Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että työhaastattelu meni hyvin?

Vierailija
25.05.2020 |

Onko kehu haastattelijalta hyvä merkki?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi hyvä fiilis ja viihdyin haastattelussa hyvin. Onko se hyvä merkki?

Silloin haastattelu meni varmaan hyvin. Hyvin mennyt haastattelu ei silti takaa työpaikkaa. Ikävä tosiasia mutta ikinä ei voi tietää, mitä työnantaja etsii. Hyvinkin mennyt työhaastattelu voi johtaa siihen, ettei palkkausta haluta tehdä. Hakija ei ehkä sovi työympäristöön tai tiimiin vahvuuksiltaan. Toisaalta taas huonosti mennyt haastattelu voi johtaa palkkaukseen. Haastattelija on tällöin nähnyt hakijassa potentiaalia, ehkä hiomattoman timantin.

Kumpi näistä haastatteluista sitten meni hyvin?

Vierailija
22/24 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alettiin myös esitellä käytäntöjä, tyyliin meillä täällä on tapana se ja se.

Jotenkin jäi hyvä fiilis.

Kerran aiemmin mut valittiin 15 hakijan joukosta, silloinkin oli sellainen positiivinen fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alettiin kerran jo haastattelun jälkeen esitellä paikkoja. Tuli tunne, että valinta oli jo tehty etukäteen papareiden perusteella, koska vaikutti siltä, että osa tiesi odottaa.

Mutta kyllä ehkä selvin merkki on ollut se, kun oli tehty työsopimus allekirjoituksia vaille valmiiksi ja se työnnettiin haastattelun päätteeksi nenän eteen saatesanoilla, että jos kiinnostuit tästä paikasta, niin hoidetaan hommat loppuun asti saman tien. (tämä eri paikka kuin edellinen ja tässä olen nyt ollut jo monta vuotta).

Vierailija
24/24 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa neroja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi