Pimpan kalaisa haju normaalia?
Kalaisa haju joka tulee ja menee? Onko normaalia?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään vaarallista. Vanha mälli haisee kalalle kun on jonkin aikaa kulunut sisälle laukeamisesta. Ne on ne miehen bakteerit jotka haisevat siellä, ei naisen omat.
Mulla on sittemmin tullut tota kalanhajua myös. Ja seksiä olen viimeksi harrastanut teininä 16 vuotta sitten, joten ei kenenkään mällit siellä värkissä enää voi muhia.
Kuulkas nyt sillihaisulit. Estrokad-emätinpuikko iltaisin pimppiin, saa ilman reseptiä ja loppuu löyhkääminen. Ja lopettakaa se sisäpuolelta pesu. Vain totaali-idiootti huuhtelee vaginaansa. Häpyhuulet ja peppu toki pestään, ja siinä voi käyttää pesunestettä, kunhan pH on sopiva alapäälle.
Ei sheivaamista hetkeen, ei stringejä ikinä eikä muita tekokuituisia aluhousuja, eikä kireitä farkkuja. Jos mies ei tykkää tai ymmärrä, ole ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriin antamaan näyte. Vaikka haju tulee ja menee, voi silti olla bakteerivaginoosi joka vaatii lääkekuurin.
Bakteerivaginoosinäytettä ei ole olemassa. Tauti diagnostisoidaan kalan hajun perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriin antamaan näyte. Vaikka haju tulee ja menee, voi silti olla bakteerivaginoosi joka vaatii lääkekuurin.
Bakteerivaginoosinäytettä ei ole olemassa. Tauti diagnostisoidaan kalan hajun perusteella.
Ai siis täytyy ihan lääkäriin asti lähteä ja lääkäri nuuskuttaa pimppaa ja toteaa, kyllä se bvaginoosi on.
Vierailija kirjoitti:
Kuulkas nyt sillihaisulit. Estrokad-emätinpuikko iltaisin pimppiin, saa ilman reseptiä ja loppuu löyhkääminen. Ja lopettakaa se sisäpuolelta pesu. Vain totaali-idiootti huuhtelee vaginaansa. Häpyhuulet ja peppu toki pestään, ja siinä voi käyttää pesunestettä, kunhan pH on sopiva alapäälle.
Ei sheivaamista hetkeen, ei stringejä ikinä eikä muita tekokuituisia aluhousuja, eikä kireitä farkkuja. Jos mies ei tykkää tai ymmärrä, ole ilman miestä.
Ei estrogeeni bakteerivaginoosia paranna, kyllä pitää olla ihan Flagyl reseptillä.
Minulla on aina menkkojen aikaan.
Mul tuli sillon jos seurustelin ja pan*** ilman kumia ja etenki jos tuli *** sisälle niin jos ei heti peseytyny, niin kamala sillin haju. :D
Ja nyt oon huomannu että jos itset******* ja en pese heti kaikkea li'**** pois, niin sillin haju.
JA sit oon huomannu että jos syön useita päiviä putkeen kalaruokaa, niin sillonkin?? tästä en tosin ole aivan varma, mutta tuntuu vähän siltä. :DD
Voimistuu jos syön kalaa esim lohta :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei estrogeeni bakteerivaginoosia paranna, kyllä pitää olla ihan Flagyl reseptillä.
Kyllä parantaa lopulta, mutta toki voi Flagyliä alkuun ottaa. Flagyl ei kuitenkaan ehkäise uutta infektiota, Estrokad ehkäisee.
Liityt vaan silakkaliikkeeseen niin kukaan ei huomaa mitään kummaa.
Kuuluu asiaan siellä.
"Mitäs tytöt?" sanoi sokea kun kalakaupan ohi käveli.
Ei lihansyöjä- vaan kalansyöjäbakteeri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä todellakin todetaan näytteen perusteella.
tykkään myös muikuista,siksi nuolen:-)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole koskaan antanut kenellekkään naiselle suuseksiä, enkä näiden juttujen jälkeen kyllä annakkaan. Huh huh, mitä touhua, ei pestä paikkoja ja pitäisi nuolla taivaisiin.
Silli käsilaukkuun ja discoon. Kyllä lohkee!
Mulla tulee heti jos syön liikaa sokeria.