Onko muita 45+ naisia jotka haluisivat kumppanin, muttei löydä?
Kommentit (28)
Olen 45+ ja kyllä, haluaisin löytää sopivan miehen. En kuitenkaan ole nyt käynyt missään, jossa voisin miehiä luontevasti tavata enkä ole tehnyt itse aloitteita. Täytyy ehkä panostaa sitten kun taas pääsee terasseille ja harrastuksiin. Ei miehetkään tässä iässä niin paljon alotteita enää tee.
Olen kyllä ihan kivan näköinen nainen, mutta ehkä jotenkin liian aulis ja huomaavainen, siis miellyttämisenhaluinen tai helppo tylyttämisen kohde. En osaa luonnettani tai olemustani kuitenkaan toisenlaiseksi muuttaa. Tuntuu että jyräävät, äänekkäät, ja jopa ilkeät naiset löytävät kumppanin helpommin kuin minä, vaikka yleensä muka juuri sellaiset jäävät ilman miestä ja nöyrät ja taipuisat naiset "saavat" miehen. Taitaakin olla niin, että miehet haluavat tulla vähän huonosti kohdelluksi, vai? Tai arvostavat naisessa kovuutta ja määrätietoisuutta? En tiedä, tämä ajatus on vain tullut mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 45+ ja kyllä, haluaisin löytää sopivan miehen. En kuitenkaan ole nyt käynyt missään, jossa voisin miehiä luontevasti tavata enkä ole tehnyt itse aloitteita. Täytyy ehkä panostaa sitten kun taas pääsee terasseille ja harrastuksiin. Ei miehetkään tässä iässä niin paljon alotteita enää tee.
Olen kyllä ihan kivan näköinen nainen, mutta ehkä jotenkin liian aulis ja huomaavainen, siis miellyttämisenhaluinen tai helppo tylyttämisen kohde. En osaa luonnettani tai olemustani kuitenkaan toisenlaiseksi muuttaa. Tuntuu että jyräävät, äänekkäät, ja jopa ilkeät naiset löytävät kumppanin helpommin kuin minä, vaikka yleensä muka juuri sellaiset jäävät ilman miestä ja nöyrät ja taipuisat naiset "saavat" miehen. Taitaakin olla niin, että miehet haluavat tulla vähän huonosti kohdelluksi, vai? Tai arvostavat naisessa kovuutta ja määrätietoisuutta? En tiedä, tämä ajatus on vain tullut mieleen.
Komppaan.
Tavallisen hiljainen täälläkin, kiinnostuksen kohteita harrasteina on. Saman huomannut että kälättävät ns rempseän persoonan omaavat vetävät miehiä puoleensa. Tulee olo jossa nainen ottaa ja mies kilpailee parhaasta. Näissä tilanteissa vetäydyn tarkoituksella koska en ensinkään kilpailemaan lähde. Se tottakai harmittaa ja osin suututtaakin vaan en löydä itsestäni sellaista asetusta joka kälättäisi ja flirttailisi ympäriinsä. Mies joka lähtee tuohon kisaan aika nopeasti menettää arvostuksen silmissäni.
Nopeat syö hitaat ja paras nainen voittakoon.
Naiset 40+ katselkaa nuorempia miehiä. Sieltä löytyy vielä hyviä tyyppejä. Jos niillä jo lapset tehty niin mikään ei ole loppuelämän onnen tiellä. Itsellä 10v nuorempi mies ja en voisi kuvitellakaan mitään harmaantunutta kettua vierelleni. Menoa riittää, mut niitä rauhallisia koti-iltojakin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset 40+ katselkaa nuorempia miehiä. Sieltä löytyy vielä hyviä tyyppejä. Jos niillä jo lapset tehty niin mikään ei ole loppuelämän onnen tiellä. Itsellä 10v nuorempi mies ja en voisi kuvitellakaan mitään harmaantunutta kettua vierelleni. Menoa riittää, mut niitä rauhallisia koti-iltojakin.
Eiköhän ne kolmevitoset pääosin katsele alle kolmekymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja mitäköhän teillä on yhdellekään miehelle tarjota? nalkutusta?
Tätä se liian usein on, mitä vanhempi nainen, sitä yrmeämpi olemus. Joku alle kolmikymppinen on vielä ihan positiivinen, siitä ylöspäin mentäessä tuntuu happamuus lisääntyvän.
Happamilla on enemmän kokemusta miehistä ja miesten touhuista. En yhtään ihmettele.
Olen vähän nuorempi mutta nelikymppinen kuitenkin, ja ollut sinkku enemmän tai vähemmän kuusi vuotta. Olen viehättävä nainen, nätti ja treenattu, fiksu, mukava ja kaikin puolin itsenäinen, ja saan kyllä halutessani seuraa helposti, mutta oma ongelmani on, että kukaan ei vaan tunnu miltään (ja sen yhden kerran kun olisi tuntunut niin tunne ei ollut molemminpuolinen, minkäs teeet). Onneksi yksinkin on hyvä, mutta mielelläni rakastuisin vielä. Olisi kiva vanheta yhdessä jonkun kanssa.
Olen 42,sinkku.Toivon löytäväni parisuhteen, mutta tosi on että ikähaarukassa 40-50 paljon yllämainittuja ongelmia ainakin Tinderin kautta tavatuissa miehissä. Mutta pidän toivoa yllä🙂Ja ihmeen monella tämönikäisellä vielä pieniä lapsia, kun itsellä jo ns. omatoiminen 16-vuotias.Olen liikunnallinen, hoikka, vakityössä, mielestäni ihan perus ok:n näköinen eikä suuria vaatimuksia paitsi pituus, kun olen niin pitkä itse.