Ketkä sellaista liukastetta oikein tarvitsevat ja miksi?
Minusta erikoista että nykynuoret kuvittelevat että pitää ostaa kaikenlaisia tuotteita, että yhdyntä onnistuisi. Naisilla on luonnon tarjoamat liukasteet omasta takaa, kun häntä panettaa, joten tuollanen tuote on suunnattu vain homoille ja väkisinmakaajille, ei normaali-ihmisille.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Me ainakin tarvitaan, kun vetelen miestäni strap-onilla. Menee tosi kivuliaaksi ilman.
Alistuuko mies myös muuten suhteessa? Sulla on ohjat käsissä? En antaisi naisen tehdä noin minulle että en menetä asemaani.
Kyllä niitä kuivavittuisia naisia on yllättävän paljon, jotka ei kostu vaikka mitä tekis..
Vierailija kirjoitti:
Muistattehan, että peppu on exit-only.
Muutoin saa lähteä vaippaostoksille, koska luonto ei ole suunnitellut kehoa tuohon tarkoitukseen ja sulkijalihas löystyy.
Höpöhöpö. Jos esityöt (sulkijalihaksen rentoutus ja venyttäminen) hoidetaan kunnolla, liukastetaan hyvin ja aloitetaan hitaasti ja varovasti, ei siitä mitään ongelmia seuraa.
Älä viitsi sortua naturalistiseen virhepäätelmään niinkin monimuotoisen, hauskan ja mielikuvituksekkaan asian kuin ihmisen seksuaalisuuden kanssa.
Patton kirjoitti:
Kyllä niitä kuivavittuisia naisia on yllättävän paljon, jotka ei kostu vaikka mitä tekis..
Niin, sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutoin saa lähteä vaippaostoksille, koska luonto ei ole suunnitellut kehoa tuohon tarkoitukseen ja sulkijalihas löystyy.
Höpöhöpö. Jos esityöt (sulkijalihaksen rentoutus ja venyttäminen) hoidetaan kunnolla, liukastetaan hyvin ja aloitetaan hitaasti ja varovasti, ei siitä mitään ongelmia seuraa.
Älä viitsi sortua naturalistiseen virhepäätelmään niinkin monimuotoisen, hauskan ja mielikuvituksekkaan asian kuin ihmisen seksuaalisuuden kanssa.
Tarkoittaako se silti sitä, että sen harrastaminen pitää hyväksyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ainakin tarvitaan, kun vetelen miestäni strap-onilla. Menee tosi kivuliaaksi ilman.
Alistuuko mies myös muuten suhteessa? Sulla on ohjat käsissä? En antaisi naisen tehdä noin minulle että en menetä asemaani.
No kyllä kai se siinä mielessä alistuu, että ei olisi itse halunnut tuota, mutta jos meinaa seksiä jatkossa saada, niin sitten välillä noinkin päin.
Me käytämme lämmittävää liukuvoidetta lähes joka yhdynnässä, koska miehelläni on niin paksu penis, että muuten sattuu. Liukuvoide liukastaa mielestäni vähän eri tavalla kuin naisen oma "kiimalima". Lisäksi tuo lämmittävä vaikutus lisää stimulaatiota eli laukean paljon helpommin.
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdallasi saat olla tietysti hyväksymättä mitä huvittaa. Ja muiden seksielämän suhteen sinun hyväksynnälläsi ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä kai se siinä mielessä alistuu, että ei olisi itse halunnut tuota, mutta jos meinaa seksiä jatkossa saada, niin sitten välillä noinkin päin.
Nonni :D. Entä suhde muuten? Alistuuko mies sängyn ulkopuolella? Ilmeisesti niin paljon että et ymmärtänyt edes kysymystäni, koska asia on itsestäänselvyys.
Lasten imetyksen aikana liukkaria kulu aika paljon kun limakalvot oli niin kuivat ja hauraat hormonitoiminnan takia.
