Siis miten pidätte haluja yllä?
Olen pitkässä parisuhteessa ja alkuhuuman jälkeen seksiä on aika harvakseltaan, noin pari kertaa kk. Sopivia hetkiä on vaikea löytää, yleensä juuri sillon on muuta tekemistä tai miettimistä kun toinen haluaisi. En syty ajatukseenkaan yllättäen, vaan haluan luoda mielikuvia jo ennen toimeen ryhtymistä. Eli jos tilanne tulee yllättäen, annan pakit. Te jotka harrastatte seksiä säännöllisesti, ajatteletteko sitä myös säännöllisesti tms jotta olette aina valmiit kun toinen ehdottaa? Ihan puhtaasti ihmettelen ja haluan vinkkejä miten voisin haluta enemmän. Mitään hormonaalista ehkäisyä meillä ei ole, joten haluaminen ei ole siitä kiinni.
Kommentit (28)
Sillon naidaan kun naitattaa...tänäänkin halu heräsi kesken aamupuuron keiton.Kattila pois levyltä,levy pois päältä. Housut molemmilta alas ja kullia vakoon.Siinä lykittiin aikamme ja sitten kikkeli pois pesästä,housut ylös,käsien pesu ja puuron keitto jatkui..
Joskus tuntuu että mä olen ainoa, jonka mielestä seksi on lähes pelkästään tylsää. Kauheasti turhaa ähisemistä ja hikoilua ja temppuilua yhden laukeamisen takia. Ihan hyvältä se tuntuu, muttei niin ihmeelliseltä että sitä viitsisi erityisesti ajatella. Joskus on ihan kiva, mutta ilman on paljon helpompaa.
Tsiigailen nuoria trikooperseitä ja kuvittelen rouvani alla heiksi.
M41
Katselen itseäni peilistä ja aina kun rakastelen niin teen sen takaapäin ja kuvittelen rakastelevani itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuntuu että mä olen ainoa, jonka mielestä seksi on lähes pelkästään tylsää. Kauheasti turhaa ähisemistä ja hikoilua ja temppuilua yhden laukeamisen takia. Ihan hyvältä se tuntuu, muttei niin ihmeelliseltä että sitä viitsisi erityisesti ajatella. Joskus on ihan kiva, mutta ilman on paljon helpompaa.
Ei pidä uskoa kaikkea mitä täälläkin kirjoitellaan. Luikuriakin on mukana ihan varmasti.,
Masturboi suihkussa, sängyssä hiljaa itseksesi miehen nukahdettua, lasten katsoessa telkkaria. Jos novellit kerran toimii niin niitä on helppo löytää ja selailla ihan vaan puhelimen ruudulta.
Ota vastuu itse. Yritä löytää nautinto. Keskustele myös miehen kanssa, myös siitä masturboinnista. Puhukaa puhukaa puhukaa. Minä pyysin miestäni koskemaan minua päivän aikana paljon ihan muuten vaan ja ohimennen kun oli kausi ettei haluttanut niin paljon. Ja se alkoi toimia, sipaisu siellä, suukko täällä, sain tuntea itseni halutuksi päivän aikana ja aloin itse haluamaan taas uudelleen.
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että ei syty yllättäen tulevasta seksiehdotuksesta riittää. Silloin puuttuu spontaanius, seksin järjestämisestä tulee hirveetä säätöä ja sitten siitä se lähteekin jo alamäkeen.
M30
Minä en syty yllättäen, se on tullut vuosien myötä selväksi. Olemme olleet yhdessä kymmenen vuotta ja lapsia on siunaantunut. Mies on harmissaan tilanteesta, mutta on pysynyt silti rinnallani ja rakastaa edelleen. Puhumme asiasta usein ja haluamiseni näyttää liittyvän paljon myös kuukauden kiertoon. Haluaisin haluta enemmän mieheni takia koska rakastan häntä enkä haluaisi tämän takia erota. Ap
Tää nyt on klisee neuvojen joukossa, mutta jos iso osa ongelmaa on se illalla tulevan ehdotuksen yhtäkkisyys, niin mahtaisiko sellainen toimia, että päivän mittaan olisi jotain ns. lämmittelyä? Esim. jotain viestittelyä, suudelmia, kosketuksia tms., mikä saisi ajattelemaan seksiä ja virittäisi tunnelmaan vähitellen? Toki riippuu hirveästi siitä, mitä teette päivisin ja mikä on tilanne lasten kanssa (mulla ei siis ole lapsia, mutta olen ymmärtänyt, että joissain ikävaiheissa niissä on sen verran kiinni, että voi olla vaikea siinä sivussa huomaamattomasti flirttailla puolison kanssa).
Mä luulen, että omalla kohdalla ratkaisevaa on, että tiedän 100 % varmasti, että ei haittaa, jos en halua. Ei siis ole paineita haluta. Mua ei myöskään haittaa ns. pitää seuraa toiselle, kun hän runkkaa, oikeestaan pidän siitä. Mulla on myös noita parin muunkin mainitsemia kokemuksia, että suostuu, vaikka ei aluksi ole ihan täysillä haluamassa ja sitten se siitä kehittyykin.
Sitten uskoisin, että se vaikuttaa myös, että meillä on paljon läheisyyttä, joka ei johda seksiin ja puhutaan paljon (siis ylipäätään, mutta myös seksistä). Uskon, että tämän seurauksena toinen tuntuu läheiseltä ja puolisoa tulee kehuttua paljon. (Siis suomeks kahdenkesken arkipuheemme on täynnä sellaista siirappista lässytystä, joka varmasti olisi ulkopuoliselle myötähäpeääaiheuttavan kamalaaXD)
Minä en syty yllättäen, se on tullut vuosien myötä selväksi. Olemme olleet yhdessä kymmenen vuotta ja lapsia on siunaantunut. Mies on harmissaan tilanteesta, mutta on pysynyt silti rinnallani ja rakastaa edelleen. Puhumme asiasta usein ja haluamiseni näyttää liittyvän paljon myös kuukauden kiertoon. Haluaisin haluta enemmän mieheni takia koska rakastan häntä enkä haluaisi tämän takia erota. Ap