Miksi pizzeriat eivät ilmoita käyttävätkö he mustia vai vihreitä oliiveita?
Olenko ainoa, joka tykkää vain toisen värisistä oliiveista mutta ei toisista? Ärsyttävää ettei sivuilla voi lukea oliiveiden väriä kun ei luulisi olevan ylivoimaisen vaikeaa ilmoittaa sitä, vai tilaavatko he tukusta aina niitä oliiveita joita halvimmilla saa väristä riippumatta?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Psstttt! Kysymyksessä on sama oliivi.
Juu tiedän, mutta maku on silti erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tiedän, mutta maku on silti erilainen.
Höpöhöpö!
Ootko puhelimesta tai sähköpostista kuullu?
Vierailija kirjoitti:
Kunhan mietin onko jokin looginen syy ettei sitä voi sivuilla ilmoittaa, kun kyllä esimerkiksi tavallinen sipuli ja punasipuli ilmoitetaan erikseen. Mutta ehkä olen ainoa ihminen kenelle oliiveiden värillä on väliä.
Elämässä pitää olla vähän jännitystä...
Itse toivoisin, että ilmoittaisivat ovatko herkkusienet ja paprikat tuoreita vai säilykkeitä. Tuoreena molemmat ovat ihania täytteitä mutta säilykkeinä molemmat jäävät syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan mietin onko jokin looginen syy ettei sitä voi sivuilla ilmoittaa, kun kyllä esimerkiksi tavallinen sipuli ja punasipuli ilmoitetaan erikseen. Mutta ehkä olen ainoa ihminen kenelle oliiveiden värillä on väliä.
Jos niillä on väliä, niin osaat asiasta kysyä. Kuinka monesta pitseriasta muutenkin tilaat pitsaa, jos tämä on sinulle ihan ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Oliiveita XDDDDD
Tämä on jo varmaan tuhannes toisto av-palstalla tänä vuonna kun ensin keksitään hassu sanaväännös ja sen jälkeen tarina sen ympärille. Ja joka kerta joku menee tähän retkuun... Säälittävää.
Suurin osa käyttänee mitä kulloinkin halvimmalla saaneet. Paprikastakaan ei kerrota väriä.
Charles Barkley valitti kun pizzeriat käyttävät aina mustia ja hän ei tykkää kun vihreistä.