Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taidan olla naispuolinen luuseri ns. uli

Vierailija
24.05.2020 |

Siis livenä ei mitään huomiota ja nettideittailu on supervaikeaa koska uskon ns. tasoteoriaan. Eli liian hyvännäköiset, koulutetut tai rikkaat pois, sitten rumat ja creepit tietysti ja jäljelle jää tietysti paljon miehiä. Mutta sitten luetaan miesten profiileja ja todetaan että olen liian tavallinen, liian painava, lapsia, yh, liian köyhä jne. Ei siis mitään mahkuja. Ideoita anyone?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Supermallit" eivät ole heteromiesten mielestä kauniita eivätkä haluttavia. Vain homomiehet pitävät heistä.

Riippuu vähän mallista. Kyllä nuo Victoria's Secret alusvaatemallit on heteromiesten mieleisiä. Jotkut andrygyynit luurangot ei.

Vierailija
22/34 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki uskoo pohjimmiltaan "tasoteoriaan". Vain todella harhainen kuvittelee että joku tavis on ihan samaa "tasoa" ja yhtä haluttava kuin joku supermalli.

Tulitkin samalla paljastaneesi tasoteorian suurimman failin. Sitä voi soveltaa vain supermalleihin.

Pätee taviksiin.

Itsellä on muutama ulkonäköön liittyvä toivomus. Ne täyttämällä ei pääse supermalliksi, etenkään kun muissa asioissa ei ole toivomuksia, ja osa niistä toivomuksistakin on yleisten ulkonäköihanteiden vastaisia.

Ne kuitenkin riittävät siihen ettei oma taso riitä naisiin joita pidän hyvännäköisinä. Kaikki minusta kiinnostuneet ovat edustaneet samaa vartalotyyppiä (selkeästi ylipainoinen, paino lähinnä vyötärön yläpuolella) joka ei ikävä kyllä itseäni sytytä.

Itsekin huomaan tavismiehenä jatkuvasti että vaikka olen itse lihaksikkaan atleettisella kropalla varustettuna niin silti tuottaa suuria vaikeuksia saada ketään hoikkaa perusnättiä naista kiinnostumaan. Olen monesti tehnyt päätelmän että hoikkaa naista varten miehellä pitäisi olla erityisen hyvä naama tai status tai pituus. Pelkästään lihaksilla ja atleettisuudella ei saa edes hoikkaa naista, puhumattakaan treenatun urheilullisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki uskoo pohjimmiltaan "tasoteoriaan". Vain todella harhainen kuvittelee että joku tavis on ihan samaa "tasoa" ja yhtä haluttava kuin joku supermalli.

Tulitkin samalla paljastaneesi tasoteorian suurimman failin. Sitä voi soveltaa vain supermalleihin.

Pätee taviksiin.

Itsellä on muutama ulkonäköön liittyvä toivomus. Ne täyttämällä ei pääse supermalliksi, etenkään kun muissa asioissa ei ole toivomuksia, ja osa niistä toivomuksistakin on yleisten ulkonäköihanteiden vastaisia.

Ne kuitenkin riittävät siihen ettei oma taso riitä naisiin joita pidän hyvännäköisinä. Kaikki minusta kiinnostuneet ovat edustaneet samaa vartalotyyppiä (selkeästi ylipainoinen, paino lähinnä vyötärön yläpuolella) joka ei ikävä kyllä itseäni sytytä.

Itsekin huomaan tavismiehenä jatkuvasti että vaikka olen itse lihaksikkaan atleettisella kropalla varustettuna niin silti tuottaa suuria vaikeuksia saada ketään hoikkaa perusnättiä naista kiinnostumaan. Olen monesti tehnyt päätelmän että hoikkaa naista varten miehellä pitäisi olla erityisen hyvä naama tai status tai pituus. Pelkästään lihaksilla ja atleettisuudella ei saa edes hoikkaa naista, puhumattakaan treenatun urheilullisesta.

Samaa mieltä.

Minä en ole atleettinen tai lihaksikas, pelkästään hyväkuntoinen ja hoikka.

Mutta kun ei ole komeaa naamaa, olen lyhyehkö ja liiankin hoikka enkä saa lisäpisteitä statusammatista, omaa tasoa ovat ylipainoiset naiset joilla lisäkilot ovat paikoissa joka ei ikävä kyllä sytytä minua. Elämäntavatkaan eivät täsmää koska yleensä jos on reilummin ylipainoa, elämäntapoihin kuuluu nautiskelu herkkujen muodossa mutta harvemmin liikunnallisuus tai terveys.

Ehkä jos olisin todella itsevarma ja aloitteellinen, se nostaisi pisteitä. Mutta nämähän ovat tasoon liittyviä yleisesti miehissä arvostettuja ominaisuuksia myös.

Kuitenkin on niin että jos nainen on sopusuhtainen tai kenties hänellä on joku positiivista huomiota herättävä piirre kuten pyöreä peppu, ko. nainen tietää heti saavansa tasokkaamman miehen (pidemmän, komeamman, menestyneemmän, mitä sitten haetaankin mutta aina jotain noista) kuin minä.

