Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen, että kaverini on 40 ja neitsyt

Vierailija
25.05.2020 |

Häntä ei ole nähty naisseurassa.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun opiskelukaverini epäili minun olevan neitsyt. Olin silloin 25-vuotias. Hän kyseli kautta rantain miesasioistani ja lopulta alkoi aina humalassa tentata minulta asiasta suoraan. En koskaan kertonut hänelle mitään seksielämästäni (joka oli jo silloin tyydyttävää ja ihanaa), mutta hänen elämässään oli tärkeintä seksistä jauhaminen ja sen spekulointi kenen kanssa kukakin on maannut. Lopulta hän alkoi levittää juttua siitä, että olin ahdistunut kaappilesbo.

Toisten seksielämästä liian kiinnostuneet ihmiset ovat noloja. Huolehdi ap omista asioistasi ja jätä kaverisi rauhaan. Entä sitten, jos kaverisi olisikin neitsyt? Minulla oli kunnia olla erään nelikymppisen miehen ensimmäinen seksikumppani. Hän oli luonnonlahjakkuus ja sai minut laukeamaan rajusti.

15 vuotta on iso ero.

ap

Vierailija
22/49 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys on hieno kallisarvoinen asia. Harmittaa, miten itse sen menetin: mies ei välittänyt minusta ollenkaan, olin vain seuraava penetraatio pitkässä ketjussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun opiskelukaverini epäili minun olevan neitsyt. Olin silloin 25-vuotias. Hän kyseli kautta rantain miesasioistani ja lopulta alkoi aina humalassa tentata minulta asiasta suoraan. En koskaan kertonut hänelle mitään seksielämästäni (joka oli jo silloin tyydyttävää ja ihanaa), mutta hänen elämässään oli tärkeintä seksistä jauhaminen ja sen spekulointi kenen kanssa kukakin on maannut. Lopulta hän alkoi levittää juttua siitä, että olin ahdistunut kaappilesbo.

Toisten seksielämästä liian kiinnostuneet ihmiset ovat noloja. Huolehdi ap omista asioistasi ja jätä kaverisi rauhaan. Entä sitten, jos kaverisi olisikin neitsyt? Minulla oli kunnia olla erään nelikymppisen miehen ensimmäinen seksikumppani. Hän oli luonnonlahjakkuus ja sai minut laukeamaan rajusti.

Jessus miten rivoa tekstiä

Vierailija
24/49 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyys on hieno kallisarvoinen asia. Harmittaa, miten itse sen menetin: mies ei välittänyt minusta ollenkaan, olin vain seuraava penetraatio pitkässä ketjussa. 

Voit sanoa noin, mutta kuka haluaisi 40 v ja neitsyttä miestä?

ap

Vierailija
25/49 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No 40 v neitsyt nainen.

Vierailija
26/49 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kokeillut tehdä deittipalveluun profiilia jossa kerrot rehellisesti että olet kokematon ja että etsit samanlaista naista tai naista jolle se on ok?

Vierailija
27/49 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No 40 v neitsyt nainen.

Ei ole olemassa.

Vierailija
28/49 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap kokeillut tehdä deittipalveluun profiilia jossa kerrot rehellisesti että olet kokematon ja että etsit samanlaista naista tai naista jolle se on ok?

Sosiaalinen itsemurha.

Vierailija
29/49 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No 40 v neitsyt nainen.

Ei ole olemassa.

Varmasti on olemassa.

Vierailija
30/49 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalinen itsemurha.

No ei siihen tarvitse heti naamaa ja nimeä laittaa. Kaikki ymmärtää että aihe on sen verran arka ettei omalla kuvalla olla ensimmäisenä liikkeellä.

Vierailija
31/49 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nelikymppisenä ei oo vielä saanu römpsää, niin sit ei saa ikinä.

Sori siitä 😃

Vierailija
32/49 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No 40 v neitsyt nainen.

Ei ole olemassa.

Varmasti on olemassa.

Näytä.

ap

Vierailija
33/49 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 ja mun tyttöystävän on tavannut kaksi kaveriani. Muut ovat kyllä kuulleet hänestä vuosien ajan mutta enimmäkseen viihdytään yhdessä ja sitten omien kavereittemme kanssa. Yhteisiä kavereita ei montaa ole. Ehkä olet sellainen kaveri että sulle ei viitsi ketään esitellä.

Vierailija
34/49 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kuulin kirjoitti:

Jos nelikymppisenä ei oo vielä saanu römpsää, niin sit ei saa ikinä.

Sori siitä 😃

No jaa, sukulaiseni taisi olla yli 50 kun rupesi ensimmäistä kertaa seurustelemaan ja luulenpa että hääyönä oli eka kerta (ääriuskonnollinen sekä mies että saman ikäinen morsian). Ainakin sulhanen oli ihan kalpeana jännityksestä, jännittikö sitten häitä vai tulevaa hääyötä. No joka tapauksessa 40 v ei ole liian myöhä, koskaan ei ole liian myöhä. Mutta ei ole enää varaa jäädä poteroon jauhamaan vaan elämää on pakko muuttaa jollain tavalla. Pieni suunnanmuutos päivässä on iso muutos vuodessa jos kurssi lähtee kääntymään uuteen suuntaan.

Vierailija
35/49 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseltä myös kyseli joku happaman oloinen naistuttu samanlaista (olen itsekin nainen). Hän oli todella tökerö ja halusi varmaan pilata illanviettoni. Tällaisia ilkeitä ja epävarmoja ihmisiä on.

Vierailija
36/49 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkki?

Vierailija
37/49 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No 40 v neitsyt nainen.

Ei ole olemassa.

Varmasti on olemassa.

Näytä.

ap

Tällä palstalla on pari tullut vuosien mittaan vastaan.

Vierailija
38/49 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ensinnäkään omasta neitsyydestä ei tarvitse kertoa ollenkaan. Se on sivuseikka. Joten miehen muut ominaisuudet ratkaisevat, haluaako joku 40 v. miestä. Arvelen, että aika moni haluaa, taitaa olla aika kuumaa ainesta naisten mielestä, jo hieman ikä ehkä loiventanut mielipiteitä ja kulmia. 

Vierailija
39/49 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon Weetee-meininki jos haisevien ja hikisten k*sivärkkien hinkuttaminen tekee onnelliseksi.

Vierailija
40/49 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla henkisesti 12-vuotiaan tasolla jos seksi on noin keskeisessä asemassa elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä