Pelkään aina että mies pettää
Ymmärrän hyvin että mieheni kelpaisi monille naisille ja olen joskus myös todistanut ihan avointa flirttailua miestäni kohtaan, joskin mieheni ei ole ollenkaan sellaiseen lähtenyt mukaan.
Mieheni on pitkä, komea ja työllä tehdyt lihakset. Hän on mukava ja rauhallinen, kiltti. Flirtti hän ei mielestäni ole.
Itse taas olen lyhyt, hieman ylipainoinen mutta kuitenkin kaunis nainen.
Meillä on runsaasti seksiä ja se on hyvää. Muutenkin elämä suht mallillaan.
Mutta en tiedä missä ihmeessä on vika, kun usein ajattelen että mieheni tulee pettämään minua joskus... Ikinä hän ei ole antanut aihetta sellaiseen; ei flirttaile, ei tuijottele muita naisia, ei mitään mistä voisin epäillä mitään sellaista.
Olen ajatellut, että olen tulossa hulluksi kenties? Miten voisin päästä näistä ajatuksista? Koen että se saattaa olla omaa itsetunnon puutetta, tai pelkoa että jätetään. Onko terapia ratkaisu? Miehelle olen puhunut tästä, joskin varovasti, en halua häntä syyllistää tai "piinata" asialla joka taitaa olla vain minun päänsisäistä höpinää. Jos jollakin kokemuksia, otan ne mielellään vastaan.
Kommentit (6)
Hyvä mies ei petä ja huono joutaakin lähtemään. Fiksut pärjää aina.
Kokemus on se että melkein kaikki, siis suurin osa miehistä pettää. Kaikki eivät ole itse aloitteen tekijöitä mutta jos tarpeeksi houkutteleva tarjous tulee eteen niin suurin osa siihen tarttuu. Varsinkin jos kiinnijäämisen pelko on pieni. Sorry tästä mutta elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Kokemus on se että melkein kaikki, siis suurin osa miehistä pettää. Kaikki eivät ole itse aloitteen tekijöitä mutta jos tarpeeksi houkutteleva tarjous tulee eteen niin suurin osa siihen tarttuu. Varsinkin jos kiinnijäämisen pelko on pieni. Sorry tästä mutta elämä on.
Puhu vain omasta puolestasi.
Okei, kiitos näistä vaikka ei ihan apua ollut 😅 Itse oon kyllä sitä mieltä että kaikki miehet ei petä.
Silti ihmettelen mistä kumpuaa se ajatus että juuri minun mieheni voisikin niin tehdä. Ap
Ei sitä kannata pelätä, se on ihan normaalia.
No totta kai se pettää, sehän on mies. Mutta hei, se on normaalia.