Mistä tietää että työhaastattelu meni hyvin?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Jos haastattelijalta tuli.
No heco hecooo
Vierailija kirjoitti:
Kehuja kyllä tarjoillaan kevyesti, mutta varvi neukkarin pöydällä on jo selkeä lupaus työpaikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuja kyllä tarjoillaan kevyesti, mutta varvi neukkarin pöydällä on jo selkeä lupaus työpaikasta.
Saisiko asiallista palautetta.
Minua kehuttiin hakemuksesta, ei mistään muustA
Sitten vasta tietää kun nimet on sopparissa. Vaikka eipä sitä työpaikkaa silti aina saa, vaikka hyvin menisikin. Joskus vaan on joku työnantajalle sopivampi / osaavampi toinen.
Kyllä sen vaan tuntee kun menee hyvin.
Kyllä sen ainakin huomaa, jos haastattelu meni huonosti. Eli jos on normifiilis, niin voit odotella lopullista päätöstä rauhassa. Ja kun sen ilmoittavat, ja jos et tule valituksi niin kannattaa kysyä missä meni vikaa että voi ottaa opikseen seur. kertaa varten.
Työnantaja sanoo jo haastattelussa että "Haluamme sinut meille. Määrittele hintasi niin laitetaan paperit kuntoon."
Mulla jäi hyvä fiilis ja viihdyin haastattelussa hyvin. Onko se hyvä merkki?
Silloin, jos työnantaja haastattelun jälkeen sanoo, että paikka on todennäköisesti minun, päättelen pärjänneeni hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi hyvä fiilis ja viihdyin haastattelussa hyvin. Onko se hyvä merkki?
No ei ainakaan av-mamman mielestä. Ne on kateellisia nääs
Haastattelija: Monipuolinen ammattiosaamisesi on juuri sitä mitä etsimme. Lopputulos: Pomon sukulaistyttö (yo) palkattiin, kun ei ollut päässyt haluamaansa opiskelupaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Haastattelija: Monipuolinen ammattiosaamisesi on juuri sitä mitä etsimme. Lopputulos: Pomon sukulaistyttö (yo) palkattiin, kun ei ollut päässyt haluamaansa opiskelupaikkaan.
Valititko
Haastattelija sanoo: "Paikka on Teidän!".
Työhaastattelu meni hyvin jos tarjotaan töitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen vaan tuntee kun menee hyvin.
No ei kyllä tunne. Olin haastattelun jälkeen varma, että pieleen meni, mutta niin vain tuli kutsu jatkoon ja sain lopulta paikankin. Eli vastauksena ei välttämättä mistään ellei nyt sitten haastattelija suoraan sano, että olipas meillä hyvä keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valititko
Yksityisellä puolella valittaminen on yhtä tyhjän kanssa.
Mulle haastattelun jälkeen alettiin esitellä toimiston yleisiä tiloja. Kun tulin kotiin haastattelija soitti ja kutsui tekemään työsopimuksen seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valititko
Yksityisellä sektorilla ihan turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle haastattelun jälkeen alettiin esitellä toimiston yleisiä tiloja. Kun tulin kotiin haastattelija soitti ja kutsui tekemään työsopimuksen seuraavana päivänä.
Minulle ruvettiin kertomaan haastattelun lopussa esim. monelta on kahvitauot ja kaikenlaisia yksityiskohtia työpaikan käytännön elämästä. Sitä harmiteltiin, ettei ollut paikkoja mahdollista näyttää. Ajattelin aluksi, että se on hyvä merkki, mutta kun päätös antoi kuitenkin odottaa itseään useita päiviä/viikon verran, aloin epäillä, että halusivat vain käyttää varatun ajan kokonaan eivätkä muutakaan keksineet :D
Sain paikan.