Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin kaikki fiksut ihmiset ovat kadonneet palstalta?

Vierailija
24.05.2020 |

Täällä on todella matalaotsaista meininkiä nykyään. Joko joitain kömpelöitä ja vainoharhaisia jankkausketjuja tai sitten juoruamista Seiska-lehden kestojulkkiksista.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on pariin viikkoon ainut kommenttini.

Ei täällä juuri muita näy kuin hulluja enää.

Joten heipat.

Good riddance. Bitch.

Vierailija
22/81 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heeei ne hiekat pois sieltä p*llusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitäpä huomiota siihen että kaikki suomalaiset keskustelupalstat on todella matalatasoisia. Mistähän tämä jatkuva niihin suoltuva sonta voisi olla peräisin, hmmm? *osoittaa itään*

Älä nyt savolaisia ja karjakaisia noin hauku!

Tämä kuulostaa juuri sen uuden porukan tekosilta kirjoitusasunsa ja logiikkansa (puutteen) perusteella.

Kyseinen kirjoittaja viittaa venäläisiin ammattitrolleihin, jotka kirjoittelevat suomalaisille palstoille. He tekevät töitä Kremlille ja muistaakseni heillä on Pietarin lähistöllä toimipaikka. Oletko kuullut tai lukenut aiheesta?

Vierailija
24/81 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhen lihan saanti takkuaa, ehkä koronan vuoksi.

Tasokas, fiksu korona-ajan kommennti tähän?

Vierailija
25/81 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulunaloitusjankkaukset täytti sivut toukokuun alussa ja kun koulut taas avattiin, avaamista märsynneet häipyivät ja nyt täällä on aivottomat tosi tv-jankkaajat vauhdissa.

Vierailija
26/81 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Infona vielä, että tämä uusi porukka voisi löytää juttuseuraa persujen hommaforumilta. Moni heistä tunnustautuu persuksi. Osoite on hommaforum.org

Vierailija
27/81 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata panostaa viesteihin, koska ketju saatetaan sensuroida (poistaa) milloin tahansa. Oli aihe melkein mikä vaan, paitsi just kevytviihde ja julkkikset. Lisäksi kaikki keskustelu mihin valtavirta osallistuu, on aina matalatasoista. Jos haluat järkeviä keskusteluja, vaikka historiasta, siihen on ihan omat (englanninkieliset) foorumit, missä iso osa keskutelijoista ovat juuri siitä aiheesta erityisen kiinnostuneita. Nörttejä, geek'ejä, jolla asiatietämys aivan eri luokkaa.

Aika positiivinen näkemys sulla. Pari päivää sitten täällä oli ketju, jossa pyydettiin sanomaan julkkis, jonka ottaisi puolisoksi. Siitäkin oli poistettu 100 viestiä.

Vierailija
28/81 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitäpä huomiota siihen että kaikki suomalaiset keskustelupalstat on todella matalatasoisia. Mistähän tämä jatkuva niihin suoltuva sonta voisi olla peräisin, hmmm? *osoittaa itään*

Tarkoittanet 'karhukaisia'?

Vierailija
29/81 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Infona vielä, että tämä uusi porukka voisi löytää juttuseuraa persujen hommaforumilta. Moni heistä tunnustautuu persuksi. Osoite on hommaforum.org

Infoan vielä, että sä voisit löytää imettävää mun housuista.

Vierailija
30/81 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää mennä kakalle, heippa.

Vierailija
31/81 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko ap ammattivalittajaa?

No eikö tuo aloituksestakin käy selväksi, että ap ON ammattivalittaja. Aloitushan on valitusta.

Tästä tunnistaa sen, että olet noviisi ja mahdollisesti tätä uutta jengiä (jonka kokoa on vaikeaa arvioida). Ammattivalittajan tunnistaa monestakin seikasta. Aloitus ei ole lainkaan hänen tyyliään. Se on tietty yksi hahmo, jolla on tietynlainen tapa kirjoittaa ja lopussa tai otsikossa on "t. Ammattivalittaja". Ja viimeksi hän on kirjoittanut muutama kuukausi sitten.

Vierailija
32/81 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, enkä ole kiinnostunut tuollaisista puuhista.

Vierailija
33/81 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittanet 'karhukaisia'?

Itätrolli? He koettavat mustamaalata ja nolata suomalaisia, suomalaista kulttuuria ja muidenkin Pohjoismaiden kansalaisia sekä politiikkaa. Lisäksi he ovat hyvin USA-vastaisia.

