Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on överikohtelias vieraille naisille edessäni

Vierailija
25.05.2020 |

Avaa ovet vieraille naisille, hymyilee, kehuu jopa asiakaspalvelijaa. Vieraat naiset katsovat miestä ihaillen ja minua säälien, miksi mies tyytyy minunkaltaiseen. Mies ei halua koskettaa minua julkisella paikalla tai pitää kädestä kiinni. Miehen mielestä yritän tehdä kaupan myyjät ja muut naiset kateelliseksi sillä että otan miestä kädestä kiinni...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa ovet vieraille naisille - minusta olisi noloa liikkua miehen kanssa, jolla ei ole käytöstapoja. Puolisoni avaa ovet ihan sukupuoleen katsomatta, jos joku on tulossa samaan aikaan

hymyilee, kehuu jopa asiakaspalvelijaa - olisi ikävää liikkua ihmisen kanssa, joka ei hymyilisi. Mitä tarkoittaa kehuminen? Jos kehuu asiakaspalvelijan ulkonäköä, niin se on moukkamaista. Jos kehuu hyvää palvelua, niin sekin on vain hyvä asia. Itsekin tykkään antaa hyvää palautetta aina, kun se on paikallaan.

Vieraat naiset katsovat miestä ihaillen ja minua säälien, miksi mies tyytyy minunkaltaiseen - nyt taisi lähteä mielikuvitus laukalle :-D Onko PMS-aika vai oletko aloittanut hormonaalisen ehkäisyn? Jos ajattelet tuollaista ihan jatkuvasti, kannattaisi mennä keskustelemaan ammattilaisen kanssa.

Mies ei halua koskettaa minua julkisella paikalla tai pitää kädestä kiinni - kaikki eivät pidä julkisista hellyyden osoituksista. Keskustelitteko asiasta seurustelunne alkuaikoina?

Miehen mielestä yritän tehdä kaupan myyjät ja muut naiset kateelliseksi sillä että otan miestä kädestä kiinni... - kateellisiksi? Jos mies on oikeasti sanonut noin, niin molemmat kaipaisitte sitä asiantuntija-apua. Miksi ette sitä myös kokeilisi? Seurakunnat antavat ilmaista pariterapiaa eikä siihen liity mitään uskonnollista.

Vierailija
22/23 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen miehen pitäisi saada turpiin vähintään kerran kunnolla elämässä.

Samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä narsisteja sikiää?

Naisten mielikuvituksesta: "Miksi mies?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän