Olisi mukavampi olla Espanjan-kodissa kuin värjötellä täällä toppaliiviss
Moni Espanjan koronatilannetta Suomeen paennut kaipaa jo takaisin Espanjaan.
Kommentit (32)
Olis ehkä ollu heidän parempi pysyä vaan siellä Espanjassa. Kyllä näillä sankareilla oli vielä 2 kk sitten hirvee hätä ja hoppu päästä päästä koronan pesästä pois. Ja yhteiskunnan rahoilla on järjestetty kyydit Suomeen ja nyt jo valitetaan kun täällä on niin huono olla.
Mitäs tulivat tänne, oishan sinne saanut jäädä. Mutta tuli hätä ja ikävä Suomen terveydenhuoltoa.
Jarmo Uutela oli Espanjassa keväällä juuri ennen kuin Espanjan koronatartuntatilanne yllättäen paheni. Suomeen paluu onnistui ongelmitta, mutta Uutelat eivät osanneet odottaa, että seuraavaa Espanjan matkaa jouduttaisiin odottamaan kuukausia.
– Tilanne tuntuu aivan hullulta, ja olemme surullisin mielin seuranneet Espanjan uutisia. Meillä on kova ikävä ystäviämme Espanjassa, Suzanna kuvailee.
Kahden viikon karanteeni, joka matkailijoita mahdollisesti odottaa rajojen auettua, ei säikäytä Suzannaa. Hän on valmis tekemään mitä tahansa päästäkseen nauttimaan Espanjan kesästä ja golfviheriöistä. Osa maan golfkentistä on jälleen avannut porttinsa pelaajille.
Jarmo Uutelalla on jo kokemusta karanteenista, sillä hän pysytteli kotona kaksi viikkoa maaliskuussa Espanjasta saavuttuaan.
– Espanjan koronatilanne ei estäisi meitä matkustamasta, mutta totta kai nyt olisi noudatettava erityisen hyvää hygieniaa ja oltava todella varovainen. Töitä voisi hoitaa kotoa käsin, Suzanna toteaa
Mun on jotenkin vaikea samaistua tämän pariskunnan ongelmiin.
Tämä pariskuntahan ei ole vakituisia Espanjan asukkaita eli kaipaavat loma-asunnolleen. Ihan kuten minäkin kaipaan meidän mökille pohjois-Norjaan. Tosin oma syyni miksi sinne haluaisin on että pääsisi kesän kuumuutta karkuun. Mun mielestä ei ole mitää pahaa siinä että he kaipaavat Espanjaa eli normaalin elämän palautumista.
E148n voi mitään, tympäisee tuollainen ulostulo. En tunne sympatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun on jotenkin vaikea samaistua tämän pariskunnan ongelmiin.
Eivät kyllä missään vaiheessa puhuneet ongelmista..
Mä arvasin, että tää tulee tänne!
Mustakin olis kivempaa pelata golfia epsanjassa kuin käydä töissä täällä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Olis ehkä ollu heidän parempi pysyä vaan siellä Espanjassa. Kyllä näillä sankareilla oli vielä 2 kk sitten hirvee hätä ja hoppu päästä päästä koronan pesästä pois. Ja yhteiskunnan rahoilla on järjestetty kyydit Suomeen ja nyt jo valitetaan kun täällä on niin huono olla.
Ei kyllä tultu yhteiskunnan rahoilla pois vaan ihan omillamme. Toisekseen eivät hekään valita että täällä olisi huono olla vaan että siellä olisi mukavampi mutta itse kateellisena käännöt asin noin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä pariskuntahan ei ole vakituisia Espanjan asukkaita eli kaipaavat loma-asunnolleen. Ihan kuten minäkin kaipaan meidän mökille pohjois-Norjaan. Tosin oma syyni miksi sinne haluaisin on että pääsisi kesän kuumuutta karkuun. Mun mielestä ei ole mitää pahaa siinä että he kaipaavat Espanjaa eli normaalin elämän palautumista.
Pohjois-Norjassahan oli viime kesänä lämpöaalto ja kuumempaa kuin Suomessa.
Nyt olisi ensiarvoisen tärkeää että jokainen korona-epidemian alussa Espanjasta kovalla kiireellä Suomeen palannut, mutta nyt sinne takaisin hinkuva myös lähtisi sinne eikä tulisi enää koskaan takaisin. Teitä loisia ei tänne kaivata, eikä haluta kuulla teidän voivotteluista enää ikinä yhtään mitään missään mediassa. Menikö perille?
Naurettavaa! Minulla oli tänään T-paita ja ihmiset olivat eilen illalla rannalla myöhään ja tänään jo uimassa :D
Varsinaisia teeskentelijöitä toppaliiveineen!
Luulin, että otsikko oli jonkun av:laisen upea ulostulo. Mutta ei, joku hyväkäs on sanonut noin lehdessä! Järkyttävää.
Ilta-Pas..ka tass provosoi taas meitä paarialuokkaan kuuluvia, ollaan kyllä tyhmiä jos lankeamme tähän taas.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi ensiarvoisen tärkeää että jokainen korona-epidemian alussa Espanjasta kovalla kiireellä Suomeen palannut, mutta nyt sinne takaisin hinkuva myös lähtisi sinne eikä tulisi enää koskaan takaisin. Teitä loisia ei tänne kaivata, eikä haluta kuulla teidän voivotteluista enää ikinä yhtään mitään missään mediassa. Menikö perille?
Voi voi voi, käytä sinä aikasi hakemalla töitä äläkä lukemalla iltapäivälehtiä. Enemmän ne sun sossunrahat ja tuet kustantaa veronmaksajille, säälittävä yhteiskunnan elätti.
Ymmärrän heitä erittäin hyvin, itsekin olisin mieluummin Espanjassa.
Kannattaa vähän liikkua että alkaa veri kiertämään ja tulee lämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi voi, käytä sinä aikasi hakemalla töitä äläkä lukemalla iltapäivälehtiä. Enemmän ne sun sossunrahat ja tuet kustantaa veronmaksajille, säälittävä yhteiskunnan elätti.
Toimin yrittäjänä ulkomailla, en saa yhteiskunnalta mitään tukea. Olen pysynyt täällä oleskelumaassani koko pandemian ajan, enkä lähtenyt häntä koipien välissä itku silmässä Suomeen turvaan, ensin haukuttuani sitä vuosikausia. Toisin kuin siis sinä, itsekäs p*skiainen tuhruperse loinen.
Oletko joku suunsoiton ammattilainen?
Tervetuloa iloiseen Itä-Suomeen! Täällä ainakin tarkenee hihattomassa t-paidassa.
Jos kaipaa kesällä ylimääräistä lämpöä, niin kannattaa muuttaa kerrostaloasuntoon, jonka ikkunat ovat länteen ja etelään päin. Suomessahan talot on suunniteltu niin että niissä pitää pärjätä tammi-helmikuun -20 asteen pakkasissa eikä vain heinäkuun +25 asteen helteissä.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006515576.html