Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

amerikkalaisessa lehdes oli juttua naista vakihuorista, eli gold diggereista. ovat rikkaiden miesten vakiseuralaisia, nuoria ja kauniita. mies maksaa asunnon, merkkivaatteita, koru

Vierailija
06.07.2006 |

ja, lahjoja, kosmetiikan, hieronnat ja kauneushoitolat. jopa auton. eli rikkaita miehiä, joilla myös vaimo ja lapsia, lisäksi tällainen nuori vakiseuralainen.

mua säälitti kun yksi tyttö kertoi, että hän käyttää aina sukkanauhaliivejä eli ei sukkahousuja eikä pikkuhousuja, koska mies on toivonut sitä. hän tekee siis näin vaikka ei olisi tuon miehen seurassa. se kiihottaa kuulemma miestä. toinen oli taas sopinut, että hän ei koskaan masturboi, vaan on olemassa täysin miestä varten eli säästelee omia halujaan.

olivat tosi tyytyväisiä kun oli varaa kaikkiin vuittoneihin ja gucceihin.

sääliksi kävi, en haluaisi olla vuittonia kantava orja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii katella äijää jatkuvasti. Ei pestä sukkia yms.

Olisin täysin valmis tuollaiseen elämään.

Vierailija
2/6 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin mä elän jokatapauksessa vaan eipä paljon kukkeja ja vuittoneita näy mun elämässä. kyllä mä kesäsin ainakin kuljen ilman pikkareita koska mies tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

noin mä elän jokatapauksessa vaan eipä paljon kukkeja ja vuittoneita näy mun elämässä. kyllä mä kesäsin ainakin kuljen ilman pikkareita koska mies tykkää.

Vierailija
4/6 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan sääli, sehän on ihan uravalinta. Kyllä mäkin tekisin jotain muuta jos ei olis rahasta kiinni. Voisin hyvin kuvitella että jos mulle raha olis niin tärkeää (hienot kuteet ja kaikki ulkoinen) niin voisin varmaan hetken jonkun " huorana" ollakin. Tossahan on se hyvä että on vakikumppani eikä tarvi hakea seuraa. Eli suht turvallinen tilanne. Ainoa on se että miten sen lopettaa ja miten sen pitää piilossa. Eli pääseekö miehestä eroon kun haluaa ja onko jo leima otsassa. Eli Suomessa en koskaan tekisi, mutta jos olisin asunut nuorena vaikka Jenkeissä niin olisin voinut asumisen rahoittaa noinkin ja sitten tulla Suomeen perustamaan perheen.

Ja siis mä olen onnellisesti naimissa ja 3 lasta, teen töitä toimistossa ja ihan tavallinen elämä. Että kunhan fantasioin :-)

Vierailija
5/6 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni elää tuota mutta vain persaukisena tiskirättinä.

Vierailija
6/6 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija: