Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

imarteleva ote auttaa aina

Vierailija
24.05.2020 |

olin loukannut tahtomattani erästä henkilöä netissä ymmärtämällä tämän viestin väärin.Sanoin siitä mielipiteeni joka oli jo henkilön mielestä väärin ja häntä on ennekin ymmärretty väärin. Kaikki ihmiset ovat väärässä ja hän oikeassa. Nainen uhkasi poliisilla ja oikeustoimilla koska olin väärässä. Alkoi kova sanoilla ja viesteillä tulitus ja uhkailu joka vaikutti unioni ja työssäkäyntiini. Nainen paisutti asian koskemaan kaikkea epäonnea ja pahaa mitä hän koki vuosikymmenien aikana saaneensa ja kanavoi tuon kaiken minuun. mikä oli todella epäoikeudenmukaista. Mietin mitä teen.

Amerikkalaiselta sivulta luin että syvä liioiteltu anteeksipyyntö ja toisen imartelu auttaa. ja niin auttoi. Julkaisin anteeksipyynnön missä syvän ja nöyrän anteeksipyynnön lisäksi tein itsestäni alimman kynnysmaton ja kohteesta hienoimman timantin Suomessa. Kehuin hänen opintojaan ja saavutuksiaan ja kerroin haluavani kuulla hänestä lisää ja hänen opettavan minua maksua vastaan että oppisin edes prosentin siitä taidokkuudesta mitä hänellä on. Kerroin olevani halpa maan Mustonen joka olisi iloinen jos henkilö puhuisi minulle kerran. Olisin onnekas jos saisin kerran tavata hänet.

Ja niin ihminen riemastui kirjeestäni. Hän lupasi unohtaa poliisin ja oikeustoinet jotka oikeasti eivät olisi tpteutuneetkaan parin lauseen takia.

oma viestini oli aivan falski. Mutta näyttää kuinka turhamainen toinen oli. Miehen imartelu ja oman itseni alentaminen auttoi. Epäaitous kannatti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuossa kuviossa sinunkaan puoleltasi sittenkään koko totuus? Kumman totuus on "oikea", vai olisiko kyse vain  nokittelusta ja suuresta draaman kaaresta.

Vierailija
2/5 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat tuolla sanavalinnalla "netissä"? Yleensä ihmiset juttelevat chatissa keskenään, eivät "netissä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet?

Vierailija
4/5 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisten sivustojen ohjeet eivät välttämättä päde Suomessa, sillä Suomessa on erilainen tapakulttuuri. Itse olen seurustelukumppania etsiessä lueskellut useita amerikkalaisia deittailuoppaita, eikä niistä ole ollut juurikaan apua, sillä suomalaiset miehet tulkitsevat ne amerikkalaisten oppaiden naisille suunnatut neuvot kiinnostuksen puutteeksi.

Aloitus haiskahtaa siis trollilta.

Vierailija
5/5 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuossa kuviossa sinunkaan puoleltasi sittenkään koko totuus? Kumman totuus on "oikea", vai olisiko kyse vain  nokittelusta ja suuresta draaman kaaresta.

Otatko tosissasi tuon aloituksen?

Trollipisteet -100/5