Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy jotain multa joka olin neitsyt hääyönä...

Vierailija
24.05.2020 |

.

Kommentit (172)

Vierailija
61/172 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytättekö / käytittekö silloin ehkäisyä? Kuinka monta lasta teillä on?

Ei käytetty. Yksi tytär ja yksi poika.

Ap

Vierailija
62/172 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla korkeakoulututkintoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/172 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla korkeakoulututkintoa?

Ei.

Ap

Vierailija
64/172 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatte ihanilta :) ♥

Mä en ymmärrä, miten jotkut ei ymmärrä, että jotkut oikeasti haluavat odottaa hääyöhön. Ei kai se nyt muilta ole pois....?

♥ ♥

Vierailija
65/172 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko mieskin neitsyt?

Oli.

Ap

Niinhän sä luulet.

Vierailija
66/172 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hyväksy itsetyydytystä mutta mielestäsi on ihan ok revitellä vauvapalstalla miehesi ja sinun seksihistoriaa ja yksityiskohtia?

Vierailija
67/172 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan säälittää. Muistan mitä seksielämä oli silloin parikymppisenä. Muka hyvää, mutta ei. Nykyään tunnen jo itseni ja haluni kun ikää on lähes 40. Onneksi erosin enkä edes ollut neitsyt naimisiin mennessäni.

Vierailija
68/172 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hyväksy itsetyydytystä mutta mielestäsi on ihan ok revitellä vauvapalstalla miehesi ja sinun seksihistoriaa ja yksityiskohtia?

En oikein nää miten itsensätyydytys ja minun vastaukseni ihmisiä askarruttaviin kysymyksiin liittyvät toisiinsa.

Ap

Vierailija
69/172 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko mieskin neitsyt?

Oli.

Ap

Niinhän sä luulet.

En luule.

Ap

Vierailija
70/172 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostatte ihanilta :) ♥

Mä en ymmärrä, miten jotkut ei ymmärrä, että jotkut oikeasti haluavat odottaa hääyöhön. Ei kai se nyt muilta ole pois....?

♥ ♥

❤❤❤❤

Ap

Vierailija
71/172 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein nää miten itsensätyydytys ja minun vastaukseni ihmisiä askarruttaviin kysymyksiin liittyvät toisiinsa.

Ap

Sinä pyysit kysymään ja tuo on selkeä kysymys. On minustakin outoa, että joku pelkää seksuaalisuuttaan niin paljon, ettei edes masturbaatiota saa harrastaa. Ennustan teille just sitä Pimeässä lähetyssaarnaajassa kerran viikossa- meininkiä. Seuraavat 50 vuotta. On se jeesus vaan ihmeellinen arvo.

Vierailija
72/172 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokeilitko miehen varustusta ennen naimisiin menoa? kädellä siis.

En.

Ap

Vierailija
73/172 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinä pyysit kysymään ja tuo on selkeä kysymys. On minustakin outoa, että joku pelkää seksuaalisuuttaan niin paljon, ettei edes masturbaatiota saa harrastaa. Ennustan teille just sitä Pimeässä lähetyssaarnaajassa kerran viikossa- meininkiä. Seuraavat 50 vuotta. On se jeesus vaan ihmeellinen arvo.

No oli se kyllä aika outo kysymys. En minä pelkää seksuaalisuuttani. Siinä ei ole mitään väärää pitää itsensätyydyttämistä pahana tai vääränä asiana. Haluamme omistautua mieheni kanssa seksuaalisesti toisillemme emmekä tarvitse itsensätyydytystä.

Ap

Vierailija
74/172 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Me emme tarvitse sen lähetyssaarnaajan lisäksi muuta katsopas kun kaikki eivät halua samanlaista seksielämää kuin sinä.

Ap

Vierailija
75/172 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko miehesi kesti ekalla kerralla? Tuliko ns. reisille?

Vierailija
76/172 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pirua sulta pitäisi kysyä?

Jos sulla on asiaa, niin sano se.

Vierailija
77/172 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa aloittajan olevan jeesustelija. "Olisimme pidättäytyneet ilman uskontoakin" joo niin varmaan. Kakarana naimisiin, ei ehkäisyä eikä saa edes itseensä koskea. Säälin sinua kun sut on aivopesty uskomaan mielikuvitusolentoon jo lapsena. Koeta olla tekemättä omille lapsillesi samaa. 

Vierailija
78/172 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Me emme tarvitse sen lähetyssaarnaajan lisäksi muuta katsopas kun kaikki eivät halua samanlaista seksielämää kuin sinä.

Ap

No tässähän se tuli. Yhtä asentoa, kersojen tekemistä ja siinäpä se. Toiset meistä nauttii seksuaalisuuden monista puolista, mutta eipä se minulta ole pois, että teillä sitä ei ole. Lapset tekee lapsia ja joku takaapäin on varmaan vähintään laitonta koska jeesus. Apua. Ja vielä kerroit kuinka voihkit hääyönä :D En kestä.

Vierailija
79/172 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko miehesi kesti ekalla kerralla? Tuliko ns. reisille?

Jos otamme mukaan esileikit ja koko aktin niin seksiaktimme kesti suurin piirtein noin puolisen tuntia silloin hääyönä. Mieheni laukesi sisälleni, mutta kun kävin seksin jälkeen pissalla ja pinnistin niin pönttöön tuli myös siemennestettä.

Vierailija
80/172 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No tässähän se tuli. Yhtä asentoa, kersojen tekemistä ja siinäpä se. Toiset meistä nauttii seksuaalisuuden monista puolista, mutta eipä se minulta ole pois, että teillä sitä ei ole. Lapset tekee lapsia ja joku takaapäin on varmaan vähintään laitonta koska jeesus. Apua. Ja vielä kerroit kuinka voihkit hääyönä :D En kestä.

Viestisi perusteella seksielämäni nimenomaan näyttäisi olevan sinulta jotakin pois.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi