Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi mennä nukkumaan mutta ei jaksa, hieno ristiriita.

luuseri
25.05.2020 |

Huomenna taas töitä mutta iltaisin ei vaan innosta mennä nukkumaan, ei innostanut ennen työrupeamaa eikä nyt sen aikana. No mitä minä sitten teen kun en mene nukkumaan istun tässä koneella. Ei minulla mitään syytä ole tässä istua eikä haluakaan mutta niin vaan istun. Kai olen niin väsynyt kaikkeen ettei jaksa mitään rutiineja tai muita rytmejä, on tosin ollut jo sama juttu jo usean vuoden ajan, ehkä palanut loppuun ja nyt minä vaan toimin robottina ja odotan koska leikkaan kiinni lopullisesti. No pitää pitää kulissit yllä ja töissä käydä siksikin että saa rahaa kun sitä ei muuten saa, no aivan sama voisi ihan hyvin kuolla nyt heti ettei tämä ole tätä koko loppuelämä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa aikuisuuden kerhoon.. lomaa odotellessa, vaikka eihän sekään mitään lomaa ole kun on lapsia..🤣👍

Vierailija
2/2 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tunnistan kyllä tuon mielentilan, että on liian väsynyt mennäkseen nukkumaan... kävin itse taannoin unikurssin, ja yksi minulle osuvimmista vinkeistä oli valmistaa keho nukkumaan. Esimerkiksi näin: noin tuntia ennen aletaan pikkuhiljaa valmistautumaan. Tunti jaetaan kolmeen n 20min osioon. Ensimmäinen käytetään siihen, että hoidetaan valmisteluja seuraavaa päivää varten, esim. pakkaaminen, vaatteiden valinta, eväät yms tai jos on jotain mikä hoitamattomana painaisi mieltä yöllä, koitetaan hoitaa pois. Seuraavat 20min on iltatoimet, pisut, pesut yms. Viimeiset 20min rentoudutaan omassa sängyssä. Esim joku kirja, tai jos haluaa käyttää älylaitteita, sininen valo pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän