Oletko koskaan ollut työssä joka ei oikein sopinut sulle?
Jos kyllä niin miten pitkään olit ja miten/minne lähdit jos lähdit ko. työstä pois?
Kommentit (8)
Olen.
Puhelinhaastattelija. Ei sovi mulle ja oli hyvä, että oli projekti ja lyhytaikainen. En tykännyt ja olin huono siinä.
Muitakin on, mistä en tykännyt yhtään, vaikka hyvin niissä työni teinkin ja sain kiitosta. Onneksi ne oli aina lyhytaikaisia. Siksi oli varmaan helppo lähteä niihin kokeilemaan :)
Itse työt ovat aina hoituneet, mutta joihinkin työyhteisöihin sopeutuminen ei ole sujunut.
Olen ollut vain minulle sopimattomissa töissä...
Äly ja pitkäjänteisyys ei riitä opiskelemaan mitään alaa, joten joudun tekemään tasan sitä pätkää mitä saan. Vielä ei ole sen suhteen onnistanut.
Tavallaan sopii, koska mukaudun, mutta toisaalta inhoan joka sekuntia. Hyi. Liian monta vuotta.
Joo toki, sellasissa joista en ole tykännyt ja joissa olen säheltänyt. Yksi oli määräaikainen ja oltiin työnantajan kanssa molemmat helpottuneita kun sain sen päätökseen. Yhdestä lähdin opiskelemaan kun sain opiskelupaikan.
Välissä oli kivoja töitä.
Nyt olen uudella alalla jota en osaa (vielä) kunnolla ja joka saattaa olla turhan kuormittavaakin. Katson varmaan vielä jonkin aikaa ja tilanteen mukaan etenen. Tiedän kyllä että tällä hetkellä on onni että edes jotain työtä on.