Eli kyllä se tasoteoria pätee armotta taviksiinkin. Ei se "kasin" nainen "kutosen" miestä ota.

Vierailija
24/34 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehet jotka jauhatte tasoteoriasta puhutte käytännössä aina pelkästä ulkonäöstä. Se kertoo siitä ettei teillä ole luultavasti koskaan ollut suhdetta tai jos on, olette parhaillaan sinkkuja koska päästä puuttuu päästä just ne palikat joiden perustella normaalit, pariutumiskykyiset ihmiset ymmärtää miten hölmöä on tasoteorioista jauhaminen ja miten kaukana se on tavisten normitodellisuudesta. Ehkä jos joskus löydätte suhteen, tajuatte miten lapsellisia olitte, mutta en usko että niin tulee koskaan käymään. Koska ne palikat. Kukaan ei taida enää oikein jaksaa teidän kanssa enää jauhaa koska se on niin hyödytöntä.

Vierailija
25/34 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Supermallit" eivät ole heteromiesten mielestä kauniita eivätkä haluttavia. Vain homomiehet pitävät heistä.

Kyllä. V1tu774isi olla joku Tyra Banks tai Cindy Crawford kun saisi pokailtua vain homomiehiä. Ressukat.

Vierailija
26/34 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te miehet jotka jauhatte tasoteoriasta puhutte käytännössä aina pelkästä ulkonäöstä. Se kertoo siitä ettei teillä ole luultavasti koskaan ollut suhdetta tai jos on, olette parhaillaan sinkkuja koska päästä puuttuu päästä just ne palikat joiden perustella normaalit, pariutumiskykyiset ihmiset ymmärtää miten hölmöä on tasoteorioista jauhaminen ja miten kaukana se on tavisten normitodellisuudesta. Ehkä jos joskus löydätte suhteen, tajuatte miten lapsellisia olitte, mutta en usko että niin tulee koskaan käymään. Koska ne palikat. Kukaan ei taida enää oikein jaksaa teidän kanssa enää jauhaa koska se on niin hyödytöntä.

Voit vetää hihasta tuon normaali/epänormaali-kortin jos haluat.

Voisin uskoa sinua jos suhteen virityksiä olisi ollut mutta ne olisivat kaatuneet siihen ettei yksikään nainen jaksa katsella pidempään. Silloin olisi pakko vetää johtopäätös että omassa luonteessahan se vika.

Kuitenkin totuus on ettei mahdolisuuksia ole naisiin joita pitäisin viehättävinä ja yhteensopivina kanssani. Jos nyt sanot että ihmisen pitää osata muuttua, niin esimerkiksi kuinka moni herkuttelua rakastava ja lapsista haaveileva nainen olisi valmis kääntymään velaksi ja syömään kanapastaa saadakseen miehen joka ei miellytä ulkoisesti? Aika monella teistä kuitenkin on ehdottomia ulkonäkövaatimuksia kuten ettei mies saa olla lyhyempi, hentoisempi, tai mitä niitä nyt olikaan.

Tämä ei olisi mikään ongelma ellen olisi siellä miesten nelosdivarissa. Suurin osa naisista miellyttäisi ulkoisesti jos vain muu täsmäisi, mutta minulla on vain mahdollisuuksia siihen vähemmistöön joka ei miellytä. Ja monet heistäkin miellyttäisivät, jos ei olisi kovasti sitä ylipainoa. Mutta kun jos ei ole, niin sitten rima nousee ylemmäs ja minä en puolestani riitä.

Aika monelle miehelle vartaloon liittyvät toivomukset ovat hankalia muutenkin, koska nykypäivänä sopusuhtaisuus alkaa olemaan harvinaista. Miehetkin toki ovat ylipainoisia, mutta naisia tuntuu kiinnostavan enemmän pituus ja rotevuus.

Otetaanpa kuvaesimerkkejä:

https://res.cloudinary.com/trunk-club/image/upload/f_auto,q_100,w_600/v…

Tässä olisi todella kaunis nainen. Ei olisi pienintäkään toivoa: kuvan naisen mies on 100% varmuudella tasokkaampi kuin minä. Odottaisin miehen olevan pidempi ja harteikas.

https://cf.girlsaskguys.com/q1911575/3dc7587b-1b98-405c-9fde-723f01817a…

Myöskin tosi kivannäköinen nainen, vaikkei yhtä näyttävä kuin eka, eikä merkkejä liikunnallisuudesta. Tavis. Selkeästi oman tason yläpuolella = ei mahdollisuuksia.

Nuo taitavat olla ns. pear-vartaloisia naisia, löytyivät samalla kuvahaulla. Ihan sama lopputulos jos hakisi tiimalaseja tai suoravartaloisia mutta hoikkia. Normaalipainoisiin naisiin tai niin sanotusti kurvikkaisiin kuten nämä, oma taso ei riitä.

