Mitä miehen koti kertoo miehestä?
Esimerkiksi: Miehen lattialla lojuu työkaluja ja huonetkalut ovat pienoisen pölyn peitossa. Mahdollisesti hyvin vanhoineen kodinkoneineen ja eripariastioineen varusteltu. Niin sanottu poikamiesboksin kriteerit täyttyen täysin. Millaisiin poikamieskoteihin sinä olet törmännyt?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni oli olisi pieni asunto. Päällisin puolin siisti mutta hänellä ei ollut imuria, mitään pölyjä ei ollut kai koskaan pyyhitty ja vessakin puoli törkyinen.
Vain pari huonekalua.No koskaan ei siivoa nykyisin meillä kotona, mitään huonekaluja ei osta eikä hanki meille. Vaatteet viikkaa kaapiin jos jaksaa.
Sellainen on kuin aikanaan kämppänsäkkin kertoi. Toki pienituloinen oli tuolloin. Mutta tekniset laitteet omansa on vimpan päälle. Muusta ei ole kiinnostunut eikä mihinkään esim.huonekaluihin laita euroakaan.
Samanlainen oli mulla, sillä oli isompi palkka, mutta mä jouduin ostaan joka ainoan verhon, maton, astian ja liinavaatteet. Ja jos halusin kalusteen joka ei tullut joltain tutun tutulta ilmaiseksi.
Erossa piti kauhean metelin miten joutui lähteä "tyhjin käsin". Oikeasti pakkasin sille perussetin omistani, kuin opiskelemaan lähtevälle pojalle. Se vei autonsa ja stereonsa ja muut hilavitkuttimet.
Minulla on vuoden vanha rivari kaksio, siivoan ja pidän ihan normisti kunnossa. Ei ole vielä kukaan nainen tullut katsomaan miltä se poikamiesboksi näyttää. Työkalut pidän varastossa.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen graafinen suunnittelija, kolmevitonen mies, ihan normaaleissa päivätöissä ja ansaitsen kohtuullisesti. Silti kämppäni on melko pieni, eikä ole minkään viimeisten trendien mukaan sisustettu, tauluja ei ole seinillä kuin kaksi, ja astiastot ovat mitä sattuu randomia. Toki ne vähäiset kalusteet, mitä minulla on, ovat sinänsä huolella valittuja, että mitään Sotka/ Ikea -roskaa täältä ei löydy.
Mitä sanoo naiset? Tulisiko pakit kämpän takia? Olisitko kummissasi kun mies joka tekee visuaalista työtä, ei voi vähempää välittää sun mätsäävistä lautassarjoista ja live love laugh -tauluista?
Mun mies ei ole millään graafisella alalla, mutta hänen kodista voisi luulla, että on. Graafista, modernia, toisiinsa sopivat kalusteet joiden koko on hyvässä suhteessa asunnon huonetiloihin.
Siellä on miellyttävä olla, ja sellainen esteettisyys on meille yhteistä ja tarpeellista.
Joten jos multa kysytään, olisin sun kämpillä kohteliaasti juonut kahvit eripari kupeista ja -tuoleilta, ajatellut että olet varmaan tuskallisen nuuka tai vasta harjoittelet itsenäistä elämää, ja jatkanut matkaa.
Juu eikä meillä ole live-laugh tauluja.Mun mies on puuseppä. Hänellä on paljon enemmän silmää sisustukselle kuin mulla, joka olen iloisen boheemi. En mäkään silti tapailisi graafikkoa, ikävän ylimielinen asenne hällä ("roskaa").
Ylimielinen asenne, joka pelastaa miehesi elannon ( kun ostan mielellään Suomessa tehtyä laatutyötä silloin harvoin kun ostan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen graafinen suunnittelija, kolmevitonen mies, ihan normaaleissa päivätöissä ja ansaitsen kohtuullisesti. Silti kämppäni on melko pieni, eikä ole minkään viimeisten trendien mukaan sisustettu, tauluja ei ole seinillä kuin kaksi, ja astiastot ovat mitä sattuu randomia. Toki ne vähäiset kalusteet, mitä minulla on, ovat sinänsä huolella valittuja, että mitään Sotka/ Ikea -roskaa täältä ei löydy.
Mitä sanoo naiset? Tulisiko pakit kämpän takia? Olisitko kummissasi kun mies joka tekee visuaalista työtä, ei voi vähempää välittää sun mätsäävistä lautassarjoista ja live love laugh -tauluista?
Mun mies ei ole millään graafisella alalla, mutta hänen kodista voisi luulla, että on. Graafista, modernia, toisiinsa sopivat kalusteet joiden koko on hyvässä suhteessa asunnon huonetiloihin.
Siellä on miellyttävä olla, ja sellainen esteettisyys on meille yhteistä ja tarpeellista.
Joten jos multa kysytään, olisin sun kämpillä kohteliaasti juonut kahvit eripari kupeista ja -tuoleilta, ajatellut että olet varmaan tuskallisen nuuka tai vasta harjoittelet itsenäistä elämää, ja jatkanut matkaa.
Juu eikä meillä ole live-laugh tauluja.Mun mies on puuseppä. Hänellä on paljon enemmän silmää sisustukselle kuin mulla, joka olen iloisen boheemi. En mäkään silti tapailisi graafikkoa, ikävän ylimielinen asenne hällä ("roskaa").
Ylimielinen asenne, joka pelastaa miehesi elannon ( kun ostan mielellään Suomessa tehtyä laatutyötä silloin harvoin kun ostan).
:DD Et pelasta. Mä tein sen (sairastuttuaan elätin tk-eläkkeeseen saakka). Sulla on kyllä inhottava asenne muita ihmisiä kohtaan, mutta niinhän palstapeikoilla yleensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu eikä meillä ole live-laugh tauluja.Ihan uteliaisuuden vuoksi, mitä teet työksesi ja millaisia asioita harrastat? Miten kuvailisit itseäsi naisena?
t. se jolle vastasit
Asiantuntija teknisellä alalla, tykkään monenlaisista asioista, vapaa-ajalla nykyään pelaan miehen kanssa aika paljon tietokonepelejä ja katson scifiä. Tykätään kyllä valokuvaillakin, kuunnella musiikkia, käydä keikoilla ym. Välillä tykkään leipoa ja kutsua ystäviä. Olen naisellinen ja tykkään meikata ja pukeutua naisellisesti. Tykkään viettää aikaa kotona ja tykkään että kotona on viihtyisää. Tykkään myös, että molemmat tekee osansa sen eteen, niin meillä jää aikaa muuhunkin. En nauti siivoamisesta, mutta yritän pitää järjestyksen.
Tykkään tasaveroisesta parisuhteesta, missä kumpikaan ei palvele, tai oikeastaan molemmat palvelee. Kivointa sillä lailla. Ja sitä se asuntokin kertoo, että molemmat on kykenevät ja halukkaat hoitaan oman osansa. Monella lailla.
Mun mies on puuseppä. Hänellä on paljon enemmän silmää sisustukselle kuin mulla, joka olen iloisen boheemi. En mäkään silti tapailisi graafikkoa, ikävän ylimielinen asenne hällä ("roskaa").