Vierailija
34/81 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä vielä joskus. Sen yhden uudistuksen jälkeen, kun etusivun aloitukset alkoi pysymään päiväkausia samoina ja sensuuri alkoi poistaa kaikki vähänkään innostavat aloitukset ja kommentit olen täällä yhä harvemmin ja harvemmin.

Rakastin ennen av.ta juurikin siksi, että keskustelut vaihtuivat tiuhaan ja aina löysi jonkin kivan ketjun. Sekä siksi, että ihan kaikesta saattoi jaaritella anonyyminä. Pois on palstan viehätys todellakin.

Just, ku saat jotain kirjotettua, niin kaikki on moderoitu.

Ei kai tästä enää puutu kuin valmiit aiheet ja niistä vaan saa keskustella eikä mitään uusia avauksia.

Vierailija
35/81 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko ap ammattivalittajaa?

No eikö tuo aloituksestakin käy selväksi, että ap ON ammattivalittaja. Aloitushan on valitusta.

Tästä tunnistaa sen, että olet noviisi ja mahdollisesti tätä uutta jengiä (jonka kokoa on vaikeaa arvioida). Ammattivalittajan tunnistaa monestakin seikasta. Aloitus ei ole lainkaan hänen tyyliään. Se on tietty yksi hahmo, jolla on tietynlainen tapa kirjoittaa ja lopussa tai otsikossa on "t. Ammattivalittaja". Ja viimeksi hän on kirjoittanut muutama kuukausi sitten.

Hänhän lopetti kirjoittamisen tuolla nimimerkillä. Välillä kuitenkin tulee aloituksia (Ei tämä) jotka on ihan hänen tyylillään kirjoitettu.

Vierailija
36/81 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, enkä ole kiinnostunut tuollaisista puuhista.

Mistä tiedät jos et oo koskaan kokeillu?

Vierailija
37/81 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täällä vielä joskus. Sen yhden uudistuksen jälkeen, kun etusivun aloitukset alkoi pysymään päiväkausia samoina ja sensuuri alkoi poistaa kaikki vähänkään innostavat aloitukset ja kommentit olen täällä yhä harvemmin ja harvemmin.

Rakastin ennen av.ta juurikin siksi, että keskustelut vaihtuivat tiuhaan ja aina löysi jonkin kivan ketjun. Sekä siksi, että ihan kaikesta saattoi jaaritella anonyyminä. Pois on palstan viehätys todellakin.

Ei kai tästä enää puutu kuin valmiit aiheet ja niistä vaan saa keskustella eikä mitään uusia avauksia.

No kato, jos kirjoittaa p.skaa, niin se poistetaan. Mikä siinä on epäselvää?

Vierailija
38/81 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle uudelle porukalle tyypillistä ovat myös ihan äärimmäisen konservatiiviset, ihmisinhoiset, rasistiset ja ennakkoluuloiset asenteet. Kaikki tuntuvat olevan jotenkin ärsyttäviä, noloja ja outoja sekä vapaata riistaa kiusaamiselle, jos ovat erilaisia kuin he itse ovat. En tajua, miksi he eivät juttele kaltaistensa kanssa siellä hommalla.

Vierailija
39/81 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan positiivinen kanta on tuokin, että kaikki vähälahjaiset tällä palstalla ovat itätrolleja. Joukossa saattaa tietysti olla heitäkin, ja monet tunnistaa myös surkeasta suomenkielentaidosta. Olen silti melko varma, että useimmat uuvelot ovat kotoperäisiä.

Ehkä fiksut ovat keksineet jotain fiksumpaa tekemistä. Nykyään ei tarvitse olla kovin fiksu, että keksii av-palstaa älykkäämpää tekemistä. Itsekin roikun täällä kun työn puolesta on pakko roikkua jossakin tai kutoa sukkaa. Alan varmaan opetella neulomista ihan pian.

Vierailija
40/81 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kato, jos kirjoittaa p.skaa, niin se poistetaan. Mikä siinä on epäselvää?

Tuo juuri on epäselvää, mutta en jaksa selittää. Kysyisin sinulta sitä, miksi tulit tälle palstalle? Mikä täällä kiinnostaa vai onko liikaa luppoaikaa vai oletko yksinäinen? Tuolla on muitakin forumeita (mainittu tässä ketjussakin), joissa olisi enemmän omanhenkistä juttuseuraakin.