Voi jestas mitä puhetta! likkarihan teke heti nesikosketuksesta niin nautinnollista!! Miksi siis ei? Myös miehelle..ihan hyväillä kalua jika liukuu kuin suksitehtaalla... kaikki mikä nautintoa lisää on tottakai hyväksi.
Mä kostun tosi reilusti, pikkarit sisäpuolelta märkänä pari kertaa päivässä. Käytän silti liukkaria lähes joka kerta. Pikasissa ja lyhyissä ei tartte, mutta mikä vaan pidempi sessio on mukavampi liukkarilla mun mielestä. Mulle tulee hiertymää muuten, tai sellasta kipuilua jälkeenpäin.
Sitä liukkaria ei vaan saa laittaa liikaa, pikkutippa riittää. Mutta tykkään sen tuntumasta. Tykkään myös antaa miehelle käsihoitoa pikkumäärän liukkarin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas mitä puhetta! likkarihan teke heti nesikosketuksesta niin nautinnollista!! Miksi siis ei? Myös miehelle..ihan hyväillä kalua jika liukuu kuin suksitehtaalla... kaikki mikä nautintoa lisää on tottakai hyväksi.
Korkki kiinni
Vierailija kirjoitti:
Sanoit asian aika provosoivalla tavalla. Olen kuitenkin kummastellut itsekin sitä, että liukuvoiteen tarvetta pidetään ilmeisesti kaikkien tai ainakin useimpien ongelmana. Kuinka moni sitä oikeasti käyttää ja mihin?
Minun "ongelmani" on yli viisikymppisenä edelleen päinvastainen ja tiedän, että meitä on moneksi, mutta että niin moneksi kuin mainoksissa ja iltapäivälehdissä väitetään?
Joittenkin mielestä liukkarin käyttö on ongelma, mun mielestä päin vastoin. En tarvitse edes panoa tai leluja käyttääkseni sitä, satun vaan tykkäämään liukkaudesta. Mielikuvituksenne hoitakoot loput.
Siis ei liukkari ole vain sitä varten jos ei kostu riittävästi, toi on väärinkäsitys. Liukkarin ei tartte olla ratkaisu yhtään mihinkään ongelmaan, se voi olla vaan yks lisälelu ja lisäkiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun sitä itse tarvitse harrastaa, mutta ei myöskään toitottaa muille että näidenkään ei pitäisi pyllyyn koskea. Jokainen tehköön mitä haluaa.
Nuoret harrastavat enemmän anaaliseksiä ja käyttävät seksileluja kuin vanhemmat ja he uskaltavat mieluummin tehdä asialle jotain myös, jos ei pimpsa kostu tarpeeksi kuin kärsiä yhdynnästä kuivana. Siinäpä syitä miksi liukkari kuuluu vakiovarustukseen monella.
Kylläpäs on taas naurettavaa... :D Viimeksi eilen meillä oli todella kuuma sessio olohuoneen sohvalla ja vaikka omasta takaa liukastetta löytyikin niin ei riittävästi ja siksi liukuvoide tuli tarpeeseen. Tämän keskustelun aloittaja ei ihan ymmärrä, että jokainen nainen on erilainen ja liukuvoide tuo mukavuutta kun luistaa kunnolla :D
Nuorempana oli helppo tokaista että liukastus on omasta takaa ja liukuvoiteet ovat vain väkisinmakaajille jne.
Nyt päälle nelikymppisenä limakalvojen kuivuus vaivaa vaikka haluttaakin ja liukuvoide on hyvä juttu. N46
Oma vaimo 45 on tarvinnut liukkaria todella harvoin. Ne kerrat ollu kuukautisten viimeisinä päivinä. Muina aikoina voi työntää kullin sisään ja liukkaus on joko valmiina tai tulee parilla työnnöllä ja kosteutuu nopeasti ihan liukkaaksi. Toivottavasti toimii näin vielä pitkään.