Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko auttaneet riskiryhmäläisiä nyt?

Vierailija
25.05.2020 |

Onko muita kokemuksia? Menin teippaamaan rappukäytävään huhtikuun alussa lapun, jossa kerroin, että voin auttaa kauppaostoksissa ja numero tietenkin mukaan. No, onneksi vain yksi riskiryhmäläinen ilmoittautui, mutta on tämä aika iso homma ollut.. Hän soittaa melkein joka päivä ja tekee ns. tikusta asiaa. Ajattelin, että mielelläni autan ja käyn vaikkapa kaksi kertaa viikossa kaupassa. Eihän se riitä kun pitää juosta hakemassa kaikkea mahdollista muutakin kuin ruokaostoksia ja nyt hän on keksinyt myös, että haluaisi viettää meidän perheen kanssa aikaa, voitaisiin kuulemma leikkiä yhdessä pihalla kun meillä on nuo pienet lapsetkin. Haluaisin kuitenkin itse tehdä vähän pesäeroa, että kaupassa voin käydä, mutta ei muuta. Tietokoneapuakin pyytää. Miten päättää tämä homma? Hallitushan linjasi jo, että riskiryhmäläiset saavat käydä kaupassa itse. Alkaa jo ahdistaa kun puhelin soi jatkuvasti.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse riskiryhmäläinen ja ksupassa käynti onkistuu hyvin hengityssuojaimen kanssa. Osta sille hengityssuojain, sellainen mitä voi käyttää monta kertaa. korona saattaa kestää vuoden, meinasitko jaksaa auttaa koko ajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla