Reiman Casual-sarjaa (Baby tai Kid) alessa?
Onko kukaan nähnyt näitä alessa? Elle-takkia (kukkaprintti hihassa) tai Brenda-settiä? Itse en ole niitä huomannut katsella, kun juuri nyt vasta keksin, että haluan sellaisen tytölleni ensi kevääksi kuiville keleille.. Koossa 92 cm.
http://www.reima.fi/fi/reima_babies_tuote.html?page=335&grp=186&tuote=3…
http://www.reima.fi/fi/reima_kids_tuote.html?page=234&grp=24&tuote=327
Kommentit (7)
Tosin ne on varmaan aika hyvin jo menneet... valitettavasti :-(.... Mutta tiedustele sieltä.
Siis sitä kukkahihaista vaaleanpunaisena, oli hyvin kirkas vaaleanpunainen, kokoja en katsonut. Muutama takki oli, alennus melko vaatimaton eli hintaa vielä 40 e. Varsinkin kun Reimatec:n saa 45:llä yläkerran Jesper J:stä. Muistelen että Sokokset myös myisi näitä. Niin ja Stockalla niitä oli alessa, mutta siitähän on jo viikko kun näin ne siellä.
Minunkin mieleeni tuli että REIMATEC on JesperJuniorissa
koot 74cm - 98cm
- takit 69,00e -50% eli 34,50e
- housut 49,00e -40% eli 29,40e
- haalarit 99,00e - 50% eli 49,50e
itse ehkä sortuisin REIMATEC sarjaan...
Casualia ole nähnyt juuri noissa eli Citymarket, SOKOS ja
Stockmann =O)
Reimatec-haalarin ostin jo JJ:stä -50% ;) ... Mutta sitten keksin vielä, että toi Elle-takki olisi tosi söpö, lämpimämmille ja kuivemmille säille käytettäväksi. Jos tästä jaksaisi töiden jälkeen keskustaan.
Stockan alehan on keskimäärin se 40 prosenttia. En tiedä, mikä tuon takin hinta on. Jos se on 49 e, alehinta Stockalla saman hintaisissa housuissa taisi olla 28 tai 29 euroa eli aleprosentti onkin isompi kuin 40...
Lykkyä vain tykö ostoksille!
Helmikkä, muistin kuin muistinkin katsoa keskustan Stockan tilanteen: siellä oli niitä vaaleanpunaisia takkeja tunti sitten kolme kappaletta koossa 92 cm.
Stockan alehan on keskimäärin se 40 prosenttia. En tiedä, mikä tuon takin hinta on. Jos se on 49 e, alehinta Stockalla saman hintaisissa housuissa taisi olla 28 tai 29 euroa eli aleprosentti onkin isompi kuin 40...
Lykkyä vain tykö ostoksille!
Ostin viime viikolla pojalleni mustat Casual-housut Helsingin keskustan Stockalta. Minun mielestäni vielä silloin siellä oli myös tyttöjen tuotteita jäljellä, mutta pojan äitinä en kiinnittänyt niihin huomiota. Käyn tänään siellä ja yritän muistaa tarkistaa tilanteen katsoa, onko siellä mitään Casua-sarjaa koossa 92 cm.