrä laajemmin mitkä vaikutukset pitkällä aikavälillä saattaa olla ja kun siellähän on paljon nuoria ja lapsiakin jotka ottavat mallia. Juuri tämä, että lapsetkin ymmärtävät jo paljon niin jos äiti hakee huomiota niin tietysti lapsikin lähtee samaan jos näkee äidin valittelevat jatkuvasti painoaan tai peilailevan raskauden vuoksi muuttunutta vartaloaan jne..

Luonnollisuus puuttuu. Mitenköhän mielenterveyspalvelut tulevaisuudessa kuormittuvat? Terve kehonkuva vääristyy kun nuorena jo opitaan tarkkailemaan kuvien avulla itseä ja ollaan riippuvaisia annetusta palautteesta.

Vierailija
17/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, vääristää todellisuutta. Kuinkahan moni oikeasti saa itsetunnolleen nostetta näillä, tai sitten se kestää vain hetken.

Naisen keho muuttuu ja sehän on se tarkoituskin raskaana ollessa. Kokisin itse että halventaisin jossain määrin itseäni jos nyt raskaana ollessani jakaisin kuvia vaikkapa vähäpukeisena. Osa ei ymmärrä laajemmin mitkä vaikutukset pitkällä aikavälillä saattaa olla ja kun siellähän on paljon nuoria ja lapsiakin jotka ottavat mallia. Juuri tämä, että lapsetkin ymmärtävät jo paljon niin jos äiti hakee huomiota niin tietysti lapsikin lähtee samaan jos näkee äidin valittelevat jatkuvasti painoaan tai peilailevan raskauden vuoksi muuttunutta vartaloaan jne..

Luonnollisuus puuttuu. Mitenköhän mielenterveyspalvelut tulevaisuudessa kuormittuvat? Terve kehonkuva vääristyy kun nuorena jo opitaan tarkkailemaan kuvien avulla itseä ja ollaan riippuvaisia annetusta palautteesta.

Vierailija
18/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman naamansa videokuvaajat. Seuraan erästä itseni ikäistä (25v) tuttuani, joka laittaa Instagramiin säännöllisesti videoita, joissa on laittanut pisama- tai meikkifiltterin naamalleen, katsoo ”seksikkäästi”/”kohtalokkaasti” kameraan ja vain yksinkertaisesti kuvaa muikistelevaa naamaansa 10-20 sekuntia. Joskus taustalla on musiikkia, joskus pelkkä hiljaisuus. Nämä videot on äärimmäisen kiusallista katsottavaa, enkä vaan yksinkertaisesti ymmärrä niiden pointtia.

Samaa harrastaa mm. Sofia Belorf:

https://www.picuki.com/media/2229056781206991743

Vierailija
19/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia Belorf. Hän kuvaa aivan liikaa itseään. Huolestuttavaa, kuinka paljon on kiinni puhelimessa. Kuvat ei itsessään ole edes mielenkiintoisia. Asiasisältöä ei ole.

On paljon muitakin kyllä, ketkä näin tekevät.

Vierailija
20/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina naurattaa nää "someammattilaisten" irvistelyhymypostaukset. Katsotaan kaukaisuuteen ja suu sellaisessa hevosenhymyssä. Miksei ne voi ottaa luonnollisia kuvia joissa hymyilevät oikeasti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan