Elämä on pelkkiä sääntöjä, rajoituksia, kieltoja
Alkaa ahdistaa ja vtuttaa. Tuntuu että ihan sama mitä teet niin nurkan takana on joku besserwisser kertomassa että ei noin saa tehdä.
Tuuletusparveketta ei saa käyttää sunnuntaisin.
Polkupyörän tangolla ei saa kantaa muovikassia.
Lapset ei saa näkyä missään eikä varsinkaan kuulua. (Ja mulla ei edes ole lapsia)
Miten tätä jaksaa? Joka puolella vastassa on pelkkää lannistamista ja lyttäämistä.
Kommentit (9)
Viimeisen 10v aikana maailma on muuttunut todella kamalaksi paikaksi, suurimpana tekijänä some, jossa hysteerikot riehuu ja paheksuu. Jos olisin 2000l alussa kun lapseni hankin tiennyt, kuinka sekaisin ihmiset ovat vain reilu 10v päästä en olisi hankkinut lapsia.
Sosiaalinen media on pahinta, mitä ihmiskunnalle on ikinä tapahtunut.
Höpsis!
Säännöt on sääntöjä, niitä voi olla jossain, mutta ainoa mitä pitää totella on laki, koska siinä on sanktiot jos et tottele. Ja lakeja ei varmaan ole sen kummemmin kuin ennenkään, varmasti ennenvanhaan säädeltiin laeilla paljon enemmän ihmisten asioita.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen 10v aikana maailma on muuttunut todella kamalaksi paikaksi, suurimpana tekijänä some, jossa hysteerikot riehuu ja paheksuu. Jos olisin 2000l alussa kun lapseni hankin tiennyt, kuinka sekaisin ihmiset ovat vain reilu 10v päästä en olisi hankkinut lapsia.
Sosiaalinen media on pahinta, mitä ihmiskunnalle on ikinä tapahtunut.
Katsoin juuri eilen yhden youtubettajan videon, jossa tämä kertoi että joku oli onkinut esiin hänen 11 VUOTTA sitten julkaistun tviitin, ja siitä alkoi mieletön somehöykytys miten tubettaja on huono ihminen.
AP
Mitä sä selität? En ole huomannut moista koska ei kiinnosta. Käytä omaa järkeäsi äläkä kuuntele typerien ihmisten idioottimaisia kieltoja. Minunkin naapurini mielestä nainen ei saisi käyttää huulipunaa ja tätini mielestä parvekkeella ei saa puhua, ettei kukaan häiriinny. Arvaa kiinnostaako? Teen molempia, mikään laki ei kiellä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä selität? En ole huomannut moista koska ei kiinnosta. Käytä omaa järkeäsi äläkä kuuntele typerien ihmisten idioottimaisia kieltoja. Minunkin naapurini mielestä nainen ei saisi käyttää huulipunaa ja tätini mielestä parvekkeella ei saa puhua, ettei kukaan häiriinny. Arvaa kiinnostaako? Teen molempia, mikään laki ei kiellä.
Ei nuo minua estäkään, mutta kyllä se antaa elämälle aika ikävän pohjavireen kun tietää että melkein kaikesta joku tulee ulisemaan ja itkemään.
Itseäni turhat kiellot vaan huvittavat, eivät vaikuta tekemisiini.
Ja minulla on somessa vaan kavereita ja mukavia sukulaisia joiden kesken vaihdetaan kuulumisia. Ääliöitä en ole hyväksynyt kaveriksi -ovat toki siitä loukkaantuneet mutta so what?
Elämä on sellaista kun sen itselleen tekee. Minä olen päättänyt nauttia siitä, suosittelen muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni turhat kiellot vaan huvittavat, eivät vaikuta tekemisiini.
Ja minulla on somessa vaan kavereita ja mukavia sukulaisia joiden kesken vaihdetaan kuulumisia. Ääliöitä en ole hyväksynyt kaveriksi -ovat toki siitä loukkaantuneet mutta so what?
Elämä on sellaista kun sen itselleen tekee. Minä olen päättänyt nauttia siitä, suosittelen muillekin.
Kuten sanottua ei muakaan tuo estä tekemästä mitään mutta lähinnä latistaa ja masentaa nuivat ihmiset ympärillä.
"Tuuletusparveketta ei saa käyttää sunnuntaisin."
Miksi ihmeessä noin ei saisi tehdä? Entä miksi välittäisit tuollaisista trolleista? Nykyisin ihmiset trollaa ihan tarkoituksella "loukkaantumalla". Ei noihin kannata langeta. Varsinkin kun suurimalla osalla noista kalastellaan etuja.