Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys äänikirjasovellusten tuntijoille

Vierailija
25.05.2020 |

Olen alkanut kuunnella äänikirjoja. Nyt olen huomannut, että haluaisin kuunnella paria eri kirjaa limittäin, esimerkiksi romaania ja kielikurssia.
Mikä olisi näppärin tapa risteillä kahden teoksen välillä? Onko palveluntarjoajilla eroa, tai siis onko jokin sovellus, jossa tämä onnistuu helpommin?
Mulla on käytettävissä vain puhelin tähän äänikirjahommaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluaisin tekstityksen äänikirjoihin, sellaisen jonka lukunopeutta voisi säätää oman halunsa mukaan... Kannattaa kuule mennä  vaikka vermoon raviradalle siellä romanimiehet antavat kyllä sinulle kielikurssia oikein moukkuja

Vierailija
2/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstikirjavaihtoehto niissä useimmissa onkin. Mutta käyttöohjeissa en löytänyt tuota vaihteluominaisuutta. Jatkan toiveikkaana odottelua, jos joku oikeasti osaisi käyttää sovelluksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sekin vaihtoehto jos ei itse viitsi ottaa selvää opetella, eikö edes youtubesta löydy, olet ilmeisesti nainen...

Vierailija
4/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bookbeatissa ainakin hyvin yksinkertaista: kiinnostavat kirjat poimitaan omaan "kirjastoon" ja sit on jono jossa näkyy kesken kuuntelussa/luvussa olevat kirjat.

Kielikursseja en ole pahemmin huomannut valikoimassa mutta enpä ole toisaalta etsinytkään.

Vierailija
5/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sekin vaihtoehto jos ei itse viitsi ottaa selvää opetella, eikö edes youtubesta löydy, olet ilmeisesti nainen...

Olet ilmeisesti mies kun et osaa auttaa kysyvää.

Vierailija
6/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelemaan kirjat tallentuvat kirjahyllyssä, josta voit poimia valitsemasi kirjoja vuorotellen.

Vierailija
7/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kuuntelemasi

Vierailija
8/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisesti vastanneille. On totta, että mulla on alkuun vaikeuksia ymmärtää ohjeistoja. Menee kauan ennen kuin keksin parhaan tavan hyödyntää appsien ominaisuuksia.

Ajattelin että tästä kysymyksestä olisi laajempaakin hyötyä siltä varalta että on muita samanlaisia. 

Vierailija
9/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksusti ajateltu ap:lta. Kirjahyllystä omat kirjasi tosiaan löytyvät, sieltä voi vaihdella. Useampia kirjoja ei kannata ladata kerrallaan, ainakin minun puhelimestani loppuu muisti nopeasti. Tosin se nyt ei olekaan mikään superkännykkä vaan ihan perustason luuri. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan