Miksei ihmiset voi lukea rivien välistä
Jos minä haluan stopata jostain aiheesta keskustelun ja sanon "hmm, en enää muista" vaikka se olisikin epäuskottavaa kyseisessä tilanteessa. Tyylikästä olisi ymmärtää vihje ja jättää aihe siihen. Mutta ei, ku aletaan tivaamaan että miten niin et muista. Sitten pitää keksiä siihen joku fiksulta kuulostava selitys. Pitäisi olla vähän tilannetajua, että ollaanko poliisikuulustelussa vai cocktail-tilaisuudessa.
Kommentit (7)
Koska ihmiset eivät automaattisesti tulkitse sitä, että joku ei muista jotain, vihjeeksi lopettaa keskustelu aiheesta.
No ku niiden rivien välissä ei lue mitään. Se asiahan lukee niillä riveillä, toope.
Nyt meni pahasti yli tää mun ymmärryksen mistä on kyse
Jos minä haluan lopettaa keskustelun, en kirjoita enää rivejä, enkä rivien välejäkään. Helppoa! Kun provosoidaan, ei pidä provosoitua, sanoi Manukin.
Noin tekevät ihmiset on joko ylipäätään moukkia tai eivät kunnioita sua. Jos heidänkin kanssaan olet niin huolissasi hienovaraisuudesta, että rupeat selittelemään sen sijaan että opettelisit ilmaisemaan suoraan rajasi, olet melkoinen pelle ja ei ole ihmekään että sua ei kunnioiteta. Et sä yksin kuitenkaan pysty pitämään tilannetta "tyylikkäänä", toisten on myös osallistuttava.
Mikset voi kirjoittaa ihan riveille?