Mieheni ohjailee minua kuten lasta!
Tämä on raivostuttavaa! Ollaan oltu naimisissa jo 10 vuotta ja lapsikin on! Yhtäkkiä hän on alkanut ohjailemaan minua kuten meidän lasta ja sekin on jo 6v!!
Esimerkiksi kun olin jättänyt vahingossa jonkun pöydän kohdan pyyhkimättä niin, hän sanoi: "Kaikki kohdat pitää pyyhkiä, et ollut pyyhkinyt tätä kohtaa." Noh, kipaisin, että se oli vahinko, kun oli kiire töihin. Hän ei vastannut eikä pyyhkinyt sitä, lähti vaan töihin. Jouduin pyyhkimään sen ja melkein myöhästyin itse töistä.
Kun olin sohvalla ja katsoin telkkaria, hän sitten tuli sanomaan, että "etköhän sä ole katsonut tota televisiota jo tarpeeksi, onko työhommat muka jo tehty?" Noh, vastasin siihen: "Älä sinä tule minulle sanomaan, mitä minä teen vapaa-aikana". Hän sitten otti kaken, sammutti television ja lähti lenkille. Todella kiva!!
Meillä on kuitenkin 6v lapsi, miten saisin tämän pelleilyn loppumaan ilman eroa?
Kommentit (54)
Vaikuttaa kamalasti siltä, että sulla ei ole aikaa oikein mihinkään sun elämässä kuin töihin.
Oot elänyt salaa huonossa suhteessa, mutta et keskittynyt siihen vaan uraan. Kaikista eniten kärsii taas siis lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään tulee näköjään paljon tällaisia keskusteluja... Eikö ihmisillä ole mitään tekemistä?
Ma-la on työkiireitä, mutta su ei mitään tekemistä. Töissä hätänumeropalvelussa. Ap[/
Luulisi nyt ainoana vapaapäivänä olevan muutakin tekemistä, kun töhertää surkeita provoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään tulee näköjään paljon tällaisia keskusteluja... Eikö ihmisillä ole mitään tekemistä?
Ma-la on työkiireitä, mutta su ei mitään tekemistä. Töissä hätänumeropalvelussa. Ap[/
Luulisi nyt ainoana vapaapäivänä olevan muutakin tekemistä, kun töhertää surkeita provoja.
No eikä ole, kun just sunnuntaina saan olla vapaana ja katsoa telkkaria yökkäreissä koko päivän.
Kun ma-la tulen töistä, pitää siivota ja piikaa lasta. Lapsi tarvitsee huomiota, mies ei mitään, kun mies on töissä myös kaiken aikaa.
Ja tämä telkkarijuttu tapahtui tiistaina, kun minulla oli 10min vapaa-aikaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ne kontrolloivat miehet ovat. En vain usko, että se olisi vasta nyt alkanut. Kyllä se alkaa jo parin vuoden yhdessäolon jälkeen, vaikkakin pahenee ajan myötä.
Itseasiassa en ole huomannut, töitä on paljon. Nyt kun kotona on ollut, alkanut näköjään tökkimään. Ap[/
Kuka siellä kotona nyt on? Työkiireitä, ei aikaa puhua...
Sekavaa settiä tämäkin provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ne kontrolloivat miehet ovat. En vain usko, että se olisi vasta nyt alkanut. Kyllä se alkaa jo parin vuoden yhdessäolon jälkeen, vaikkakin pahenee ajan myötä.
Itseasiassa en ole huomannut, töitä on paljon. Nyt kun kotona on ollut, alkanut näköjään tökkimään. Ap[/
Sekavaa settiä tämäkin provo.Minä olen ollut koronan takia kotona nyt, mies vieläkin töissä. Siksi ei aikaa hänellä. 24/5 töissä, kun on palomies ja minä hätänumeropalvelija. Ap
Olispa minullakin joku, joka välittäisi...
Ap, ryhdistäydy!
Vierailija kirjoitti:
Olispa minullakin joku, joka välittäisi...
Ap, ryhdistäydy!
