HSltä jatkuvasti soitetaan vaikka olen jo yli 10krt käskenyt niiden poistaa puhelinumeroani listalta. Apuaa!
Olo on niin voimaton! Olin joskus aikoinaan antanut puhelinumeroni tietoihin, olen useita kertoja käskenyt erittäin ytimekkäästi poistaa puhelinumeroni asiakasrekisterilta, siellä aina pahoitellaan ja LUVATAAN että poistetaan.
Seuraavaksi lähtee rikosilmoitus kun eivät kunnioita yksityisyyden.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Siis jos ei Hesarin omat myyjät niin mistä ne saa puhelinnumeroani??
Ei Hesari itse koskaan mitään myy. Olet joskus antanut heille numerosi ja samalla pienellä printillä jossakin lukee että oikeutat tietojesi käyttämisen suoramarkkinointiin. Tällä tavalla ne yhteystietolistat annetaan suoramarkkinointia varten dedikoidulle yhteistyökumppanille.
Minun numeroni on erään minulle tuntemattoman yrityksen yhteystiedoissa enkä saa sitä pois, koska en ole tämän yrityksen vastuuhenkilö (mikä ikinä lie). Eli koska jossain rekisterissä on väärä numero eikä yritys sitä pyydä poistamaan, niin minä en siitä eroon pääse. Yrityksessä taas todetaan, että he eivät ole antaneet numeroani minnekään, heillä ei ole mitään samantapaista numeroa käytössään eikä mitään tietoa siitä, mistä rekisteristä voisi olla kyse. Ihan ystävällisessä hengessä on heidän kanssaan yritetty asiaa selvittää siinä onnistumatta.
Kun kysyn puhelinmyyjältä, mistä sai numeroni, on vastaus aina, että "me saadaan lista, johon soitetaan", mutta ei mitään tietoa siitä, mistä tuo lista tulee.
Minulla on puhelimessani palveluesto, mutta kas kummaa, se ei päde näihin yrityssoittoihin, koska niissä tulkitaan, että puhelimeni ei ole henkilökohtainen vaan yrityksen!
Siis jos ei Hesarin omat myyjät niin mistä ne saa puhelinnumeroani??