Vierailija
27/34 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta, opettele meikkaamaan, pukeudu seksikkäämmin. Miehet houkutellaan ulkonäöllä ja pidetään luonteella. Kyllä taviksetkin kelpaa joillekin. Jopa jollain sairaalloisen lihavilla saattaa olla mies. Jos haluat vain itsekin huippumiehiä niin sitten voit unohtaa.

Naiset alapeukuttelemassa hyviä neuvoja. Pitäisi kelvata lihavana suomursuna koska "sisäinen kauneus" (suom. katkera mäkättäjä) on tärkeämpi. Hoh hoijaa. Voi olla myös ilman mutta sitten turvat tukkoon.

En ole katkera mäkättäjä, enkä suomursu. lihava kyllä. Enkä ole ikinä vaatinut, että minun pitäisi kelvata tälläisenä.

Vierailija
28/34 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätee taviksiin.

Niin, hoikalla perusnätillä on sitä valinnanvaraa. Harvemmin kai riittää että miehellä on yksi suotuisa ominaisuus, kun saatavilla on myös sellaisia joilla niitä on useampia. Tietysti jokainen haluaa parhaan minkä voi saada.

Vierailija
29/34 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole naista nähnyt joka ei huomiota saisi. 

Just katsoin tuossa "rappiotubea" eli joukko "hitaalla käyviä", syrjäytyneitä, päihdeongelmaisia jne. hiukan outoja ihmisiä striimaa livenä nettiin ryyppäämistään yms. Pääosinhan nämä on miehiä, mutta aina silloin tällöin joukkoon eksyy joku nainen. Jos nainen menee striimiin niin saa olla ihan millainen tahansa ja siellä on kymmenpäinen mieslauma vonkaamassa ja ylistämässä ko. naisen kauneutta. Viikonloppuna oli ulkoisesti todella epäviehättävä nainen (hiukset pesemättä, roikkuvat ja liian isot ns. pulsuvaatteet, valtava löysä maha liiallisen kaljanjuomisen vuoksi (kaljamaha on naisella erittäin harvinaine!), ei meikkiä). Kyllä vaan sillekin löytyi ihailijoita aika paljon ja yritettiin pokata siinä striimillä. 

En siis arvostele kenenkään ulkonäköä, mutta oli pakko kuvailla hieman ronskimmin, jotta saatte käsityksen. Tuollaiset naisethan ovat aika harvinaisia, koska yleensä ns. matalamman tason naisetkin ovat kuitenkin suht siistejä. Mutta tämä ei ollut tehnyt mitään ulkoisen olemuksensa kohentamiseksi. 

Vierailija
30/34 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen ihan oikean elämän perusteella huomannut, että ulkonäkö tuntuu olevan ainoa selittävä tekijä miksi joillakin miehillä on paljon kysyntää ja joillakin ei. Muut ominaisuudet menevät ihan ristiin

Vierailija
31/34 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätee taviksiin.

Olet oikeassa. Pelkällä kropalla ei sellaista saa.

T. Nainen

Vierailija
32/34 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätee taviksiin.

Niin, hoikalla perusnätillä on sitä valinnanvaraa. Harvemmin kai riittää että miehellä on yksi suotuisa ominaisuus, kun saatavilla on myös sellaisia joilla niitä on useampia. Tietysti jokainen haluaa parhaan minkä voi saada.

No mietitäänpä asiaa hetki.

Pari vuosikymmentä sitten ei puhuttu hoikista ja perusnäteistä naisista, koska sellainen nainen oli tavis. Se mitä nyt kutsutaan hoikaksi, oli tuolloin keskiverto.

Nyt miesten pitäisi hyväksyä että se mikä vain pari vuosikymmentä sitten, kun osa näistä miehistä oli jo aikuisiässä, pitäisikin laskea erityisen tasokkaaksi. Jotta saisi sen mikä oli ennen tavallista, pitäisi löytyä laatugeenejä tai statusammattia.

Tilanne on sama kuin jos naiset joutuisivat hyväksymään että tavismies on 160cm, hintelä kuin pulkannaru ja elämäntapatyötön. Jos haluaa laatumiehen, siis vaikkapa 175cm normaalipainoisen miehen joka käy töissä, pitäisi löytyä tiimalasikroppaa ja treenattua pyllyä.

Mikä ihme se sitten on jos miehillä on vaikeuksia löytää kumppania?

Vierailija
33/34 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen ihan oikean elämän perusteella huomannut, että ulkonäkö tuntuu olevan ainoa selittävä tekijä miksi joillakin miehillä on paljon kysyntää ja joillakin ei. Muut ominaisuudet menevät ihan ristiin

Ulkonäkö ja status. Ehkä kolmantena itsevarmuus, jolla pystyy rajoitetusti kompensoimaan.

Tunnen kanssa miehiä laidasta laitaan, ja nuo tekijät ratkaisevat lähes täysin sen saako naisen vai ei, ja millaisen naisen saa.

Vierailija
34/34 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako lihakset muka naisensaannissa? Suurimmalla osalla julkkisnaisistakin näyttäisi olevan kuvien perusteella vartaloltaan aika tavallisia miehiä. Liiallista laihuutta ja toisaalta lihavuutta näyttäisi olevan syytä välttää.