Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjoittaako ihmiset rahaa noihin keräyksiin?

Vierailija
25.05.2020 |

Noihin, mitä nyt jatkuvasti mainostetaan tv:ssä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon noita on televisiossa nyt, saakohan se ilmaista ”mainosaikaa”? En lahjoita niihin, jos verojen lisäksi (kehitysapu ym) lahjoitan, pyrin antamaan sellaiselle, jolla on kevyt organisaatio ja jonka taustatiedot löytyy netistä. Mieluummin annan suoraan avustettavalle. Rahat katoaa muuten organisaation palkkoihin ja hallintoon.

Vierailija
2/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lahjoita. En ole itsekään saanut mitään avustuksia koskaan mistään vaikka tarve olisi ollut. Kun olin ysärillä työtön, en saanut edes työttömyyskorvausta. Veroja maksan kyllä palkastani, se saa riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan pari kertaa vuodessa johonkin. Olin kummi pari-kolme vuotta 30e/kk, lopetin sen viime vuonna, kun oma palkkataso laski. On mulla silti varaa muillekin välillä palkasta jakaa. Sais vaan olla vielä läpinäkyvämpiä kaikki järjestöt niin ei tarttis olla epävarma mihin se raha kuluu.

Vierailija
4/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoittaa. Ihan tällä viikolla tippui sellainen kirje luukusta joka hämää varmasti vanhempia ihmisiä maksamaan.

Vierailija
5/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä lahjoita euroakaan. Ja kerjäläisille näytän keskisormea.

Vierailija
6/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputan aina kassalla 5cnt kolikot punaisen ristin keräyslippaaseen. Muuten niitä kertyy kilokaupalla kun en niitä koskaan käytä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän