Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut, kertokaa pariskuntien oudoimpia aivopieruja

Vierailija
25.05.2020 |

Eli tilanteita, missä parillista ja paritonta koskee eri säännöt tms.

Omalla kohdalla taksimatka pariskunnan kanssa samaan osoitteeseen piti jakaa kahteen osaan, vaikka meitä oli kyydissä kolme. Olen myös jäänyt ulos kaveriporukan illanvietosta, kun haluttiin pitää pariskuntailta eikä lähteä baariin (minä en ole se, joka yleensä haluaa baariin).

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä raha-asiat. Jos jollekkin ostetaan yhteislahja niin sinkku maksaa 10e ja pariskunta saman 10e. Tai vaikka joku mökkivuokra, sinkku maksaa kaksinkertaisesti verrattuna suhteellisiin ja parhaimmillaan saa sohvan nukkumapaikaksi siinä missä pariskunnat saavat makuuhuoneet.

Nää on kyllä jänniä nää rahajutut, kun itse on tottunut siihen että lahjan ostaja jakaa lahjan hinnan per osallistuja, enkä koskaan ole ollut mukana kimppamökissäkään, jossa vuokrauksen kontolleen ottanut olisi "laskuttanut" meitä kanssamökkeilijöitä per ruokakunta. Eihän tuossa ole mitään järkeä? Jos teidän porukoissa vaikka grillataan, niin tuoko pariskunnat siis vain yhden makkaran, ja yhden maissintähkän? Eihän ruoka tule riittämään teillä mitenkään!

Tuota mökin makkarihommaa sen sijaan, niin miten se sitten jaettaisiin? Sinkku menee jonkun toisen naisen meihen kanssa makkariin kun miehen puoliso nukkuu sohvalla? Vai nukutaanko mies-mies nais-naismakkareissa? Aika joutavaa kyllä.

Vierailija
22/28 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän näin kolmekymppisenä sinkkuna pudotetaan vähän joka jutusta pois, kun itseä ei koske parisuhdejutut tai lapsijutut. Muut viettää pariskuntailtoja tai perheellisten iltamia. Sinkun pitäisi kolmekymppisenä löytää sitten vissiin kokonaan uudet piirit, mutta mitä kun ne uudetkin ystävät sitten löytävät taas parisuhteen ja koko homma on aloitettava alusta? 

Voisikohan joku selittää, mitä sellaista pariskuntailloissa tehdään, mihin sinkku eivoi osallistua? Perhebileisiin ei itse tekisi mieli osallistua, mutta jos ne lapset menee ikään kuin siinä sivussa vaikka yhteisissä vappujuhlissa, niin tuntuisi tosi pahalta jäädä ilman kutsua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Mikset ole ottanut jotain naista itsellesi". Niitähän miehenä vain otetaan tuosta vain ilmoittamalla, että valitsin sinut kuin maitopurkin.

M37

Samaa olen kuullut minäkin. Just joo. Eipä niitä miehiäkään ihan vaan ilmoitusluontoisesti mistään "oteta" tai "valita".

N42

Ei enää sinun korkeassa iässäsi mutta kultakauden naiset voivat ottaa mikäli vain haluavat.

Vierailija
24/28 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se legendaarinen mökkivuokran jakaminen on ainakin palstalla kaikkien aivopierujen huipentuma. 2 pariskuntaa ja sinkku vuokraavat mökin, maksu jaetaan kolmeen osaan.

Vierailija
25/28 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Mikset ole ottanut jotain naista itsellesi". Niitähän miehenä vain otetaan tuosta vain ilmoittamalla, että valitsin sinut kuin maitopurkin.

M37

Samaa olen kuullut minäkin. Just joo. Eipä niitä miehiäkään ihan vaan ilmoitusluontoisesti mistään "oteta" tai "valita".

N42

Minä en ole kuullut kuin yhdeltä miespuoliselta sukulaiselta. Muilta lähinnä sitä luokkaa että eihän sun kannata edes yrittää... Kun et sä nyt kellekään kelpaisi kuitenkaan/olisit vain risti kannettavaksi, pysy yksin.

Vierailija
26/28 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän näin kolmekymppisenä sinkkuna pudotetaan vähän joka jutusta pois, kun itseä ei koske parisuhdejutut tai lapsijutut. Muut viettää pariskuntailtoja tai perheellisten iltamia. Sinkun pitäisi kolmekymppisenä löytää sitten vissiin kokonaan uudet piirit, mutta mitä kun ne uudetkin ystävät sitten löytävät taas parisuhteen ja koko homma on aloitettava alusta? 

Voisikohan joku selittää, mitä sellaista pariskuntailloissa tehdään, mihin sinkku eivoi osallistua?

Jotain swingerbileitä vissiin.

Omassa kaveriporukassani on kyllä sekä sinkkuja että avio- ja avopareja, eikä kenellekään ole tullut mieleen kutsua ihmisiä minnekään parisuhdestatuksen mukaan.

Vierailija
27/28 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itseasiassa tiedä mite nykyään taksi taksat peritään mutta ennen hinta oli sama oli kyydissä yksi tai kaksi. Ja myös jos kyydissä on kolme tai neljä. Joten siinä mielessä ihan oikeutettua jos joudun nyt sinkkuna maksamaan puolet jos menen ystäväpariskunnan kanssa johonkin (siitä matkasta joka ollaan yhdessä kuljettu).

Vierailija
28/28 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itseasiassa tiedä mite nykyään taksi taksat peritään mutta ennen hinta oli sama oli kyydissä yksi tai kaksi. Ja myös jos kyydissä on kolme tai neljä. Joten siinä mielessä ihan oikeutettua jos joudun nyt sinkkuna maksamaan puolet jos menen ystäväpariskunnan kanssa johonkin (siitä matkasta joka ollaan yhdessä kuljettu).

Niin millä lailla on oikeutettua, että yksi maksaa samasta kyydistä 1/2 ja kaksi maksaa 1/4? Samasta kyydistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan