Olen laihtunut 2kk aikana noin 7kg. Onko tuo ok tahti?
Tuntuu että jumittaa ja välillä nousee ja sitten taas laskee. Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta johon lääkitys näyttää olevan kohdallaan.
Kommentit (8)
On ok, jos on tapahtunut helpolla ja pystyt jatkamaan loppuelämäsi uutta ruokatapaa
Alussa lähtee niin paljon nesteitä että vasta tulevat kuukaudet näyttävät mikä on todellinen painonpudotus. Mutta kuulostaa kyllä hyvältä.
Yllätyin koska muutin ruokailurytmin säännnöllisemmäksi niin ei tule houkutuksia. Ei tarvitse nähdä nälkää. Ap
Laihtumisen fysiologia ei sovi hätähousuille. Yhden liikakilon putoamiseen voi mennä 2 – 3 viikkoa. Tuo kilo hukkuu helposti nesteen ja suolen sisällön vaihteluihin. Saat varmuuden laihtumisestasi vasta kuukauden kuluttua. Mutta sitkeä jatkaja huomaa puolen vuoden kohdalla painon pudonneen kilokaupalla.
Huomaa myös että jonkin verran paikat kiinteytyneet koska liikun päivittäin. Ap
On ok. Alussa menee mulla 4-5 kg kuussa, myöhemmin 2-3 kg. Tämä ilman nälkää tai diettiä. Lasken appin avulla miten paljon voin syödä ja usein illalla pitää mennä vielä jääkaapille kun pointsit ei ole vielä käytetty. Teen ww:n ohjelmaa. Se on täällä mun asuinmaassa vielä kova sana.
Kuullostaa siltä, että teet just oikein.
Käytän myös sellaista appia puhelimessa. Helpottaa kalorien laskemista ym. Ap
Toihan on tosi hyvä tahti, melkein kilo viikossa. Tsemppiä!