Eikö sinulla ketään? Kamalaa, kyllä kaikille joku täytyy löytyä... Kaikkea hyvää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekavaa settiä tämäkin provo.Minä olen ollut koronan takia kotona nyt, mies vieläkin töissä. Siksi ei aikaa hänellä. 24/5 töissä, kun on palomies ja minä hätänumeropalvelija. Ap[/
Justiinsa kerroit, miten olit töissä ma-la.
Yötäpäivää mies töissä viitenä päivänä viikossa? Häkessä käsittääkseni ollaan töissä, oli koronaa tai ei, mutta sinä nyt kotona koronan vuoksi?
Antaa luultavasti samalla mitalla takaisin, miten olet itse alistanut miestä vuosikaudet
Vierailija kirjoitti:
9
Vierailija kirjoitti:
Kontrolloiva mies.. Käytös pahenee iän myötä. Lähde
Lasketaanko se, jos hän naureskelee samalla? Ap
No se just lasketaankin, kaksoisviestintä on katalinta. On muka hauska mutta samalla kontrolloi.
Juuri siksi henkinen väkivalta on niin kavalaa, kun sitä ei tajua heti. Lue vaikka Naisten linjan sivuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekavaa settiä tämäkin provo.Minä olen ollut koronan takia kotona nyt, mies vieläkin töissä. Siksi ei aikaa hänellä. 24/5 töissä, kun on palomies ja minä hätänumeropalvelija. Ap[/
Justiinsa kerroit, miten olit töissä ma-la.
Yötäpäivää mies töissä viitenä päivänä viikossa? Häkessä käsittääkseni ollaan töissä, oli koronaa tai ei, mutta sinä nyt kotona koronan vuoksi?Juu, etätöitä teen ma-la.
Mies ei tee töitä yötä päivää vaan joka päivä, mutta yöt tulee kotiin ja sitten taas menee. Eli 24/5. Ap
Vierailija kirjoitti:
Antaa luultavasti samalla mitalla takaisin, miten olet itse alistanut miestä vuosikaudet
Minä en ole alistanut miestäni, en edes siihen kykenisi. Hän on palomies.
Meillä on jatkuvat kiireet. Myönnetään, että lapsi kärsii eniten tästä, mutta siksi hankittiin vaan yksi, 6v nyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9
Vierailija kirjoitti:
Kontrolloiva mies.. Käytös pahenee iän myötä. Lähde
No se just lasketaankin, kaksoisviestintä on katalinta. On muka hauska mutta samalla kontrolloi.
Juuri siksi henkinen väkivalta on niin kavalaa, kun sitä ei tajua heti. Lue vaikka Naisten linjan sivuja.
Toivottavasti pidän kesällä työni, en jaksa kuunnella sitä.
Ongelmay on hoidettu, kun ignooraa ne ongelmat. Ainakin minun osalla. En halua erota. Ap
Se pyyhkii pöydän, jota häiritsee.
Ehkä ap:n mies on muuttumassa omaksi äidikseen.
Kiinnitin huomioni siihen, että ap kertoo ammattinsa olevan hätänumeropalvelija ja miehensä olevan palomies. En ole itse alalla, mutta olin tähän asti nimikkeiden olevan hätäkeskuspäivystäjä ja pelastaja.
Käyttääks joku oikeesti sanaa "kake"
KAUKOSÄÄDIN!
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin huomioni siihen, että ap kertoo ammattinsa olevan hätänumeropalvelija ja miehensä olevan palomies. En ole itse alalla, mutta olin tähän asti nimikkeiden olevan hätäkeskuspäivystäjä ja pelastaja.
Höpsistä. Me käytetään vanhoja termejä. Se on vain liikaa hössötystä, ainakin meille. Ap
En haluaisi olla tuon tyyppisen miehen kanssa. Eroaisin. En tiedä aiotko sietää miehen lapsellista kiusaa kauankin.
Ja siitä pöytäasiasta olisi voinut sanoa vaan, että yksi kohta jäi - eikä mitenkään ikävästi, jos on pakko sanoa.