Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvissyöjäminiälle ei kelvannut hernekeitto, jossa oli ihan vähän pekonia

Vierailija
24.05.2020 |

Eikä todella maukas ja raikas loimulohisalaatti. Epäkunnioittavaa käytöstä minusta.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hieno provo, hyvä!

Vierailija
2/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu laittaa pekonia hernekeittoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 ei varmaan kuitenkaan trolli. Monet ikäihmiset uskovat, että erilaiset ruokavaliot on keksitty vain heidän henkilökohtaiseksi kiusakseen.

Vierailija
4/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosta

Vierailija
5/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa seuraavan kerran heiniä pihalta. Nirppanokka.

Vierailija
6/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kasvissyönti/vegaaniprovot oli tosi väsyneitä jo kymmenen vuotta sitten, olisko mitenkään mahdollista yrittää keksiä vähän tuoreempaa aihetta?

Vierailija
7/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
8/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on oikeus olla syömättä lihaa. Oliko sinun mielestäsi kunnioittavaa häntä kohtaan tehdä ruokaa aineksista, joita hän ei syö ja tiesit sen? Pakkosyöminen ei ole kenellekään kivaa.

Vierailija
9/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennevamma? kirjoitti:

Hänellä on oikeus olla syömättä lihaa. Oliko sinun mielestäsi kunnioittavaa häntä kohtaan tehdä ruokaa aineksista, joita hän ei syö ja tiesit sen? Pakkosyöminen ei ole kenellekään kivaa.

Minä, minä, minä. Juuri tuolla tavalla hänkin puhuu. Millään muulla ei ole väliä kuin omalla navalla. Ennen sentään ymmärrettiin olla kohteliaita ja syödä mitä isäntäväki tarjoaa.

Ap

Vierailija
10/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään miniältä epäkunnioitettavaa, mutta sinulta oli jos tiesit että hän on kasvissyöjä.

En minäkään tarjoa diabeetikko ystävälleni sokeri leivonnaisia. Vähän kunnioitusta jos väleissä haluat pysyä.

Vierailija
11/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jättänyt pegoninpalat lautaselle

Vierailija
12/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asennevamma? kirjoitti:

Minä, minä, minä. Juuri tuolla tavalla hänkin puhuu. Millään muulla ei ole väliä kuin omalla navalla. Ennen sentään ymmärrettiin olla kohteliaita ja syödä mitä isäntäväki tarjoaa.

Ap

Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Ajat muuttuvat ja niin sinunkin pitäisi.

Vierailija
13/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asennevamma? kirjoitti:

Ap

Niin muutunkin. Sanoin jo miehelle, että tänä kesänä ei anneta pojan ja miniän käyttää meidän kesämökkiä. Vuokratkoon oman.

Ap

Vierailija
14/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanha. Tämä on ollut täällä ennenkin.

Vierailija
15/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvishernekeitto on parempaa. Terveellinen, rasvaton (tai vähärasvainen, jos lisää kasvisliemikuution), proteiinipitoinen ruokalaji.

Taidankin laittaa huomiseksi herneet likoamaan.

Vierailija
16/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin sekasyöjän hernekeittoon laittaisi "vähän koiraa". Mut joo, menin huonoon provoon. Tyhmää.

Vierailija
17/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Omapahan oli häpeänsä. Mitä siitä ulisemaan?

Vierailija
18/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvis-syöjä ei syö lihaa .

Minä olisin syönyt pekonihernekeitto on varmaan herkullista,puhumattakaan lohisalaatista!

Vierailija
19/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asennevamma? kirjoitti:

Ap

Niin muutunkin. Sanoin jo miehelle, että tänä kesänä ei anneta pojan ja miniän käyttää meidän kesämökkiä. Vuokratkoon oman.

Ap

Ja arvelit tämän surettavan nuoria ihmisiä. Kohteliaisuudesta ne ovat siellä käyneet. Nyt ovat helpottuneita ja saavat käyttää vapaa-aikansa ja vähän lomansa niin kuin haluavat.

Vierailija
20/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asennevamma? kirjoitti:

Ap

Ap

Ap potkii reippaasti kuolleena syntynyttä provoaan eteenpäin :D.